Advertentie | |
|
![]() |
|
ik rook ook en ik sport net zo goed. Conditie kan geen kwaad want als je niet zou sporten en wel zou roken zou ik veeeel mindere conditie hebben.
En ik gebruik deo omdat je dan niet een uur in de wind stinkt naar zweet, niet om rookgeur te verbergen . en geurtjes gewoon omdat dat lekker is. maar ik mis geloof ik de cruciale punt van deze topic, dus laatmaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit]hmm, ik ga denk ik maar gewoon doen wat 'r in je sig staat...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb niet gezegd dat rokers de genoemde dingen niet MOGEN, ik heb gezegd dat er een bepaalde tegenstrijdigheid in zit.
Met sportkleding bedoelde ik: sportief proberen te zijn (sportief is gezond), maar aan de andere kant wel roken. Met roken maak je jezelf kapot (mij hoor je niet zeggen dat dat niet mag), maar probeer dan ook niet krampachtig de nadelen van het roken weg te werken.
|
![]() |
||
Citaat:
Wat jij eigenlijk is; ALS je rookt dan mag je geen geurtjes op doen, geen sportkleding dragen en geen tijd aan je uiterlijk besteden? ![]()
|
Mischien moeten we allemaal maar lekker ranzig gaan doen. Iedereen doet vast wel iets dat ongezond is en of stinkt. Mja waar hebben we dan deo voor uitgevonden?
Maar ok, ik vind dat je soms best tegenstrijdig mag zijn in dat zoort dingen. Ik rook en sport ook. (en gebruik nog deo ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Probeer dan ook niet krampachtig de nadelen van het roken weg te werken." Pf. "Je bent toch al verslaafd, ga nu dus maar in een hoekje zitten doodgaan." Hoewel, jaha, een bepaalde tegenstrijdigheid is er. Maar dan wel een logische. Kunnen we net zo goed topics gaan maken over 't feit dat de blaadjes aan de bomen groen zijn. |
![]() |
|
Ja bah daar stoor ik me nou ook aan, als je rookt moet je eigenlijk gewoon je linkerarm amputeren en alleen maar in een jutezak rondlopen, dán merk je tenminste flink dat je rookt en heel slecht bezig bent.
Hetzelfde met al die mensen die friet eten. BAH wat heb ik daar een hekel aan zeg. Waarom gaan ze niet gewoon dood. Ze vergiftigen zichzelf met overbodig veel vet. Ik vind dat díe mensen maar hun rechter testikel of schaamlip moeten amputeren dan voelen ze pas hoe slecht friet voor ze is. Bah mensen in het algemeen, ík heb er ook een hekel aan ja.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
tegenstrijdige gevoelens.... shy girl | 10 | 24-01-2005 16:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vraagje over Jezus Blues | 48 | 19-04-2004 13:36 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
definities lovetear | 14 | 14-10-2003 10:41 | |
Liefde & Relatie |
verscheurd door tegenstrijdigheden anyanka | 2 | 06-08-2002 16:37 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |