Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik doel bij ephedra altijd een muts op, dat is echt een superknus gevoel op je hoofd, ik heb laatst snacht's 20 km gefietst me ephedra op, in het donker rond 1 uur, en toen ik van mijn fietst stapte draaide mijn benen door
![]()
|
![]() |
het kan idd echt heel erg verschillend werken jah...
soms neem ik er ook 4 en merk ik niks ook wel es van gekotst wel es (na 2 ![]() en ook gewoon lekker lang dansen op 1 ![]() maar het mooiste was als ik er 2 nam en dan 1 of 2 uur later nog 1 en dan kreeg ik telkens echt een soort mdma effect! echt een gevoel van univesele liefde enzo!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ephedra capsules vind ik niks, eigenlijk. in A'nem kun je bij de sjamaan ook ephedrine pilletjes kopen, daar merk je veel meer van. ephedrine vind ik wel nuttig spul, je wordt er helder van als je zwaar slaapgebrek hebt, en als koffie 't 'm niet meer doet. dat fijne tintelende gevoel op je huid is slechts een bonus
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() Citaat:
ik was toevallig die zelfde dag ook in A'dam..... 2 van die dingen gehad.... eigenlijk heel de dag niks van gevoeld ofzo... alleen toen ik ging slapen kwam het probleem ik lag rond 12uur in bed ofzo.... om 04.00uur was ik nog wakker en besloot (zwaar geirriteerd) het nieuws van 8uur, 10uur en het sportjournaal te gaan kijken.... 06.15uur was het laatst dat ik op mijn klok keek.... de wekker ging weer om 07.30uur........ ik hoef die klote dingen niet meer..... ![]() ![]()
|
Ephedra is chill... Combineren met een klein beetje alcohol (biertje of 5 hooguit) en wat wiet door een pijpje... Heerlijk...
Ik denk dat de mensen die het klote vinden gewoon gewend zijn aan sterkere dingen en dus het subtiele niet kunnen waarderen...
||
Citaat:
Maar ik geloof dat ik niet echt een type voor pepmiddelen ben, speed vind ik al helemaal nix, en koffie of andere caffeine houden producten moet ik ook niet te veel van drinken..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
ephedra ervaringen? DVQ | 13 | 24-06-2005 09:27 | |
Drugs & Alcohol |
ephedra-verbod Verwijderd | 116 | 24-04-2004 16:04 | |
Drugs & Alcohol |
6 april ephedra verboden in nederland tarekh16 | 3 | 24-03-2004 10:37 | |
Drugs & Alcohol |
ephedra en de pil Verwijderd | 4 | 21-01-2003 18:47 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje over ephedra Secretly | 6 | 15-06-2002 21:32 |