| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Het is nu ook wel fijn opzich, ik heb op het moment niet heel erg behoefte aan een relatie. Gewoon weer even met mijn vrienden wat dingen is ook leuk !
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zoals ik al uitleg in mijn verhaal doe ik al genoeg dingen en ik voel me ook weer 100% goed! Alleen ik mis mijn ex nog soms. Het moet gewoon even slijten.Maar waar zou ik mij volgens jouw op moeten richten? |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Joh, bij m'n eerste grote liefde heeft het me eh... *telt op d'r vingers* anderhalf jaar (waaronder een reboundrelatie van 9 maanden) gekost om er helemaal overheen te raken
Ik was al die tijd gewoon gelukkig hoor, niet dat ik anderhalf jaar met liefdesverdriet rondliep, maar het duurde wel lang om alle gevoelens kwijt te raken. Ik werd bijvoorbeeld pas een half jaar later boos op hoe hij dingen had aangepakt. Of ging me afvragen of het toch niet beter was om het nog een keertje met hem te proberen, terwijl het uitmaken een beslissing van ons samen was. En een klein deel van die gevoelens is er nu na 3,5 jaar nog wel, hoor, alleen nu horen die gevoelens bij mijn ik van toen en bij hoe hij toen was, niet bij hoe hij en ik nu zijn. En het helpt inderdaad om een nieuwe grote liefde tegen te komen, want zo lang dat niet gebeurt, blijft je ex toch je 'ijkpunt'. Dan kunnen alle huidige gevoelens weg zijn, maar je herinnering aan hoe het toen was en hoe je je toen voelde, is wel jouw belangrijkste idee van liefde en daardoor blijf je er naar terugkijken. |
|
|
||
|
Citaat:
Wauw, een reboundrelatie van 9 maanden? Is dat niet lang voor een reboundrelatie? Ik hoop ook op een nieuwe grote liefde, maar dat komt nog wel, ik ben nog maar 18 jaar!
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Haha nou het was niet alleen maar rebound natuurlijk, het was ook gewoon leuk
Maar ik wist wel vanaf het begin al dat het uit zou gaan... schijnbaar is het inderdaad raar dat het dan nog zo lang duurt; we hadden het er ook wel regelmatig over om er mee te stoppen, maar het hoefden van ons allebei dan niet per se (we zagen de meerwaarde in vrijgezel zijn niet zo op dat moment) dus daarom ging het dan door. Uiteindelijk toch maar afgekapt omdat het natuurlijk toch steeds moeilijker werd.
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 17:06 | |
| Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 16:39 | |
| Liefde & Relatie |
huilen om mn ex shellsign | 16 | 30-03-2006 21:27 | |
| Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 07:11 | |
| Liefde & Relatie |
Need some help.. (lang verhaal) Fujitsu | 30 | 31-10-2003 15:21 | |
| Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 19:05 | |