![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn ex 'kronkelde' tijdens het 'vrijen' (gwoon flikflooien, zoenen en handwerk) altijd met haar benen om een van mijn benen en dan maakte ze zegmaar neukbewegingen. Vond ze namelijk lekker, omdat ze dan (ondanks de kleren) toch haar klit kon stimuleren. Is btw. wel een geil gezicht
![]()
|
![]() |
Ik krab zijn rug een beetje open.
Hij trekt aan mijn haar als we het achterlangs doen. Hij knijpt in mijn kont en slaat erop. We hebben van die vunzige woorden/namen voor elkaar. We gebruikten speeltjes (dat is op zich niet zo raar). We doen het echt keihard. En ik heb zijn piemel ook wel eens 'betast' met mijn voeten, maar dat is geen vaste prik. Het bevalt me zo wel. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Spannende ondergoedjes, varierend van engels antiek kant tot franse korstetten of latex jurkjes met laklaarzen, speeltjes, spiegels, bijten, knijpen, slaan, en vastbinden en snoeihard rammen op het laatst.
Die verkrachtingsfantasie ga ik ook eens proberen.
|||
![]() |
Citaat:
En dat snoeihard rammen is ook altijd het geval. Als het niet hard gaat, vind ik het geen goede seks. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry hoor maar wereldwijd worden er miljoenen mensen verkracht, die zitten dr soms nog jaaaaaaaaren aan vast... en dan zijn dr mensen die fantaseren over verkrachting? *sick* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, serieus, ik denk dat je gewoon een meid (of jongen natuurlijk) moet vinden die dezelfde verlangens heeft als jij, zodat je die samen kunt vervullen. Dan heb je grote kans dat het heerlijk is, en daardoor krijg je dan een sterk ontwikkeld libido. ![]() En anders kom je maar in de leer bij madam hier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hmmmzz... Vreemde dingen...? Ik word altijd heel opgewonden als mijn vriend me van bovenaan mijn rug tot mijn kont zachtjes kust/likt. Hij daalt steeds verder af tot mijn billen die hij dan masseert, kust, likt, aait, bijt. Af en toe likt hij over mijn anus. En als ik echt geil ben steekt hij zijn hand onder me door en masseert mijn clitoris... *krijgt het heet bij de gedachte* Daarna volgt uiteraard een keiharde achterlangs neukbeurt. *zucht* Was het maar weer morgen. Dit was trouwens niet écht vreemd hè? Of wel...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmz.. als ik dit topic zo doorlees dan denk ik alleen nog maar "damnz, waar vind ik nou eindelijk eens een jongen met wie ik dat ook allemaal kan doen.."
En dan heb ik het over de dingen die Vampiria, poesiefox en metalgirl schrijven.. Ik kom altijd van die aseksuele jongens tegen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helaas kan ik je ook niet helpen...maar wie weet verandert dat na een spoedcursus bij Vampiria... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan begin je er gewoon zelf mee, hij volgt dan vanzelf wel als hij over de eerste schok heen is. Hij moet wel een verdomde botterik zijn als jij hem iets vraagt te doen terwijl jullie bazig zijn, en hij weigert dan omdat hij " niet zo is". Natuurlijk is ook hij zo, maar er zit nog een laagje fatsoen overheen wat jij ervanaf moet zien te schrapen. fatsoen, me neus, niet in mijn bed alsjeblieft. Oh, en we doen het heus niet altijd hard en ruw. Meestal juist heel subtiel en nadrukkelijk.
||
![]() |
Citaat:
Ben jij te fatsoenlijk of is je vriendin dat? Gewoon lekker uit je dak gaan, sjemig, je hebt al sex met iemand, hoe veel intiemer wil je het hebben. Als je bij je sexpartner al je ponteneur op moet gaan lopen houden, wat is dan de lol nog ervan? Onder de dekens met licht uit en sokken aan? DOE het nou maar gewoon, en dan niet bij nadenken, gewoon go with the flow. Dus in het heetst van de strijd zeg maar, pak je haar eventjes een paar stoten lekker ruw, of je geeft een klap(je) op haar billen, of je maakt lekker lawaai of je gebruikt geile woordjes, ik bedoel, je moet het wel opbouwen. Als je meteen over me heen gaat zeiken, dan zou ik ook zo vertrokken zijn. Zeiken is sowieso uit den boze vrees ik. Rare dingen heb je ook in verschillende gradaties. Maak het niet te bont.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hm, ik vind het wel lekker als mijn vriend in plaats van mij met zijn vingers te bevredigen dat met zijn penis doet, maar das niet echt vreemd he? Poesiefox en Vampiria, cool... of nee: heet! Hier wil ik nou een voorbeeld aan nemen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Bedankt voor de tips overigens ![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 09:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ghehe ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat zou ik wel willen.. heb het al met mn vriend over gehad, maar hij is nog niet echt enthousiast.. maar dat komt wel .. ghegheghe.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat lukt me niet, na 1 x ben ik zo uitgeput dat al mijn zin weg is ![]() ( Ook na een mislukte orgasme) Maar vandaag hebben we hem even over gedaan en was het wel heerlijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wij wouden het eigenlijk al langer ![]() ![]() We hebben elkaar ook niet echt stevig vastgebonden, maar met van die sjaalen en best wel losjes.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Blinddoeken, vastbinden, 'vrijwillig dwingen' rulez!!! ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Al moet ik toegeven dat bovenstaand stukje toch best opwindend klinkt... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 17:59. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Wind's Embrace | 66 | 06-02-2008 19:06 | |
Eindexamens 2005 |
Vreemde dingen tijdens je examen? Quantes | 203 | 14-06-2005 19:05 | |
Psychologie |
rare dingen doen door stress thinky | 14 | 23-04-2004 18:46 | |
De Kantine |
Rare dingen die mensen in hun slaap gezegd of gedaan hebben? Verwijderd | 60 | 24-09-2003 23:32 | |
De Kantine |
wat voor vreemde dingen heb ji thuis liggen? Verwijderd | 49 | 19-04-2003 13:51 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
vreemde thesis-onderwerpen damaetas | 35 | 16-08-2002 13:00 |