Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gl |
![]() |
|
![]() |
blablabla, jada jada jada, same old same old... S.L.O.T.J.E.
Jow, jij-jij, kappen ja, je vervuild het forum met deze topic Wat een onzin allemaal Besides, soa's horen thuis onder sexualiteit... niet dat ze daar op je aan het wachten zijn met je flauwe kul verhaal... ga toch zelfmoord pegen ofzo man... offe... stop eens met berichtjes posten... dit topic kan beter geplaatst worden onder onzin.
|
Jij-Jij, ik word echt crimineel van jou!!
*Oh, ff denken wat ik nu weer voor bullshit verhaal kan bedenken.* Ik moet zeggen: je hebt een behoorlijk rijke fantasie, maar je bent echt gewoon ziek in je hoofd dat je telkens weer zo iets belachelijks kunt verzinnen, en het wordt maar erger en erger!!! Ga ergens anders de mensen vervelen, ik word hier doodziek van. Het is gewoon duidelijk allemaal uit je duim gezogen!
|
![]() |
dit is echt ziek
ik vertrouw de boel helemaal niet meer. Die verhaaltjes van Jij-jij zijn gewoon te belachelijk om waar te zijn. Ik schenk er GEEN aandacht meer aan! De eerste keer geloofde ik de boel nog, maar nu al lang niet meer! Het verbaast me ook niets als Jij-jij twee computers ofzo heeft en dus op zichzelf reageert/ Dus mijn advies: slotje!
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa-test? Verwijderd | 7 | 09-01-2008 19:24 | |
Seksualiteit |
[Enquete] SOA Megadeth | 59 | 13-02-2006 03:32 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je een SOA krijgen justanothern00b | 4 | 25-01-2005 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
SOA preventie Verwijderd | 10 | 01-10-2004 11:04 | |
Seksualiteit |
Soa Onderzoek - Mijn ervaringen..... verbal-violence | 53 | 20-08-2002 18:03 | |
Seksualiteit |
Soa... babydoll | 6 | 16-06-2002 10:57 |