Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij wil wel dingen samen met je doen en met je zoenen, maar hij wil geen relatie. Wat is het verschil eigenlijk?
Zo lang jij er geen problemen mee hebt, als je je niet gebruikt voelt en hem leuk genoeg vindt, kun je gewoon doorgaan met 'scharrelen', mijns inziens. Zodra je 't scharrelen niet meer leuk vindt verbreek je het grootste deel van het contact of stel je 'm voor de keus: een relatie, of bijna geen contact meer met jou. |
![]() |
|
![]() |
Hij heeft gesmsd gister avond nog en zei toen: Heey ja wil geen relatie.. maar wil je gewoon zien als vriend! als je dat niet wilt moet je het zeggen.. Ik daar weer wat op geterug gestuurd dat ik het beetje raar vond enz.. stuurd hij weer: Ja moest toch eerlijk zijn van je! Heb gewoon geen zin in verkering. Ja vind je wnd wel leuke meid maar geen verkering kus.. ik had toen weer gesmsd van je wilt dus gewoon verder gaan met mij zoals we afgelopen tijd met elkaar gingen?? Hij zo: Ja tuurlijk dat had ik toch ook gezegt dat dik dat wel wou! Slaap lekker.. Dikke kus..
Jullie zegen dus dat het wel moet kunnen zo wat met elkaar scharrelen! De afstand dis wel irritant want kheb het hiero druk met hobby's en hij met zijn sport.. Maar we zien elkaar zo ong 1 keer in de week.. Kzou vanavond wel aan hem vragen als ik hem weer spreek wat ie nou precies wilt.. |
![]() |
||
Citaat:
2. Ben ik het toch ook wel weer mee eens.. Maar het hangt samen, deze 2 punten. De situatie zoals beschreven komt op hetzelfde neer als echt verkering hebben, alleen wil een van de twee geen verplichtingen als hij daar geen zin in heeft. Dan is het aan je gevoel om te beslissen wat je wilt..
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 21:29. |
![]() |
|
![]() |
Nou vanmiddag heb ik een gesprek met hem gehad via msn... Hij heeft geen zin in een relatie omdat hij het druk heeft met voetbal en zijn enigste vrije dag zondag is en hij zegt ik heb ook nog vrienden enz! Hij heeft ook geen zin om zo verder te gaan zoals we op het laatst met elkaar om gingen.. Kheb hem gevraagd of ie nog met zijn ex zit maar dat is niet zo meer.. Hij zei nog wel ja ik op dit moment geen zin in een relatie vind je een leuke meid enz en misschien krijg ik er nog wel spijt van als ik het nu doe maar kheb er geen zin in..
Kheb nu echt een rot gevoel want in het begin zei hij altijd ja we doen rustig aan enz en we zien wel.. doordat wel al zo 2 maanden met elkaar scharrelde had ik hoop gekregen.. afgelopen zaterdag nog bij hem geweest en dan verteld ie dit nu! maar kweet nu wel waar ik aan toe ben.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote Lucht je Hart topic #74 Ruudje | 493 | 02-11-2006 09:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn Diary of Dreams | 17 | 08-03-2005 13:51 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen? Blondt | 17 | 05-06-2004 13:45 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Psychologie |
De moed is me weer in de schoenen gezonken.... Droomvlucht | 11 | 16-11-2002 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Idee??Niet-rokers moeten voorrang krijgen bij operaties. Bertje | 32 | 12-10-2002 22:50 |