| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan ook tegen een mooie grote eik of achter een electriciteitshuisje ![]() En natuurlijk manly in het bos schijten ![]() En ik zou een beetje met Willie spelen, kijken of dat leuk voelt om er eentje te hebben... Ennn... ik zou stoer over straat banjeren... Whaa, dat lijkt me echt leuk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb ooit (lang geleden, 2e klas..) eens met een klasgenoot geteld hoevaak de meiden hun haar naar achter schudden (ja, we verveelde ons dood ). We kwamen geloof ik op 20 keer in vijf minuten (en das iets meer dan 1x per meisje) ![]() ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Als ik een dag lang een vrouw zou zijn zou ik het volgende willen doen:
- flink aan mezelf zitten (ter oriëntatie) - proberen jongens te verzieren (als dat net zo goed als nu met meisjes zie ik het somber in )- met andere meisjes over meisjesdingen praten, die ik nu 'toch niet snap' - plassen (toch even voelen hoe dat is, als meisje zijnde) - vingeren en sex hebben met een jongen (uiteraard...) - een rok/jurk dragen - zingen (even kijken hoe dat is met hoge stem)
|
|
|
|
Hetzelfde als wat ik normaal zou doen, denk ik... Lezen, schrijven, computeren, huiswerk maken, slapen en eten, zoiets...
Ik zou alleen iets andere kleding aandoen denk ik, haha...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() verder: Kijk of masturberen nou leuker is dan als vrouw zijnde, zonder zitten naar de wc, meiden proberen te versieren in de kroeg, ascociaal doen in het openbaar .. gaat u maar door
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Enquete voor profielwerkstuk Tiersie | 17 | 19-11-2009 22:14 | |
| Eten & Drinken |
Waarom eet je vlees? Verwijderd | 342 | 26-09-2005 23:03 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
| Verhalen & Gedichten |
column-ethiek sublime | 23 | 04-03-2004 20:03 | |