Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 20:05
framboosje
framboosje is offline
hoi!

dinsdag ben ik dus een maand samen met mijn vriendje!!
en euh, daarvoor wil ik dus iets speciaals doen... nu, omdat het examens zijn is het ene beetje moeilijk om die dinsdag iets leuks te doen en wanneer de vakantie begint ben ik al direct op vakantie...

nu, 'k heb zo allemaal héél korte poëtische tekstjes geschreven, maar 'k weet niet waar ik ze op moet schrijven... ik schrijf er al eentje op een tennisbal (-->hij speelt tennis)... maar heb geen idee waar ik de rest op meot schrijven...

'k wil iets doen voor onze maand samen, maar ook iets waardoor hij me iets minder mist tijdens de week dat ik weg ben...

alle tips zijn welkom!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2003, 20:07
*pShyco*
*pShyco* is offline
ik kreeg toen ik een maand met mijn ex-vriendje had een super schattig kaartje in de brieven bus, dat verwacht je dus echt niet super schattig...
Oud 26-03-2003, 20:36
Verwijderd
ik gaf hem voor zijn verjaardag en ons jaar dan een gedicht in een lijst met een foto van mij erbij.. nu vind ik het verschrikkelijk maar toen was het leuk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:15
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik heb vandaag 3 maanden met mijn vriendin!! Woehoe!!

Niks ergs bijzonders gedaan, heb 'r gefeliciteerd
En ik ga haar nog een e-cardje sturen denk ik.
Oud 27-03-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Coolkast schreef op 27-03-2003 @ 19:15:

Gefeliciteerd
ik 22 maanden met mijn vriend...vandaag

heb em alleen niets gegeve en heb hem nog nie eens gesproke..

leuk he maarja. hij is druk druk druk.. werke voor het vriendinnetje he
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:46
AtHell
AtHell is offline
Gatverdamme wat een gelul, als je over 11 maanden nog met 'm hebt kom je maar terug met je vraag.

Maar aardig als ik ben help ik je wel, maak het uit, ter ere van die eerste maand puike verrassing.
Oud 27-03-2003, 21:08
Otis
Otis is offline
Citaat:
AtHell schreef op 27-03-2003 @ 21:46:
Gatverdamme wat een gelul, als je over 11 maanden nog met 'm hebt kom je maar terug met je vraag.

Maar aardig als ik ben help ik je wel, maak het uit, ter ere van die eerste maand puike verrassing.

Kijk dat zijn nog eens ideeen!

En als je het dan uit maakt ..Doe het groot..doe het dramatisch..Maak die Scene!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:42
-lievie-
-lievie- is offline
dan geef je hem een kussen met jou geurtje erop
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:50
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Athel schreef:
Maar aardig als ik ben help ik je wel, maak het uit, ter ere van die eerste maand puike verrassing
Wat ben jij een eikel zeg!
Op dit hele forum ben je al bezig met die flauwe opmerkingen.
Sjonge jonge, echt heel volwassen hoor...

Maar goed, weer ff over dit topic.
Ik vond het altijd supermoeilijk om mn vriendje iets cadeau te doen. We gaan 8 april 2 jaar en 4 maanden, dus dan hoef ik gelukkig niet elke maand meer iets speciaals te doen.
Mijn vriend gaf me een kettinkje met zijn naam erop. Dat vond ik wel heel lief. Misschien een idee?
Oud 30-03-2003, 10:04
The0
The0 is offline
Citaat:
Coolkast schreef op 27-03-2003 @ 19:15:

Sorry dat ik het zeg, en tis ook niet helemaal ontopic, half topic zeg maar, maar dit is echt zielig IMHO.

3 maaden en dan een ecardje? Verzin in ieder geval is waar ze nog wat aan heeft, of echt mooi vind.. Maarja, das mijn mening.

ontopic: Op jezelf?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 13:11
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
The0 schreef op 30-03-2003 @ 11:04:
Sorry dat ik het zeg, en tis ook niet helemaal ontopic, half topic zeg maar, maar dit is echt zielig IMHO.

