Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 20:31
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
shit ik ben er net achter gekomen dat het meisje waarmee ik een keer ben vreemdgegaan (Marisa) een SOA heeft, en ik heb het nu ook maar nu kan ik het ook hebben doorgegeven aan mijn vriendin, want ik neuk nooit zonder condoom
nu wilde marisa het vertellen en ik niet, en toen heb ik haar per ongeluk geslagen en bedreigd en gezegd dat ze de dag niet wil meemaken dat zij het vertelt en mijn vriendin erachter komt!

en van de week heb ik met een heel mooi meisje gezoend op school alleen nu blijkt dat het een vriendin van marisa is, en ze zoende alleen maar met me om me zwart te kunnen maken, en nu willen ze geld van me, anders gaan ze het zeggen...

wat moet ik doen, mijn vriendin en ik hebben al onze spullen al bijna verhuisd naar ons nieuwe appartement?!
Advertentie
Oud 23-05-2003, 20:43
js0-
js0- is offline
eigen schuld
Oud 23-05-2003, 20:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
OMG
Ok, kan iemand deze troll-post heel snel op slot pleuren want dit is dus werkelijk waar niet meer serieus te nemen.

(en als jij iets om je vriendin zou geven zou je het haar allemaal zeggen. Haar laten gaan op zoek naar een vriend die haar wel waard is en zelfs heel snel een psychiatrische inrichting opzoeken)
Oud 23-05-2003, 20:44
Qimm
Qimm is offline
zelfmoord lijkt me wel een optie... zware therapie, misschien opsluiting... TBC?
Oud 23-05-2003, 20:44
Verwijderd
vin dit echt nergens op slaan hoor
Oud 23-05-2003, 21:11
one*girl
one*girl is offline
Zal ik jou effe een heeeeeeeeeele goeie advies geven? jij lult nl van:
maar nu kan ik het ook hebben doorgegeven aan mijn
vriendin, want ik neuk nooit zonder condoom...

Dusse is neukt dus altijd met condoom als ik het zo goed begrijpt.. hoe kan je dan een soa oplopen als je altijd met condoom neukt?

En je bent trouwens een echte niet goed te praten en geen excuus voor een wezen.. jij bent gewoon een schande voor de menselijke ras.. dat jij gewoon met je vieze poten aan je wijf komt.. krijg bijna medelijden met je
Oud 23-05-2003, 21:11
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-05-2003 @ 21:43:
OMG
Ok, kan iemand deze troll-post heel snel op slot pleuren want dit is dus werkelijk waar niet meer serieus te nemen.

(en als jij iets om je vriendin zou geven zou je het haar allemaal zeggen. Haar laten gaan op zoek naar een vriend die haar wel waard is en zelfs heel snel een psychiatrische inrichting opzoeken)
omfg.. mazemouse je bent echt een sjakie

dat jij nou geen sex kan krijgen betekent niet dat andere dat ook niet kunnen

En ik denk dat jij nog maar wat meer psychiatrische hulp nodig hebt want het blijkt niet echt te helpen he
Oud 23-05-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 23-05-2003 @ 21:31:
shit ik ben er net achter gekomen dat het meisje waarmee ik een keer ben vreemdgegaan (Marisa) een SOA heeft, en ik heb het nu ook maar nu kan ik het ook hebben doorgegeven aan mijn vriendin, want ik neuk nooit zonder condoom
nu wilde marisa het vertellen en ik niet, en toen heb ik haar per ongeluk geslagen en bedreigd en gezegd dat ze de dag niet wil meemaken dat zij het vertelt en mijn vriendin erachter komt!

en van de week heb ik met een heel mooi meisje gezoend op school alleen nu blijkt dat het een vriendin van marisa is, en ze zoende alleen maar met me om me zwart te kunnen maken, en nu willen ze geld van me, anders gaan ze het zeggen...

wat moet ik doen, mijn vriendin en ik hebben al onze spullen al bijna verhuisd naar ons nieuwe appartement?!
schijt aan je vriendin man, je had die 1é ook moeten neuken en niet alleen moeten zoenen. Mak het gewoon uit en play nieuwe chickies, laat ze het allemaal maar lullen.
gl
Oud 23-05-2003, 21:34
Pletterprater
Pletterprater is offline
blablabla, jada jada jada, same old same old... S.L.O.T.J.E.

Jow, jij-jij, kappen ja, je vervuild het forum met deze topic

Wat een onzin allemaal

Besides, soa's horen thuis onder sexualiteit... niet dat ze daar op je aan het wachten zijn met je flauwe kul verhaal... ga toch zelfmoord pegen ofzo man... offe... stop eens met berichtjes posten... dit topic kan beter geplaatst worden onder onzin.
Oud 23-05-2003, 21:45
Loezzel
Loezzel is offline
Jij-Jij, ik word echt crimineel van jou!!

*Oh, ff denken wat ik nu weer voor bullshit verhaal kan bedenken.*

Ik moet zeggen: je hebt een behoorlijk rijke fantasie, maar je bent echt gewoon ziek in je hoofd dat je telkens weer zo iets belachelijks kunt verzinnen, en het wordt maar erger en erger!!!

Ga ergens anders de mensen vervelen, ik word hier doodziek van. Het is gewoon duidelijk allemaal uit je duim gezogen!
Oud 23-05-2003, 22:06
Verwijderd
Gaaf
Oud 23-05-2003, 22:43
phmpruim
phmpruim is offline
dit is echt ziek

ik vertrouw de boel helemaal niet meer. Die verhaaltjes van Jij-jij zijn gewoon te belachelijk om waar te zijn. Ik schenk er GEEN aandacht meer aan! De eerste keer geloofde ik de boel nog, maar nu al lang niet meer! Het verbaast me ook niets als Jij-jij twee computers ofzo heeft en dus op zichzelf reageert/

Dus mijn advies: slotje!
Oud 24-05-2003, 10:00
pure_evil
pure_evil is offline
*zucht* aaaah gutsie! moet je weer ff aand8? jij moet toch wel heel weinig hersencellen hebben, en met degene die je dan nog hebt, verzin je dit soort verhalen?

ongelooflijk zielig schepsel
Oud 24-05-2003, 10:23
smoguzbenjamin
smoguzbenjamin is offline
Leuk verzonnen... Probeer je verhalen de volgende keer in een boek te zetten ofzo, dan kunnen andere zieke mensen jouw "ervaringen" lezen en er ook van genieten.
Oud 24-05-2003, 10:42
miro
miro is offline
Oud 24-05-2003, 10:44
Verwijderd
lol
Oud 24-05-2003, 10:58
Verwijderd
kunne ze een leuke nieuwe comedy van maken , ik zie het al voor me...heheh..
Oud 24-05-2003, 11:10
poesiefox
poesiefox is offline
As The World Fucks, ik zie het helemaal voor me. Wie krijgen de hoofdrollen?

Ik wil die Marisa spelen!
Oud 24-05-2003, 11:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-05-2003 @ 12:10:
As The World Fucks, ik zie het helemaal voor me. Wie krijgen de hoofdrollen?

Ik wil die Marisa spelen!
You bitch
Oud 24-05-2003, 12:54
Verwijderd
Okee, ik vind dit inderdaad ook niet serieus meer te nemen.. en als het dat heel onwaarschijnlijk wel is wordt het niet serieus genomen en komen er ook geen serieuze reacties dus heeft het toch geen nut meer..

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten