Advertentie | |
|
![]() |
|
verschil tussen drugs en goeie relatie is dat een goeie relatie bij elke trip leuker wordt. Is dat niet het geval is het saai. Manier om te zorgen dat het niet saai wordt is overstappen op andere middelen.
||
Citaat:
shit happens...klaar.....
|
Saai? nee echt niet.. we hebben nu 19 maanden en het is niet saai!
We hebben harstikke lol met elkaar.. doen zo vaak als het kan leuke dingen. Ik ben niet meer zo hevig verliefd zoals aan het begin! maar ik voel toch nog heel vaak die vlinders als hij op een bepaalde manier naar me kijkt of iets speciaals voor me doet ![]() we zijn gewoon gemaakt voor elkaar *zucht* ![]()
|
Hmm ik heb nu bijna 6 maanden een relatie en het is zeker weten niet saai.
We gaan gewoon soms onerwachtte dingen doen ofzow.. of schommelen etc.. van die grappige dingen houden het leuk. En tja als je 6 maanden alleen maar binnen zit en klef doet... dan kan ik em voorstellen dat het saai is.. Maar het is niet saai en ik wil hem nog lang niet kwijt!!
|
![]() |
ik heb nu bijna 5 maanden met mijn vriend en het is absoluut niet saai! ook al doen we niet heel veel bijzonders, k ben al blij als k bij hem ben en we doen niet echt veel bijzonders
![]() doordeweeks spreken we gemiddeld 2 keer af en dan liggen we gewoon op bed wat tv te kijken, te knuffelen etc. ![]() en in het weekend gaan we vaak uit en blijf ik vaak bij hem slapen. we kunnen ook eindeloos praten met elkaar... I love him ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu zo'n 9 maanden en het is niet saai,..
maarja misschien komt dat omdat ik hem alleen in het weekend zie ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nu 3 jaar en 4 maanden.
Saai zou ik het niet noemen. Ik heb nog steeds lol met mn vriend, hij is nog steeds lief, ik word nog steeds boos als hij niet op tijd is omdat we dan minder tijd samen hebben, maar je went aan elkaar. Dat wil niet zeggen dat ik niet meer verliefd op hem ben ofzo, maar ik heb het heel druk met school en geen tijd voor hem - dan is het ook saai. (beetje vage reply, sorry...) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het helemaal niet saai, maar zij wel :/
Komt bij mij ook een beetje omdat ik sowieso niet zo'n ondernemer ben. Daarnaast is mijn vriendin uit zichzelf interessant, daar hoeft ze niets voor te doen ![]() *maar heeft wel plannen .. nu nog het geld ervoor verdienen* ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Als de vlinders verdwijnen... Breg | 15 | 12-04-2011 08:18 | |
Liefde & Relatie |
je vriendin staat voor je deur , en dan ? mdac | 17 | 03-03-2010 20:33 | |