Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mooi verhaal verder ![]() t laat mooi zien hoe niet iedereen naar uiterlijk kijkt enzo, en het is idd, net als krummeltje zei, wel leuk om eens een a-symphatiek ikfiguur te hebben ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]()
|
Het zou volgens mij 'leuker' zijn, of dramatischer, als de hoofdpersoon niet tot inkeer komt.
Op het einde is het duidelijk dat ze zich 'gewonnen' heeft. Dat ze beseft dat Rachel meer betekent voor hem dan de hoofdpersoon. Het zou denk ik, beter zijn als je zou duidelijk maken dat de hoofdpersoon maar niet kan begrijpen dat zij, 'het perfect mooie meisje', geen aandacht krijgt. Ik weet niet... De hoofdpersoon lijkt een bitch, maar op het einde krijg je toch een heel klein beetje sympathie ervoor, omdat ze de strijd 'verliest' en dat ook beseft en toegeeft. Het zou leuker zijn dat dat niet zo is, en de hoofdpersoon bitchy blijft.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Niet bepaald origineel, maar het leest wel lekker.
'Je bleef naar Rachel kijken en ik zag hoe jullie langzaam in gesprek raakten.' 'Ik glimlachte en jij grijnsde, op jouw manier.' Alineas ! Wat ik goed vind, is dat er eindelijk weer iemand van de andere kant schrijft. Als ik hier de verhalen lees, zijn veel mensen geneigd het verhaal vanuit het oogpunt van een soort Rachel te schrijven, terwijl jij juist de andere kant laat zien. Goed ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
eerlijkheid in een relatie santac12 | 21 | 07-05-2010 10:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal van een oude man grasmaaier | 5 | 12-01-2005 16:21 | |
Liefde & Relatie |
Waard zijn?? Soullar | 20 | 23-05-2002 21:41 | |
Psychologie |
Ik weet het effe niet meer... omgang met m'n ex... ^*^Tish^*^ | 4 | 29-03-2002 08:29 | |
ARTistiek |
Vindt kracht [Verhaal] kaleidoscope | 22 | 10-02-2002 14:34 |