Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 16:16
Quiana
Quiana is offline
Omdat dyfusica en ... het de hele tijd over meeten hebben.

Wie, waar, wanneer..?

Offtopic: @...: Zo. Eens kijken of het iets wordt..
Oud 05-06-2003, 16:19
dyfusica
dyfusica is offline
wij wouden eerst nog zelf even overleggen voordta we heb topic openden maar ok.. alsie nu toch open is
Oud 05-06-2003, 16:20
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:19:
wij wouden eerst nog zelf even overleggen voordta we heb topic openden maar ok.. alsie nu toch open is
Oeps. Moet ik 'm anders verwijderen?
Oud 05-06-2003, 16:21
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-06-2003 @ 17:20:
Oeps. Moet ik 'm anders verwijderen?
nee laat em maar gewoon staan/... waar en wanneer weet ik nogniet... eerst kijken wie en waar die wonen

dus als je misschien wil komen, post even waar je woont

(bij welke grote stad dan, als je een dorp zget weet toch neiamnd waar je het over hebt)
Oud 05-06-2003, 16:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil misschien wel komen maar hangt idd van de plaats af, ik woon in Goes (tussen Middelburg en Bergen op Zoom in)
Oud 05-06-2003, 16:25
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:23:
Ik wil misschien wel komen maar hangt idd van de plaats af, ik woon in Goes (tussen Middelburg en Bergen op Zoom in)
ja daarom wil ik even kijken waar iedereen woont

ik woon bij amsterdam maar voor mij is afstand geen punt, geld ookniet
Oud 05-06-2003, 16:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:25:
ja daarom wil ik even kijken waar iedereen woont

ik woon bij amsterdam maar voor mij is afstand geen punt, geld ookniet
ik woon in den helder...
dus Amsterdam is wel okayy voor mij.
Oud 05-06-2003, 16:30
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
... schreef op 05-06-2003 @ 17:29:
ik woon in den helder...
dus Amsterdam is wel okayy voor mij.
ja maar voor anderen misschien niet

ik zit te denken aan iets van utrecht, den haag, rotterdam of amsterdam.. denk dat dat voor iedereen wel haalbaar is
Oud 05-06-2003, 16:31
Koning
Koning is offline
wat voor meeting precies?
Oud 05-06-2003, 16:31
Verwijderd
Als Quiana en ...; ) komen, kom ik (denk ik) ook (misschien met vriend ofzo, dat zie ik dan wel weer). Afstand speelt voor mij wel een rol, geld in iets mindere mate.

[edit]Aanwezigheid van dreen (en Dusjcrib, Anneee en Kruimel (en vast ook nog wel wat anderen)) vergroot ook de kans dat ik kom. [edit]

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 17:00.
Oud 05-06-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Sync schreef op 05-06-2003 @ 17:31:
Een psych meeting.

Hoe bedoel je? De mensen die willen komen komen...wat je op een meeting doet verschilt, maar 't komt meestal op in een café'tje hangen neer.
Oud 05-06-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:30:
ik zit te denken aan iets van utrecht, den haag, rotterdam of amsterdam.. denk dat dat voor iedereen wel haalbaar is
Den Haag is saai...volgens mij. Utrecht en Rotterdam zijn wel leuk, Amsterdam op zich ook wel, ken ik alleen geen café'tjes ed.
Oud 05-06-2003, 16:33
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Sync schreef op 05-06-2003 @ 17:31:
gewoon.. je ontmoet de mensen die je heb zien posten hier..

meestal ga je gewoon ergens hangen
Oud 05-06-2003, 16:34
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:31:
Als Quiana en ...; ) komen, kom ik (denk ik) ook (misschien met vriend ofzo, dat zie ik dan wel weer). Afstand speelt voor mij wel een rol, geld in iets mindere mate.
leuk
Oud 05-06-2003, 16:35
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:33:
Den Haag is saai...volgens mij. Utrecht en Rotterdam zijn wel leuk, Amsterdam op zich ook wel, ken ik alleen geen café'tjes ed.
nee hoor.. toen ik in den haag was was het best leuk

utrecht is echt DE meetingplek, de meeste meetings worden er gehouden

rotterdam is ookwel leuk

amsterdam is ookwel leuk.. en je hoeft neit perse een plek te kennen.. die leer je wel kennen
Oud 05-06-2003, 16:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet niet of ik wel durf (ik ken dus echt niemand van psych IRL). Amsterdam of Utrecht is voor mij te ver, Rotterdam of Den Haag is haalbaar.
Oud 05-06-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:35:
nee hoor.. toen ik in den haag was was het best leuk

utrecht is echt DE meetingplek, de meeste meetings worden er gehouden

rotterdam is ookwel leuk

amsterdam is ookwel leuk.. en je hoeft neit perse een plek te kennen.. die leer je wel kennen
1. De keren dat ik er was vond ik het maar duf... (meningen verschillen nu eenmaal)
2. hmm
3. hmm
4. Ik vind het altijd wel handig als ik (of iemand anders) iets weet om naar toe te gaan, anders blijft het vaak bij nogal doelloos rondhangen en daar heb ik (en ik denk nog wel meer mensen) absoluut geen zin in. En als je niet weet in welke buurt je moet zijn, dan leer je ook weinig leuke plekken ed kennen...dus ja...
Oud 05-06-2003, 16:38
Quiana
Quiana is offline
Als het niet superver is, de datum uitkomt, ik geld
heb, en als er leuke mensen zijn die ik een beetje 'ken'...
Wil ik er best serieus over nadenken.
Maar goed, zijn best veel alsjes, ga er dus niet van uit..

@Leonoor: chanteren is niet lief. En Den Haag is niet saai.
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:36:
Ik weet niet of ik wel durf (ik ken dus echt niemand van psych IRL). Amsterdam of Utrecht is voor mij te ver, Rotterdam of Den Haag is haalbaar.
tuurlijk durf je wel, eens moet de eerste keer zijn
en de mensen leer je dan dus juist irl kennen
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:36:
ik ken ook niemand hoor die tot nu toe gepost heeft

op mijn vorige meeting kende ik ook niemand maar het was echt heel gezellig en de moeite waard enzo
tja ik vond het ook doodeng, ik was bijna weer naar huis gegaan, maar ik werd gelukkig herkent door mazemouse.. achteraf gezien heel blij dat ik heb doorgezet
Oud 05-06-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 05-06-2003 @ 17:38:
@Leonoor: chanteren is niet lief. En Den Haag is niet saai.
Ik chanteer niet, dat was iig niet de bedoeling. Misschien kom ik ook wel als jij niet komt en ...; ) en wat anderen wel. Maar ik zou het wel heel leuk vinden als jij ook komt en dat vergroot de kans dat ik zou komen toch echt wel.
Oud 05-06-2003, 16:40
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:37:
1. De keren dat ik er was vond ik het maar duf... (meningen verschillen nu eenmaal)
2. hmm
3. hmm
4. Ik vind het altijd wel handig als ik (of iemand anders) iets weet om naar toe te gaan, anders blijft het vaak bij nogal doelloos rondhangen en daar heb ik (en ik denk nog wel meer mensen) absoluut geen zin in. En als je niet weet in welke buurt je moet zijn, dan leer je ook weinig leuke plekken ed kennen...dus ja...
enige keer dat ik dr was was ik van het centrum naar het strand gelopen..

tja amsterdam ken ik wel een beetje.. ik ken neit echt cafetjes ofzo maar ik weet wel in welke buurten je niet moet zijn/. (hoewel dat ruik je meestal redelijk snel)

en wat wou jij dan doen op een meeting, waar wou jij dan heengaan?
Oud 05-06-2003, 16:41
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:40:
enige keer dat ik dr was was ik van het centrum naar het strand gelopen..
Van centrum naar strand?

Hoelang heb je daar over gedaan?
Oud 05-06-2003, 16:42
Fantôme
Fantôme is offline
ik ben ondertussen een beetje met dyfusica heen en weer aan het pm'en. dus als er straks een ideetje van ons is, willen we het hier wel even neerzetten, en kijken wie het er mee eens is.
ik schreef haar iig toennet, dat er wel veel (tot nu toe) uit Noord en Zuid Holland komen, maar er over het algemeen ook mensen elders vandaan komen, en het in dat geval tóch beter is Utrecht te doen, omdat het gewoon centraler ligt... ?
wat denken jullie?
Oud 05-06-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:40:
en wat wou jij dan doen op een meeting, waar wou jij dan heengaan?
Wat ik al zei, 't zijn (op Den Haag na dus ) allemaal wel leuke steden ed. Wat ik wou doen, dat staat al in deze topic, dat je meestal in een café'tje gaat hangen ed. En Den Haag is ook vrij rot te bereiken...Utrecht, R'dam en A'dam is makkelijker. Maar een keertje heel ergens anders is ook wel eens leuk... De allerleukste meeting die ik ooit gehad heb, was in Eindhoven (ik weet het, ver weg voor de meesten (ook voor mij)), maar dat kwam denk ik grotendeels ook door de mensen.
Advertentie
Oud 05-06-2003, 16:43
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-06-2003 @ 17:41:
Van centrum naar strand?

Hoelang heb je daar over gedaan?
uurtje of 2

vanaf den ahag hs
Oud 05-06-2003, 16:44
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:43:
uurtje of 2

vanaf den ahag hs
Hmm, lijkt me toch een rotend om te lopen.
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:43:
Wat ik al zei, 't zijn (op Den Haag na dus ) allemaal wel leuke steden ed. Wat ik wou doen, dat staat al in deze topic, dat je meestal in een café'tje gaat hangen ed. En Den Haag is ook vrij rot te bereiken...Utrecht, R'dam en A'dam is makkelijker. Maar een keertje heel ergens anders is ook wel eens leuk... De allerleukste meeting die ik ooit gehad heb, was in Eindhoven (ik weet het, ver weg voor de meesten (ook voor mij)), maar dat kwam denk ik grotendeels ook door de mensen.
ok nieuw voorstel

wat vinden jullie van rotterdam

dat is nog beetje bereikbaar voor mensen uit de achterhoek.. redelijk bereikbaar voor daantje en quana en voor mij is afstand geen punt en ik heb familie waar ik dan ook meteen even langsga

ik ken het een klein beetje
Fantôme
Fantôme is offline
en dyfusica schreef DIT terug:

ja en dreen komt uit hengelo en ik wil haar dolgraag zien

maar daantje kon alleen rotterdam en den haag.. en quina woont zelf in den haag en die komt denk ik zowieso neit als het geen rotterdam of den haag is

en als het den haag is is dr nog iemand anders bij wie ik misschien ookwel eventjes langs kan gaan of die ik meesleep
Oud 05-06-2003, 16:45
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-06-2003 @ 17:44:
Hmm, lijkt me toch een rotend om te lopen.
tja opzich viel dat loopgedeelte wel mee..

ik was alleen door de verkeerde buurt gelopen dus overal van die turken enzo die vroegen of je mee wou
Oud 05-06-2003, 16:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
... schreef op 05-06-2003 @ 17:42:
ik ben ondertussen een beetje met dyfusica heen en weer aan het pm'en. dus als er straks een ideetje van ons is, willen we het hier wel even neerzetten, en kijken wie het er mee eens is.
ik schreef haar iig toennet, dat er wel veel (tot nu toe) uit Noord en Zuid Holland komen, maar er over het algemeen ook mensen elders vandaan komen, en het in dat geval tóch beter is Utrecht te doen, omdat het gewoon centraler ligt... ?
wat denken jullie?
Ik heb persoonlijk liever Rotterdam of Den Haag.

@ Leonoor: Volgens mij is Den Haag best goed te bereiken, iig voor mij wel (beter dan Utrecht)

Maar ik weet nog niet zeker of ik kom, voor mij gelden ongeveer dezelde criteria als voor Quiana
Oud 05-06-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:44:
ok nieuw voorstel

wat vinden jullie van rotterdam

dat is nog beetje bereikbaar voor mensen uit de achterhoek.. redelijk bereikbaar voor daantje en quana en voor mij is afstand geen punt en ik heb familie waar ik dan ook meteen even langsga

ik ken het een klein beetje
Rotterdam vind ik prima, dan kom ik zeker wel even langs (denk ik ). Rotterdam ken ik ook wel 'een beetje' ik woon er al 21 jaar. Ik ga alleen nooit uit, echt veel café's ed ken ik dus niet (wel een paar).
Oud 05-06-2003, 16:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
... schreef op 05-06-2003 @ 17:44:
en dyfusica schreef DIT terug:

ja en dreen komt uit hengelo en ik wil haar dolgraag zien

maar daantje kon alleen rotterdam en den haag.. en quina woont zelf in den haag en die komt denk ik zowieso neit als het geen rotterdam of den haag is

en als het den haag is is dr nog iemand anders bij wie ik misschien ookwel eventjes langs kan gaan of die ik meesleep
Ik vind Rotterdam veel beter dan Utrecht, heb ik iig doorgaande trein maar houdt aub niet al te veel rekening met mij want ik weet nog helemaal niet zeker of ik kom...
Oud 05-06-2003, 16:48
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:46:
Ik heb persoonlijk liever Rotterdam of Den Haag.

@ Leonoor: Volgens mij is Den Haag best goed te bereiken, iig voor mij wel (beter dan Utrecht)

Maar ik weet nog niet zeker of ik kom, voor mij gelden ongeveer dezelde criteria als voor Quiana
ik denk dat het ook 1 van die 2 gaat worden

maar er reageren vast wel meer mensen.. dit topic is pas een half uur open
Oud 05-06-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:46:
Mijn vriend zei dat het voor veel rot te bereiken zou zijn...en hij studeert er enz.
Oud 05-06-2003, 16:49
Fantôme
Fantôme is offline
@ Daantje, ik zou het leuk vinden als je komt.

maargoed, ik heb ook een klein voorstel.
als je wilt komen, zou je dan je naam neer willen zetten met de stad die jij prefereert (en dan het liefst 1 van de genoemde steden, heb je een beter voorstel, mag dat ook)

de eerste die zn naam en stad neerzet laat dat zo. en de tweede quote de eerste en zet zijn / haar naam erbij.
als je alleen komt als het jouw stad wordt (die jij prefereerd) zou je het er dan ook achter willen zetten?!

goed:

... (stad maakt me opzich niet uit.
Oud 05-06-2003, 16:50
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:48:
Mijn vriend zei dat het voor veel rot te bereiken zou zijn...en hij studeert er enz.
voor mij en .. is het juist makkelijker

de trein naar rotterdam agat doro den haag
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik wil wel komen maar heb toch een klein probleem genaamd: geld.....
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:48:
Het is ook wel waar omdat je bij Den Haag Centraal station hebt en Hollands spoor dus het hangt er zeker van af waar je moet zijn in Den Haag want de verbinding tussen HS en CS in niet zo best
dyfusica
dyfusica is offline
dyfusica ( stad maakt me weinig uit)
Oud 05-06-2003, 16:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
... schreef op 05-06-2003 @ 17:49:
@ Daantje, ik zou het leuk vinden als je komt.

maargoed, ik heb ook een klein voorstel.
als je wilt komen, zou je dan je naam neer willen zetten met de stad die jij prefereert (en dan het liefst 1 van de genoemde steden, heb je een beter voorstel, mag dat ook)

de eerste die zn naam en stad neerzet laat dat zo. en de tweede quote de eerste en zet zijn / haar naam erbij.
als je alleen komt als het jouw stad wordt (die jij prefereerd) zou je het er dan ook achter willen zetten?!

goed:

Dank je, maar ik ben niet zo'n held, weet echt niet zeker of ik kom.
Fantôme
Fantôme is offline
ik ga eten, ik kijk straks wel even wat jullie ervan gebakken hebben
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:50:
voor mij en .. is het juist makkelijker

de trein naar rotterdam agat doro den haag
Hmm, voor mij is Den Haag op zich ook best, maar wij drieën zullen niet de enigen zijn die willen komen.
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:50:
Het is ook wel waar omdat je bij Den Haag Centraal station hebt en Hollands spoor dus het hangt er zeker van af waar je moet zijn in Den Haag want de verbinding tussen HS en CS in niet zo best
HS word het meeste gebruikt dus ik zou zowieso HS voorstellen
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:51:
Hmm, voor mij is Den Haag op zich ook best, maar wij drieën zullen niet de enigen zijn die willen komen.
nee dat snap ik...
Oud 05-06-2003, 16:52
Verwijderd
...; ): stad maakt me opzich niet uit
dyfusica: stad maakt me weinig uit
Leonoor: Rotterdam dan kom ik 95% zeker
Oud 05-06-2003, 16:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 05-06-2003 @ 17:50:
dyfusica ( stad maakt me weinig uit)
Daanje_0705: Rotterdam of Den Haag HS (kom ws niet naar Utrecht of Amsterdam)
Oud 05-06-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 05-06-2003 @ 17:51:
ik ga eten, ik kijk straks wel even wat jullie ervan gebakken hebben
pannenkoeken, niet te veel eten dus, dan kun je nog mee eten
Oud 05-06-2003, 16:53
Verwijderd
...; ): stad maakt me opzich niet uit
dyfusica: stad maakt me weinig uit
Leonoor: Rotterdam dan kom ik 95% zeker
Daanje_0705: Rotterdam of Den Haag HS (kom ws niet naar Utrecht of Amsterdam)
Oud 05-06-2003, 16:57
Verwijderd
Ik kan alleen komen als het in Amsterdam is, gezien ik op het moment over geen geld beschik en dan kan fietsen..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten