Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan ook tegen een mooie grote eik of achter een electriciteitshuisje ![]() En natuurlijk manly in het bos schijten ![]() En ik zou een beetje met Willie spelen, kijken of dat leuk voelt om er eentje te hebben... Ennn... ik zou stoer over straat banjeren... Whaa, dat lijkt me echt leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ooit (lang geleden, 2e klas..) eens met een klasgenoot geteld hoevaak de meiden hun haar naar achter schudden (ja, we verveelde ons dood ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als ik een dag lang een vrouw zou zijn zou ik het volgende willen doen:
- flink aan mezelf zitten (ter oriëntatie) - proberen jongens te verzieren (als dat net zo goed als nu met meisjes zie ik het somber in ![]() - met andere meisjes over meisjesdingen praten, die ik nu 'toch niet snap' - plassen (toch even voelen hoe dat is, als meisje zijnde) - vingeren en sex hebben met een jongen (uiteraard...) - een rok/jurk dragen - zingen (even kijken hoe dat is met hoge stem)
|
Hetzelfde als wat ik normaal zou doen, denk ik... Lezen, schrijven, computeren, huiswerk maken, slapen en eten, zoiets...
Ik zou alleen iets andere kleding aandoen denk ik, haha...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder: Kijk of masturberen nou leuker is dan als vrouw zijnde, zonder zitten naar de wc, meiden proberen te versieren in de kroeg, ascociaal doen in het openbaar .. gaat u maar door ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Enquete voor profielwerkstuk Tiersie | 17 | 19-11-2009 22:14 | |
Eten & Drinken |
Waarom eet je vlees? Verwijderd | 342 | 26-09-2005 23:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
column-ethiek sublime | 23 | 04-03-2004 20:03 |