Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik woon bij amsterdam maar voor mij is afstand geen punt, geld ookniet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als Quiana en ...; ) komen, kom ik (denk ik) ook (misschien met vriend ofzo, dat zie ik dan wel weer). Afstand speelt voor mij wel een rol, geld in iets mindere mate.
[edit]Aanwezigheid van dreen (en Dusjcrib, Anneee en Kruimel (en vast ook nog wel wat anderen)) vergroot ook de kans dat ik kom. ![]() Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 17:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
utrecht is echt DE meetingplek, de meeste meetings worden er gehouden rotterdam is ookwel leuk amsterdam is ookwel leuk.. en je hoeft neit perse een plek te kennen.. die leer je wel kennen |
![]() |
|
Ik weet niet of ik wel durf
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. hmm 3. hmm 4. Ik vind het altijd wel handig als ik (of iemand anders) iets weet om naar toe te gaan, anders blijft het vaak bij nogal doelloos rondhangen en daar heb ik (en ik denk nog wel meer mensen) absoluut geen zin in. En als je niet weet in welke buurt je moet zijn, dan leer je ook weinig leuke plekken ed kennen...dus ja... |
![]() |
|
Als het niet superver is, de datum uitkomt, ik geld
heb, en als er leuke mensen zijn die ik een beetje 'ken'... Wil ik er best serieus over nadenken. Maar goed, zijn best veel alsjes, ga er dus niet van uit.. @Leonoor: chanteren is niet lief. En Den Haag is niet saai. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en de mensen leer je dan dus juist irl kennen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
op mijn vorige meeting kende ik ook niemand maar het was echt heel gezellig en de moeite waard enzo ![]() tja ik vond het ook doodeng, ik was bijna weer naar huis gegaan, maar ik werd gelukkig herkent door mazemouse.. achteraf gezien heel blij dat ik heb doorgezet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tja amsterdam ken ik wel een beetje.. ik ken neit echt cafetjes ofzo maar ik weet wel in welke buurten je niet moet zijn/. (hoewel dat ruik je meestal redelijk snel) en wat wou jij dan doen op een meeting, waar wou jij dan heengaan? |
![]() |
|
ik ben ondertussen een beetje met dyfusica heen en weer aan het pm'en. dus als er straks een ideetje van ons is, willen we het hier wel even neerzetten, en kijken wie het er mee eens is.
ik schreef haar iig toennet, dat er wel veel (tot nu toe) uit Noord en Zuid Holland komen, maar er over het algemeen ook mensen elders vandaan komen, en het in dat geval tóch beter is Utrecht te doen, omdat het gewoon centraler ligt... ? wat denken jullie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
wat vinden jullie van rotterdam dat is nog beetje bereikbaar voor mensen uit de achterhoek.. redelijk bereikbaar voor daantje en quana en voor mij is afstand geen punt en ik heb familie waar ik dan ook meteen even langsga ik ken het een klein beetje |
![]() |
|
en dyfusica schreef DIT terug:
ja en dreen komt uit hengelo en ik wil haar dolgraag zien ![]() maar daantje kon alleen rotterdam en den haag.. en quina woont zelf in den haag en die komt denk ik zowieso neit als het geen rotterdam of den haag is en als het den haag is is dr nog iemand anders bij wie ik misschien ookwel eventjes langs kan gaan of die ik meesleep
||
Citaat:
@ Leonoor: Volgens mij is Den Haag best goed te bereiken, iig voor mij wel (beter dan Utrecht) Maar ik weet nog niet zeker of ik kom, voor mij gelden ongeveer dezelde criteria als voor Quiana
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar er reageren vast wel meer mensen.. dit topic is pas een half uur open |
![]() |
|
@ Daantje, ik zou het leuk vinden als je komt.
maargoed, ik heb ook een klein voorstel. als je wilt komen, zou je dan je naam neer willen zetten met de stad die jij prefereert (en dan het liefst 1 van de genoemde steden, heb je een beter voorstel, mag dat ook) de eerste die zn naam en stad neerzet laat dat zo. en de tweede quote de eerste en zet zijn / haar naam erbij. als je alleen komt als het jouw stad wordt (die jij prefereerd) zou je het er dan ook achter willen zetten?! goed: ... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Meeting ter ere van LJH-topic # 100 in Utrecht Verwijderd | 459 | 17-07-2007 20:23 | |
Psychologie |
Het Grote Fototopic MazeMouse | 187 | 08-09-2003 17:00 | |
Eten & Drinken |
wat eet jij op een dag:? MiSsSs | 71 | 01-08-2003 19:47 | |
Psychologie |
Psychmeeting Verwijderd | 472 | 25-07-2003 12:57 | |
Psychologie |
Welke eigenschappen vind je prettig/niet prettig van jezelf? Dreamerfly | 57 | 02-07-2003 22:18 | |
De Kantine |
Naar hoeveel meetings ben jij geweest? Secreet | 77 | 07-06-2003 20:30 |