Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar: 1. Extreme wisselvalligheid is niet per se het zelfde als alles in extremen beleven. 2. Extreme wisselvalligheid en alles in extremen bleven is van veel meer dingen een 'symptoom'. En wie doet er abnormaal? We reageren alleen op jouw 'normale' post. |
![]() |
||
Citaat:
het cynisme droop er van af. Aangezien ik het niet grappig bedoelde en de mogelijke humor er niet echt van in zag/zie |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook niet dat ik alles zwart-wit zie...sommige dingen wel, maar dat is me karakter, denk ik...bv. ik heb heel snel dat ik iemand mag of niet mag, klaar...
Maar ik doelde meer op gevoelens en dingen die je meemaakt die wisselvallig/extreem/up-en-down zijn... wat ik al zei: goed óf slecht voelen school gaat goed óf slecht of ik voetbal een geweldige wedstrijd óf het gaat heel klote of heel moe en sloom of stikken van de energie... of ik verveel me of ik heb te veel dingen die ik wil doen dat soort dingen...
||
Citaat:
Ik weet niet of dit bij mijn karakter hoort , zolang ik me kan herinneren heb ik dit in een bepaalde mate gehad. Alleen begint het de laatste jaren erger te worden en begin ik er steeds meer last van te krijgen. Dips worden depressies en verhinderen mij goed te functioneren en tijdens betere periodes ben ik helemaal hyper en doe ik soms dingen die achteraf gezien onverstandig vind. Enerzijds vind ik dit verschrikkelijk vervelend , maar aan de andere kant zou ik het niet anders willen . Het geeft de dingen een andere betekenis , diepe dalen maken hoge bergen . Zoals Mat Herben zei: Ik gun het iedereen een goede crisis te overwinnen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jep ik heb het heel erg
tja wat doe je draan.. ik probeer mezelf naar de buitenwereld te relativeren.. Dus als ik me kutvoel zeg ik dat het niet zo erg is.. En als ik me goed voel zeg ik dat ik gewoon een beetje vrolijk ben.. Inhouden kan ik wel een klein beetje.. Maar van binnen blijft het gevoel zitten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet overigens wel mensnen hebben die je echt totaal kunt vertrouwen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja, die mensen zitten die dat zo hebben ja. ik ben er geeneen van, dus kan er niks zinnigs over zeggen. liefs, wendy
||
Verwijderd
|
Citaat:
de kutte momenten maken het voor hun heel moeilijk omdat ze dan denken dat het echt zo erg met me gesteld is de goede momenten zijn zo goed dat zij denken dat ik gelukkig ben en niet meer ziek enzo.. en dan moet ik achteraf weer normaal doen en dan denken ze dat ik me aanstelq |
![]() |
||
Citaat:
maarja, ik ben jij niet natuurlijk...... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik voel me ook achteraf heel schuldig over wat ik heb gedaan tijdens zo n bui en zelfs als ik het zeg.. diep van binnen kunnen ze het wel denken.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had dat eerst heeeeel erg (niet eten, teveel eten: heel gelukkig, heel ongelukkig: me kapot leren, helemaal niet leren: Ergens vol voor gaan: Totaal niets doen
![]() Ik heb mezelf ook een aantal extremen opgelegd in de zin van geen vlees, alcohol, roken en drugs. Ik denk zelf ook wel dat dit principe voortkomt uit de angst om geen maat te kunnen houden en er dan dus bij voorbaat maar niet aan te beginnen. (Met uitzondering van vlees, das een principekwestie) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar waar het mij om ging hier was duidelijk maken dat het een lichamelijke oorzaak kan hebben. Wij mensen zijn een slaaf van onze hormonale gesteldheid. Zwangere vrouwen bijvoorbeeld lopen de halve dag te huilen. Van al die emoties.
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
trouwens wat is 'top'? |
![]() |
|
Het leven zit vol ups and downs...is volgens vrij normaal dat je hier last van hebt. Het ene mens is er gevoeliger voor dan de ander. Het is iig. een teken dat je leeft. Het kan niet altijd 100% goed gaan in je leven. Er zijn gewoon periodes bij dat alles goed gaat, en periodes dat alles fout loopt. Maar je moet altijd blijven denken: Na regen komt zonneschijn. Niet direct in de put raken, je moet de positieve kanten van het leven bekijken. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen.
Het nadeel is dat je soms een midden weg moet zien te vinden. En dat is een compromis zoeken tussen ups and downs. Vaak erg moeilijk....
||
![]() |
Citaat:
Die witte pilletjes simuleren de periode rondom ovulatie, maar die heb ik liever naturel. De dip erna was met die pillen veel erger, en dan liep ik ook nog eens te katten en te snauwen. Da's niks voor mij. Ik ben natuurlijk wat minder Pienig (term is van mijn nichtje), als ik ongesteld moet worden. Dat is normaal, heeft iedereen last van.
|
Verwijderd
|
ja ik ken dat wel, vooral van zon jaar- 2 jaar geleden. vooral met eten ja, maar ook met gevoel. dan was ik superdruk, was ik op het schoolplein aan het dansen en zingen en schreeuwen dat iedereen me raar aankeek en nog geen uur later kon ik zo depressief zijn dat ik het liefst niet meer bestond. ik zag ook alles extreem zwart-wit. nu gaat dat allemaal wel weer iets beter. ja die stemmingswisselingen zijn er nog steeds wel hoor maar toch nie tmeer zo extreem geloof ik.
|
![]() |
||
Citaat:
Meestal zit ik gewoon ergens tussenin. Ik ben dan niet 24/7 vrolijk of chagerijnig, maar gewoon in buien en soms is er helemaal geen duidelijke stemming aanwezig. Gewoon normaal zou ik zeggen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Help, ik voel me aangetrokken door Extreem Rechts Gornetsnoaker | 4 | 15-01-2005 07:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sterke groei extreem rechts op vmbo Atje85 | 285 | 28-06-2003 16:08 | |
Extreem-rechts (NVU) mag demonstreren in Apeldoorn Rabbi Daniel | 174 | 19-05-2003 21:08 | |
Monitor-rapport racisme en extreem rechts Rabbi Daniel | 8 | 17-05-2003 21:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Extreem Links moet verboden worden beolink | 6 | 25-03-2003 19:39 | |
extreem links moet nu ook maar eens aangepakt worden dutch lion | 17 | 31-05-2002 04:08 |