Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Hee dankjewel allemaal!
Nee ik ben niet meer verliefd op mn ex, alleen omdat hij mn eerste echte liefde was, associeer ik hem met liefde..snap je?!! En ik heb ook lieve vrienden (waaronder mn ex) en een leuke familie, maar dit is toch niet hetzelfde als die ene persoon, die je door dik en dun steunt...en die je net iets meer te bieden heeft dan de rest van de wereld. Ik snap wel dat ik blij mag zijn dat ik al eens liefde mee heb mogen maken, een hele goede vriendin van me, heeft echt altijd pech in de liefde, en daardoor nog nooit echte liefde gevoeld, maar zij weet ook niet echt wat ze mist...ik weet dat nu...en dat is k*t, maar ach het komt vast ooit wel weer goed!! dankjewel!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan heb je verliefd (de tijd dat je vriend(in) ook nog perfect is). En wat doe je in godsnaam je halve leven op L&R als je het gevoel niet mist???? |
![]() |
|
Ow, ik ken dat gevoel dat jij hebt zo goed..mijn zus heeft al 1,5 jaar (ofzo..ik hou het niet bij) een vriend, en die jongen is hier bijna elke dag in huis. Ik heb zelf ook wel vriendjes, maar als ik dr dan even geen heb en ik loop met mn chagerijnige kop door het huis kan ik zwemmen in mn zelfmedelijden als ik zie dat zij daar zo gezellig op de bank zitten 'en ik niemand heb, arme arme ik'.
Ohwell, t komt vast wel weer allemaal goed enzo ![]()
|
Ik ken het ook... maar misschien toch wel anders:
ik heb nog nooit echt een serieus vriendje gehad, maar toch weet ik dat ik liefde in m'n leven mis Af en toe mis ik gewoon een arm om me eens en iemand die me onvoorwaardelijk steunt en om me geeft zoals ik ben... klinkt allemaal als ware het één groot cliché, maar toch voelt het zo Het voelt dan als een grote leegte en dan ben ik tijdelijk behoorlijk chagerijnig, maar na een dag is het ook wel weer over
|
![]() |
mooie teksten mensen!
geeft het gevoel niet de enigste te zijn. na 9 jaar relatie komen bij mij binnenkort de schedingspapieren binnen. ineens vertrok ze uit mijn leven en er was geen enkel gesprek meer mogelijk. het is niet eenvoudig als je iedere dag nog terugkijkt naar alle goede momenten. deze dingen hebben veel tijd nodig denk ik..... maar wanneer je het bijna niet meer verwacht kom je iemand tegen waar je nieuwe warmte en tederheid kan terugvinden. en voorlopig zullen alle gebroken hartjes het met de zonnestralen moeten doen. geloof wel dat er voor een schouder om tegen te leunen een goed gesprek en misschien zelfs ware liefde voldoende vrijwilligers zijn. wat niet meer is, kan misschien ooit weer komen, met dezelfde of wie dan ook, het zal altijd anders zijn. voor iedereen die hoopt: moge de sterren twee kanten op schijnen voor de juiste weg. groetjes en liefs r.e.m
|
![]() |
|
![]() |
mooie teksten mensen!
geeft het gevoel niet de enigste te zijn. na 9 jaar relatie komen bij mij binnenkort de schedingspapieren binnen. ineens vertrok ze uit mijn leven en er was geen enkel gesprek meer mogelijk. het is niet eenvoudig als je iedere dag nog terugkijkt naar alle goede momenten. deze dingen hebben veel tijd nodig denk ik..... maar wanneer je het bijna niet meer verwacht kom je iemand tegen waar je nieuwe warmte en tederheid kan terugvinden. en voorlopig zullen alle gebroken hartjes het met de zonnestralen moeten doen. geloof wel dat er voor een schouder om tegen te leunen een goed gesprek en misschien zelfs ware liefde voldoende vrijwilligers zijn. wat niet meer is, kan misschien ooit weer komen, met dezelfde of wie dan ook, het zal altijd anders zijn. voor iedereen die hoopt: moge de sterren twee kanten op schijnen voor de juiste weg. groetjes en liefs r.e.m
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je bent niet de enigste schat die dit heeft, maar meestal komen zulke gevallen als ons wel weer goed terecht op hun pootjes maar soms kan het ook heel anders uitpakken en blijf je voor eeuwig vrijgezel waar ik nu dus erg afraid voor ben geworden... Ik moet namelijk bekennen dat ik ook best wel kieskeurig ben op het gebied van een meid... Dit moet goed zijn, dat oh en dat is fout... En waarom ik dat doe weet ik niet... Maar soms is het helemaal niet leuk... Er is genoeg aanbod, maar de ware zie ik er niet tussen lopen in mijn ogen dan tenminste... Triest héé!?@! Je kan aan dat gemis gevoel niks doen... De mens heeft gewoon een wederhelft nodig, owk exclusief een kleine groep "aparten" of die zich gelukkie voelen zonder..... Bisous, DaLoverBoy
Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 23:54. |
![]() |
||
Citaat:
en daar issie weer: ![]() jah,...... heb k ook, k was vandaag nog zelfs beetje jaloers op m'n ex omdat zij wel een nieuw vriendje heeft en k geen nieuwe vriendin heb.... ![]()
||
Citaat:
Nja,ik heb ook ongeveer 2 maanden geleden uit gehad met mijn ex-vriendin. En dat was ongeveer me eerste echte officeel vriendin. En nu ben ik ook alleenstaand. Mja,ik heb geen zin in blauwtjes. Dus hou ik me nog wel koest
|
![]() |
Ze zeggen idd weleens: better to have loved and lost, then never to have loved. (beter to have had, than haven't had at all, ja ik weet het, een variant hierop)
Maar daar ben ik het zoals Desecrator niet mee eens. Ik had pas op mijn 19e mijn eerste serieuze vriend (daarvoor stelde het niets voor, en met die vriend ben ik nog steeds), en daarvoor heb ik het nooit gemist, en had ik er simpelweg geen behoefte aan. En daar zit ik dan nu; een bad case of verlatings/bindingsangst. Komt omdat ik nu ik het eenmaal heb en allemaal ervaar er ook niet meer zonder denk te kunnen. Bah, ik, die altijd zo aan onafhankelijkheid en vrijheid gehecht was (ik zei weleens; ik ben verliefd op de vrijheid), ben nu net als al die anderen geworden, kwetsbaar en zeer afhankelijk. En de enige oplossing hiervoor is heel simpel: er niet aan beginnen! (tenminste, niet als je geen afhankelijke gevangene wil worden) Dus dit is eigenlijk een boodschap aan al die mensen die zeggen dat ze zich zo down voelen omdat ze nog nooit een relatie gehad hebben, en iedereen die ze kennen wel, mensen, jullie zijn de gelukkigste mensen op aarde, bekijk het van de positieve kant! En aan al die anderen en in het bijzonder Sannepanne: sterkte! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote Lucht je Hart topic #73 Cherry Springs | 498 | 24-10-2006 10:19 | |
Psychologie |
en dat was mijn laaste vriend? sasquatch | 6 | 23-03-2006 18:54 | |
Psychologie |
geen initiatief om te leven .krz | 16 | 07-04-2004 09:17 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hier mee? zeekoe | 22 | 15-09-2003 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |