Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 10:41
riotgirl88
riotgirl88 is offline
okee best een lang verhaal is dit maar leg het zo goed mogelijk uit.

Ik ga altijd met een groep uit en daar zit een jongen in waarmee ik al eens gezoent heb, ik noem hem effe s. hij is helemaal gek van mijn. 3 weken geleden zijn wij met een hele groep naar een discotheek gegaan, en ik fond s. toen wel leuk maar hij heeft de hele avond met een vriendin van mij gepraat enzo dus ik ging
ook opzoek naar een leuke jongen en die heb ik daar gevonden het klikte meteen en voor ik ut wist stonden we te zoenen. toen de laaste bussen gingen hebben we heel innig afscheid genomen en 06nummers uitgewiseld.

De volgende dagen een week ofzo hebben we heel veel gesmst en zo kwam ik er ook achter dat hij 20km verder op woonte hij font dat een groot probleem en moest er over nadenken omdat hij veel moest werken. hij zo toen die zondag ( 2 weken nadat ik hem ontmoet had ) naar mij komen, maar die donderdag daarvoor belde we en zei dat hij niet kon komen. ik was daar erg boos over en heb hem gesmst da ik het dan niet wist en hoe we dan zo konden doorgaan. toen heeft hij gezegt dat hij het jammer fon da ik zo dacht maar dat hij er niets aan kon veranderen. ik heb hem toen nog 4 smsjes gestuurd maar hij heeft niet meer gereageerd.

Toen die dag erop belde s. hem en vertelde mij dat hij niet meer wilde omdat ik te ver weg woon. ik was hier heeeeel verdrietig over en toen heb ik die zat met mijn dronken kop heb gebeld en we hebben een half uur lang gepraat en ik moest hem morgen smsen dan zou hij zeggen of hij wat wilde en zo ja wat. ik heb toen met s. weer gezoent want die font ik eigelijk ook wel leuk. de volgende dag gesmst met die jongen en hij zei dat hij dacht dat het toch niet zo lukken en dat hij niet wist hoe hij vaker kon komen enzo. dus dat was over en nu heb ik sinds gisteren (woensdag) met s. een relatie/verkering zo iets maar ik zit eigelijk nog heel erg met die jongen in me hoofd kan hem niet uit me kop krijgen en ik weet niet goed hoe ik dat tegen s. moet zeggen en of ik weer met die jongen moet bellen/smsen

help!!!

Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 11:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2003, 10:47
Verwijderd
Hmm... ik zou eerst ff een paar alinea's enzo in je post maken, zo is het nogal een warrige boel

Als die ene jongen trouwens 20km een afstand vindt om moeilijk over te doen had ik mijn keuze snel gemaakt, teminste als ik een meisje was dan
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 11:10
riotgirl88
riotgirl88 is offline
en dat is..........
Oud 27-11-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
riotgirl88 schreef op 27-11-2003 @ 12:10:
en dat is..........
uhmz... ik zie dat ik de boel zelf ook niet zo goed gesnapt heb. Bij nader inzien vinden ze alle 2 dat je te ver weg woont, als dat reden genoeg is om het uit te maken / niks met je te willen hadden ze bij mij alle 2 al afgedaan.

Ga gewoon een andere leuke jongen zoeken die het wel waard is, en die het jou ook waard vind
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 11:27
Stefanie
Stefanie is offline
Fond schrijf je zo: VOND!!!

Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 11:33
Zelma
Zelma is offline
Als je je verhaal in algemeen beschaafd nederlands schrijft kan ik er misschien wat mee....
Oud 27-11-2003, 12:55
sita15
sita15 is offline
mm geef dat meisje eens een goed advies. zelf gbegrijp ik er ook niks van alleen denk ik dat je het toch met die s. moet uitmaken als je hem nie zo leuk vindt en die ander meer
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 12:57
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Tjongejonge, wat een puberprobleempjes weer vandaag.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 13:04
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
riotgirl88 schreef op 27-11-2003 @ 11:41:
en toen heb ik die zat met mijn dronken kop heb gebeld
help!!!
Jij bent nog veel te jong om alcohol te consumeren
Oud 27-11-2003, 14:32
deesmees
deesmees is offline
volgens mij is dit bullshit met je fond enz en zoen maar raak zou ik zeggen,gadverdarrie
Oud 27-11-2003, 14:52
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ah, kom op joh, ze is 15, dan mogen dit soort problemen toch wel? Die hadden jullie vast ook op die leeftijd. -gun haar de puberteit- zou mijn moeder zeggen.

Maar riotgirl, als ik jou was zou ik het toch uitmaken met die s., op deze manier houd je hem aan het lijntje, omdat je die andere jongen die (volgens hem) te ver weg woont toch eigenlijk stiekem leuker vind.
Die jongen die te ver weg vind heeft volgens mij trouwens gewoon een smoes verzonnen hoor, die is helemaal de moeite niet waard, en verspil je liefde niet aan hem zou ik zeggen!

Kortom, vergeet ze allebei, en zoek lekker naar een nieuwe jongen om verliefd op te worden, die echt de moeite waard is, en die ook op jou is!
Oud 27-11-2003, 15:17
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik denk eigenlijk niet dat je echt verliefd bent op een van de twee. Het is nu een beetje alsof je S. aan het lijntje houdt, maar dat kan ik ook helemaal verkeerd opgemaakt hebben uit je verhaal. Toch zou ik het uitmaken. S. lijkt me een beetje tweede keus en dat verdiend hij vast niet.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 15:47
Luna
Luna is offline
Die jongen waarmee je in die discotheek gezoend hebt wilde alleen maar van je af, das duidelijk(als hij niets van zich laat horen). T was voor waarschijnlijk voor 1 avondje, meer niet. Je kan hem dus het beste vergeten. Daarbij zou ik het uitmaken met S. Het is niet eerlijk om met hem te gaan als je nog met iemand anders in je hoofd zit. Als ik jou was zou ik even tot mezelf komen en me niet met allerlei jongens bezig houden, je weet duidelijk nog niet wat je precies wil.
Oud 28-11-2003, 20:16
Verwijderd
beetje lomp dat je heel boos word op een jongen die je 2weken kent... omdat hij niet kon komen...

verder houd je ze inderdaad aan het lijntje en zocht je een leuke jongen..

en leuke jongens zoek je niet, dat is het enige wat aan komt waaien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten