![]() |
|
tsja, als het geestelijk niet goed gaat kan dat je lichamelijk helemaal slopen. dat is gewoon moeilijk.
volgens mij alleen maar op te lossen door veel over de dingen waar je mee zit te praten en alles proberen te verwerken. maar dat is denk ik een beetje makkelijker gezegd dan gedaan. blijf iig gezond eten enzo en gezond leven. dat je daardoor iig niet ziek wordt ofzo. sterkte.
|
Verwijderd
|
misschien een paar uurtjes per dag wat ontspannends gaan doen,bijv zwemmen of fitnissen,dat je daar alleen mee bezig bent.
Of een weekendje er tussen uit. Of je conpleet op school storten(hielp bij mij,omdat ik lichamelijke klachten ahd dus geen sport kon doen) Of je gaat een dagje compleet relaxen,dagje zwemmen,sauna,massage en dat soort verwennerij. Meer kan ik niet verzinnen meis,succes ermee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() ![]() nou ja in ieder geval sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dank je en ook sterkte ermee! ![]()
|
![]() |
!!![COLOR=darkblue]Het probleem is dat als ik thuisblijf nog depressiever word omdat ik dan tijd over heb en dan ga ik nadenken. Lichamelijk zou dat wel een goede oplossing zijn maar geestelijk trek ik dat niet.
kijk je zegt dat als je thuis blijft je aleen nog maar deprie er voelt maar als je gaat slapen dan denk je er toch nie aan???of ben ik nou dom... zelf ben ik ook al een paar maanden deprie en blijf dan het liefst wel thuis omte slapen ga ff naar de dokter en laat je je slaapmiddelen voor schrijven heb ik ook!! wat ze nou bij mij gaan doen is: maandag 2 uur naar school dinsdag ook woensdag enz '''''' én dan de week daar na : maandag: 4 uur naar school en die week zo door.. en dan steds opbouwen!!! ik hoop dat deze tipje je helpen dikke kus and bigg hugg LISIE |
![]() |
|
![]() |
na je laatste verhaal (abortus)
lijkt het me niet meer dan logisch. Als het onder narcose is gedaan is het niet zo raar meissie. een narcose kan echt heel lang in je lichaam blijven zitten. bij mij is "het" 1 dag na jou gebeurt en ik merk nog steeds dat het in me lichaam zit ook met sieraden etc. ik groeg altijd zilver en nu opeens stoot mijn lichaam dat af dus draag ik maar goud. en dan nog de geestelijke vermoeidheid erbij... Das niet zo raar dat je je dan zo voelt. Als ik de trap oploop stort ik zowat in man! Alleen weet ik begod niet wat je eraan kunt doen, Dat zou ik ook wel willen weten. Veel strekte meissie!!! Dikke Zoen
||
Citaat:
Succes!
||
![]() |
Citaat:
Bij jou niet? Als je zwanger bent gieren de hormonen natuurlijk door je lichaam en je verandert lichamelijk ook en als het dan zo abrupt afgebroken wordt moet je lichaam ook weer helemaal omschakelen natuurlijk. Dat zou ook een van de oorzaken kunnen zijn natuurlijk. Dikke Zoen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Uitgeput Rosaa111 | 2 | 26-04-2014 09:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
[stelling] eenkindpolitiek invoeren Kapee | 48 | 01-10-2004 11:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Me & ms Ninnoc | 53 | 07-09-2003 13:33 | |
'Aarde binnen 50 jaar uitgeput' Verwijderd | 3 | 08-07-2002 21:38 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |