Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is ook speciaal kittenvoer, dat zou ik haar de eerste maanden zeker geven. Royal Canin (oid) heeft babykittenbrokjes en kittenbrokjes, die vonden onze katten erg lekker...zijn wel duur, maar ja. Whiskas heeft ook kittenbrokjes. En Whiskas en Felix hebben kittennatvoer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je moet ze inderdaad veel vertroetelen, toen onze katten nog kittens waren, weet ik nog dat ik met ze aan het spelen was, en toen viel er ineens eentje om, en hij bewoog niet meer. Hij was zo moe geworden dat 'ie midden in het spelen omviel en in slaap viel
![]() wel vertroetelen, maar dus niet te veel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest zou ik gewoon voor de eerste paar maanden 'speciaal' kittenvoer kopen, daar zit precies in wat jonge kittens nodig hebben. Merken als Royal Canin en Hills zijn wat duurder dan Whiskas of Felix. Maar in Royal Canin en Hills zit alles wat een kitten nodig heeft en in de 'goedkopere' merken niet. Daarna kun je overschakelen op de 'gewone' brokken van die merken. Nat voer zoals blikvoer en aluminium kuipjes is totaal niet nodig, en daar zou ik ze dus ook niet aan wennen als ik jou was. Aan de brokjes hebben ze meer dan voldoende en komen ze niets te kort! |
![]() |
|
Probeer je katje zoveel mogelijk in handen te hebben, dan went ie aan mensen en dan is de kans groter dat het een leuk aanhankelijk beestje wordt. Het is vast geen probleem om je katje nu zoveel mogelijk te vertroetelen. Geniet ervan want ze zijn maar zo kort klein.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Kitten/kat met cavia?! Daantjee_ | 10 | 25-09-2016 09:50 | |
Flora & Fauna |
Kitten bij oudere kat. ~~dolce~~ | 16 | 23-11-2007 16:57 | |
Flora & Fauna |
een nieuwe kitten hoe opvoeden?? stoepkrijtje | 10 | 11-10-2005 19:52 | |