Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan 't me helemaal voorstellen dat die gast zo reageerde....
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik weet er niet zoveel vanaf. ik dacht altijd dat ik nooit zo mogen opbiechten at justin timberlake goed was mar dat mag wel. hoewel ik niet weet voor welke groep dat geldt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als Alto zijnde moet je ook NIET op Nike's lopen. En NIET lief zijn voor je moeder want dat is niet ennerkie weet je. als Kakker zijnde moet je natuurlijk niet met vee-en-dee kleding aankomen en als tof nikka moet je minstens 274 gram goud in het bezit hebben (liefst om de nek) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
tisk. dat maakt me dan echt helemaal niks uit huh.
Net als met muziek, alle 1000 genres uit j hoofd weten, zo ook kijken naar kleding, of ze wel echt 'alto'/'skater'/'hippie'/'kakker'/blablabla zijn. bullshit.
|
oh, ik haat het als mensen denken te weten van wat voor soort muziek je houdt bijvoorbeeld, omdat je een bepaalde soort kleding aanhebt, brrrr...
ze gaan er gewoon vanuit dat je alleen van harde muziek houdt als je wijde broeken draagt ofzo, en als je dan wat anders aanhebt, snappen ze er al helemaal nix meer van... ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar ik zeg altijd maar gewoon ja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"jij luistert zeker ook slipKnot enzo?" Nee "Waarom ben je dan Gothic?" lol |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik krijg erg vaak te horen dat ik geen goede alto ben. Vorig jaar kreeg ik zelfs van een klasgenote te horen dat ik geen goede alto méér was, want de kleding die ik leuk vind was toen in de mode gekomen. Nu ben ik trouwens ook geen goede alto meer, want de alto's zijn veranderd, en ik ben niet met de alto's meeveranderd, zei hetzelfde meisje. Ik vraag me af waarom mensen nog denken dat ik alto zou moeten zijn, als ze me zó'n ontzettend mislukte alto vinden, en ik er ook niet de behoefte heb om alto of zelfs maar alternatief te zijn... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb ik staartje en mijn haar kort geleden wat opgeschoren ben ik gabber.. haar los en zwarte kleding => metal gast oogpotlood => goth Als ik heel eerlijk ben vind ik het wel leuk dat ik zo ongrijpbaar voor ze ben.. Als je zo simpel en recht toe recht aan denkt dan val ik niet te begrijpen namelijk. SounD...is straks een elf...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik loop gewoon in een fluwelen rok (?)
vraagt zo een alto: goh ben je nu gothic ik: neee, heb gewoon een rok aan ja tuurlijk, je il er gewoon bij horen en daarom wordt je maar gotjic jeah sure, die voelen zich afentoe ook iets te goed (najaa moeten ze elf weten hoor) voor de rest boeit het toch niet waarin je loopt als je je er maar prettig in voelt toch??
|
Mensen schijnen het heel raar te vinden dat ik op mijn tas naast m'n nirvana en chili pepper patches de handtekingen van Acda en de Munnik heb staan. Ja ik vind die gozers toevallig ook goed. Mag ik. En ik zal nog even wat opbiechten: Ik heb een CD van Hanson en ik vind 'm nog leuk ook! So there!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainties NOW! #1179 Trimm Trabb | 500 | 22-10-2010 18:26 | |
Beleidszaken |
lifestyle is echt supersaai Verwijderd | 191 | 23-10-2004 18:38 | |
Lifestyle |
Tafelmanieren en dergelijke Verwijderd | 75 | 03-08-2004 09:37 | |
Lifestyle |