Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Anders stuur je hem gewoon een mail met alles erin.. Staat hij niet voor lul voor al die anderen. Jij kan er makkelijk alles inzetten wat je wilt en hij weet waar hij aan toe is. Duidelijk.
Mark ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
zogauw hij tegen je aan schurkt, zogauw mogelijk een stap naar links of rechts doen, overduidelijk, zodat zelfs hem opvalt dat je er niet van gediend bent..en verder misschien een extra keer om de nek van je vriend hangen?
En instrueer je vriend, dat zogauw die ander weer begint, je vriend langs die vent gaat staan en jij aan de andere kant...? Succes!! Liefs |
![]() |
|
![]() |
Morgenmiddag is HIJ er ook weer, dus gaan vriend en ik maar eens zeer aanminnig doen met elkaar. Die moet duidelijk zijn. Zoniet, dan ga ik echt overduidelijk een stap opzij of naar achteren doen. Dan kan hij ook nog zonder gezichtsverlies afdruipen.
En de volgende keer dat jij me schoonheid noemt zal ik maar zeggen dat hij dat alleen tegen zijn eigen vrouw mag zeggen. En dan moet vriend maar even meehelpen en zeggen : ja, want deze schoonheid is al van mij he, da's nou jammer! Dat kan nog gekscherend, ik heb geen zin in een scene. Hij doet niet echt iets wat de anderen echt opvalt, en geile gedachten zijn helaas vrij.
||
Citaat:
Ik ga binnenkort ook als een engerd gedragen.(iemand die lelijk is en op je afkomt is automatisch een engerd voor de meeste vrouwen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar on-topic. Als ik je vriendje was, dan zou ik gaan flippen als iemand zoiets bij me meisje deed. Dus zeg het je vriend eens, die lost het zo op. Hard of zacht ![]()
|
![]() |
Ik vind het nogal arrogant van mezelf. Ik laat niet graag iemand afgaan.
En ik wil ook niet dat mijn vriend als een Neanderthaler over moet komen, zo van: hee, wat mot dat met mijn vrouw. Maar goed, vandaag heeft hij zich gedragen. Ik ben hem wel tegengekomen, maar ik heb zijn goedemorgen beantwoord en ben snel doorgelopen. Meestal kwek ik altijd even met iedereen, maar nu was ik wat kort. Niet bot,dat was niet nodig, hij heeft geen onvertogen woord gezegd. Gelukkig maar. Morgen zien we hem weer. Dat heb je, als je vier keer per week traint.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Idiote teksten bij hedendaagse muziek EvilConduct | 108 | 17-07-2007 20:31 | |
Liefde & Relatie |
Sjans met een ander: Hoe reageert jouw partner? Verwijderd | 58 | 18-11-2005 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Schaamteloos geflirt Qimm | 43 | 06-01-2005 17:21 | |
Liefde & Relatie |
sjans met een ander: wat doet jouw partner? poesiefox | 24 | 25-06-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
ik ben hopeloos wat jongens betreft SHAZZ | 41 | 11-06-2002 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Als je vriend(in) populair is bij het andere geslacht devilcat | 10 | 05-04-2002 19:51 |