Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 14:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
dit is geloof ik nieuw en vrij goedkoop. ik ben wel geinteresseerd, maar alleen als t goed te bereiken is. ik woon namelijk in een nogal klein dorp en daarom is t dus belangrijk dat t een goede provider is.

heeft iemand ervaring met tele2mobiel? is t goed te bereiken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 14:58
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
het maakt gebruik van de dekking van telfort(behoorlijk klote dus) maaruh je kunt efe op http://gathering.tweakers.net/ kijken. Daar staat wel veel over tele2mobiel
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:29
Mel P
Mel P is offline
Tele2mobiel is best wel flex hoor Voor mij dan maar ik woon wel in de randstad goeie dekkung dus. Het jammere is dat de tarieven flink zijn verhoogt vanaf 2 mei 2003. Maar het blijft echt nog wel voordelig Denk er wel ff aan de het eigenlijk vanaf 18 jaar toegestaan is..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:32
hi
hi is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 01-05-2003 @ 15:58:
het maakt gebruik van de dekking van telfort(behoorlijk klote dus) maaruh je kunt efe op http://gathering.tweakers.net/ kijken. Daar staat wel veel over tele2mobiel
O2/Telfort heeft al jaren een goede dekking! Ik heb namelijk nooit problemen mee gehad!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:16
dafelix
dafelix is offline
Ben (eeuhmm.. t-mobile heetut nu?) is ook prima hoor, zit in friesland dus zelfs daar kan het nog ;P
Oud 02-05-2003, 01:15
bloffan
bloffan is offline
Ik heb ook tele2mobiel maar gebruik het weinig. Het maakt idd gebruik van het o2-netwerk (in de toekomst gaat het weer telfort heten). Het werkt wel, maar alleen heb ik wel het probleem dat als ik iemand bel diegene niet kan zien dat ik bel (nummerweergave werkt dus niet). Ik kan op m'n telefoon instellen dat hij wel het nummer doorgeeft, maar dat werkt maar voor 1 keer. Daarna staat het weer uit. Ik weet niet of dit aan de telefoon ligt of aan tele2.

Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 01:32.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 08:12
Verwijderd
ik heb het ook, heb er zelf geen problemen mee, zelfs als ik in een uithoek van limburg bel heb ik nog redelijk tot goed bereik.

En dat probleem van nummer niet doorgeven heb ik ook, maar ik weet niet of het aan tele2 ligt. Ik had eerst een siemens a35 en daarmee werd mijn nummer wel doorgegeven. Maar nu ik de Sim kaart over heb gezet in zon Postbank-siemensding wordt het niet meer doorgegeven.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 23:40
ekki
ekki is offline
m'n moeder heeft ook tele2mobiel, nummer wordt ook niet doorgegeven.

volgens mij moet je voor tele2mobiel wel eerst tele2 voor de vaste telefoon hebben en wordt het bedrag van je vaste telefoonrekening afgetrokken (als je dan belt via tele2 dus, dus niet via de kpn-rekening), maar dat weet ik niet zeker.
Reageren

Regels voor berichten