3 maaden en dan een ecardje? Verzin in ieder geval is waar ze nog wat aan heeft, of echt mooi vind.. Maarja, das mijn mening.
Ik heb bijna negen maanden met mijn vriend en we hebben nog nooit iets "speciaals" ter ere van zoveel maanden samen zijn gedaan. Ik zelf vind dat echt onzin, het gaat er toch helemaal niet om hoe lang je bij elkaar bent? (vind ik) Dat boeit mij echt niet, ik ben al heel gelukkig met het feit dat we het zo goed kunnen vinden enzo, ik hoef echt geen cadeautje omdat het toevallig zo lang aan is. Zoals jij het zegt lijkt het zo alsof het "moet", let op: líjkt.

(Ik heb ff een zeikmode)
Oud 30-03-2003, 14:47
Bamblerose
Bamblerose is offline
Ehm, een maand met iemand hebben vind ik nou niet echt iets om echt 'trots' op te zijn. Niet zoiets van: Woo, we hebben al een maand iets samen... Als je het nou over iets langere termijnen had als 3 maand, halfjaar, jaar... Maar één maand...

Welgeteld zijn jullie dan 30 dagen samen, of misschien we een-en-dertig, ooo, kom op man, dat is toch totaal niets?

Heb je hem ook iets gegeven na het eerste uur, dag, week? Ik vind het gewoon onzin dat zoiets moet, om te laten zien dat je het leuk hebt samen...
Oud 30-03-2003, 15:26
Verwijderd
Precies. Al die onzin altijd 'ik heb x maanden met m'n vriendjuh, ik wil hem verrassen, wat moet ik doen?'.

1. Wij kennen die vriendjes niet, dus voor mijn part vinden ze het leuk om in een berg paardenpoep gegooid te worden. Jij weet toch zelf het best wat je vriendjuh leuk vindt?

2. Lekker origineel ben je dan, als je je vriendjuh verrast met een idee wat je op dit forum hebt opgedaan.

3. Wat boeit het sowieso? Alsof het zo speciaal is om een bepaalde periode met iemand te hebben. Okee, als je een zilveren of gouden huwelijksjubileum wilt vieren kan ik het me voorstellen, maar dit is echt onzin. Het lijkt wel een overwinning, zo van: ik ga ons allebei lekker verwennen, omdat we zo knap zijn om het zolang met elkaar uit te houden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:54
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2003 @ 16:26:
Precies. Al die onzin altijd 'ik heb x maanden met m'n vriendjuh, ik wil hem verrassen, wat moet ik doen?'.

1. Wij kennen die vriendjes niet, dus voor mijn part vinden ze het leuk om in een berg paardenpoep gegooid te worden. Jij weet toch zelf het best wat je vriendjuh leuk vindt?

2. Lekker origineel ben je dan, als je je vriendjuh verrast met een idee wat je op dit forum hebt opgedaan.

3. Wat boeit het sowieso? Alsof het zo speciaal is om een bepaalde periode met iemand te hebben. Okee, als je een zilveren of gouden huwelijksjubileum wilt vieren kan ik het me voorstellen, maar dit is echt onzin. Het lijkt wel een overwinning, zo van: ik ga ons allebei lekker verwennen, omdat we zo knap zijn om het zolang met elkaar uit te houden.
Hehe..mee eens
Oud 30-03-2003, 19:07
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 29-03-2003 @ 18:50:
Wat ben jij een eikel zeg!

Homosapien, maar je zat in de buurt.

Op dit hele forum ben je al bezig met die flauwe opmerkingen.

Ben jij even alert.

Sjonge jonge, echt heel volwassen hoor...

De onvolwassenheid van AtHell .
Als je nou was gaan grommen in plaats van enkel zo'n 'mad' icoontje had ik je misschien serieus genomen maar meid dit slaat als een kut op een trommel.

Tuurlijk ben ik bot maar dat is juist nodig, hoe wil je anders mensen helpen die 'M'n vriendje deed vanmiddag helemaal niet aardig tegen me' als een probleem zien.
Oud 30-03-2003, 20:42
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 20:07:
Als je nou was gaan grommen in plaats van enkel zo'n 'mad' icoontje had ik je misschien serieus genomen maar meid dit slaat als een kut op een trommel.

Tuurlijk ben ik bot maar dat is juist nodig, hoe wil je anders mensen helpen die 'M'n vriendje deed vanmiddag helemaal niet aardig tegen me' als een probleem zien.
Ahhhh... dus je ziet jezelf als de reddende engel jongen, wat schattig... maarrem, jongen, denk zo dat de mensjes je puberale meningen niet echt op prijs stellen... jep, ik blijf je een puber noemen, schijn je zo leuk te vinden

Anyway, voor dit topic... geef hem een knuffel... bedoel zo'n stoffig ding dus, offe, een kussen en plak daar (of niet/stik daar) een van de foto's van jou op... je gezicht is voldoende denk ik... dan kan hij die voortaan naast zich leggen, als hij gaat slapen, wordt hij toch nog wakker met jou naast hem in bed ... euhm... ... of tenminste, word hij vanaf dan wakker met jou naast zich in bed ... weet niet hoever jullie zijn binnen jullie relatie
Oud 30-03-2003, 20:58
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-03-2003 @ 21:42:
Ahhhh... dus je ziet jezelf als de reddende engel jongen, wat schattig... maarrem, jongen, denk zo dat de mensjes je puberale meningen niet echt op prijs stellen... jep, ik blijf je een puber noemen, schijn je zo leuk te vinden
Heerlijk dat je het weer aanhaalt ja . Zo heb ik tenminste wat te doen. Noem me gerust puber ik kan het hebben met m'n leeftijd, wat ik alleen jammer vind is dat iemand van jouw leeftijd en de daarbij geachte volwassenheid nog steeds kickt op scheldwoordjes.
Oud 28-04-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 30-03-2003 @ 14:11:
Ik heb bijna negen maanden met mijn vriend en we hebben nog nooit iets "speciaals" ter ere van zoveel maanden samen zijn gedaan. Ik zelf vind dat echt onzin, het gaat er toch helemaal niet om hoe lang je bij elkaar bent? (vind ik) Dat boeit mij echt niet, ik ben al heel gelukkig met het feit dat we het zo goed kunnen vinden enzo, ik hoef echt geen cadeautje omdat het toevallig zo lang aan is. Zoals jij het zegt lijkt het zo alsof het "moet", let op: líjkt.

(Ik heb ff een zeikmode)
Eens!! Wat een onzin om zoiets te vieren!! Ik heb vandaag 9 maanden en 8 dagen!! Laten we het vieren!!
Echt dom!! Maarja, niets mis mee.. als jullie het leuk vinden moet je dat vooral doen. Wij vieren elke dag dat we samen zijn
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:48
Thomas
Thomas is offline
Geef hem een kusje, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 19:11
Buffy
Buffy is offline
ik stuur em een kaartje als we volgende week een maand hebben. kweet et, et is nie een echt een prestatie om "al" een maand met mijn vriend te hebben, maar omdat hij doordeweeks op de legerbasis zit in brabant wil ik em tog ff laten weten dat ik aan em denk.

liefs Buffy
Oud 28-04-2003, 20:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Waarom wil iedereen ineens van alles doen als ze zoveel weken/maanden samen zijn..?
Nouja, hier zijn in ieder geval echt al 300 topics over, daar kun je toch ook kijken?
En sowieso.. wees eens origineel en bedenk zelf iets, zo moeilijk is dat toch niet? Voor ons is het veel moeilijker, want wij kennen je partner niet.

Zo, dat lucht op.
Reageren

Regels voor berichten