Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik doe havo maar wij hebben gewoon boeken hoor! Nog nooit van lesbrieven gehoord... Wij hebben twee dikke boeken... Die je helemaal moet kennen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar maak vooral samenvattingen! Dat helpt echt! Het kost weliswaar heel veel tijd, maar je hebt er echt profijt van. Dat heb ik zeker gemerkt. Voor het examen hoef ik alleen nog maar die samenvattingen door te kijken. En nog een aantal oude examens oefenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Economie 1 VWO zijn 6 lesbrieven... Economie 2 VWO zijn 9 lesbrieven... |
![]() |
|
Wij hebben ook de LWEO lesbrieven. Ik doe economie12 en moet dus 9 lesbrieven doen.
Met alleen die lesbrieven doorlezen was ik al 10 uur bezig ![]() Zoals het in die lesbrieven staat denk ook constant: ja, da´s logisch, dat ook, dat ook...... En dan stellen ze bij tentamens e.d. opeens van die vage vragen waarbij ik zoiets heb van:he?! Dus dat examen gaat nog leuk worden.
||
Citaat:
Arbeidsmarkt Consument & Producent Internationale handel Inkomen Europese integratie Economische groei
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] Duits en Economie, Hoe ging het? JVV079 | 5 | 17-05-2014 18:11 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe leren voor Centraal Examen Economie en M&O Tapez | 11 | 28-04-2012 16:29 | |
VWO |
Hoe leer je M en O? Tistochwat | 6 | 16-05-2009 21:53 | |
HAVO |
Hoe leer je 7 boeken? Co | 14 | 09-05-2005 22:09 | |
Eindexamens 2003 |
economie havo Oo-MieJ-oO | 11 | 18-05-2003 19:55 | |
Eindexamens 2003 |
Economie, een draaaaaaak!(vwo) Tisch | 11 | 13-05-2003 17:28 |