Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders hebben ook een kitten bij onze oudere kat ingenomen. Het begin viel mee, maar al vrij snel bleek dat ze elkaar niet mochten. En nu 5 jaar later hebben ze nog regelmatig ruzie! Het schijnt ook niet verstandig om te doen. Je moet ze meteen vanaf kitten zijnde bij elkaar hebben en het liefst uit hetzelfde nest.
Het is iig bij mijn ouders tot nu toe nooit goed gegaan. |
![]() |
||
Citaat:
Zolang er geen bloed vloeit of ze écht enorme ruzie maken spring ik er niet tussen en zoeken ze het maar mooi zelf uit. Als je meerdere katten neemt krijg je nu eenmaal rangorde bepaling en een klein beetje ruzie op zijn tijd hoort erbij. 99% van de tijd liggen ze hier lekker tegen elkaar aan te slapen en wassen ze elkaar ![]()
|
eigenlijk gaat nu erg goed.
na een aantal dagen stopte die kleine met grommen en blazen. Toen was Tommy een beetje boos ofzo en deed heel afstandelijk, ook naar mij. Nu begint dat ook weg te gaan, hij slaapt weer op bed (en die kleine ook) hij komt weer op me schoot etc. Ook likken ze elkaar nu en op dit moment zijn ze heerlijk aan t spelen. En dat is goed voor tommy want die moet ook afvallen ![]() Ik zal eens proberen wat foto's te plaatsen. Laatst gewijzigd op 10-11-2007 om 23:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hoe leer je best oude kat met hond kennismaken Intergalactchic | 20 | 28-08-2008 21:49 | |
Lifestyle |
IJzingwekkende avonturen. Broeder | 500 | 07-03-2006 17:14 | |
Flora & Fauna |
Kosten kat Martine1986 | 10 | 29-04-2005 13:50 | |
Algemene schoolzaken |
Willen jullie deze enquete invullen? Project | 20 | 24-03-2004 09:37 |