Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt of vrouwen een verminderd inlevingsvermogen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja echt wel!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]Ik heb het idee dat mannen op een andere manier hun partner liefhebben dan vrouwen doen. Mannen verliezen zich er helemaal in, terwijl ik zelf, als vrouw zijnde, meer realistisch ben en ook nog oog heb voor andere dingen. Ligt dit aan mij (en mijn partnerkeuze), of hebben mannen echt op een andere manier lief?[/ QUOTE]
Ik heb dit ook, en mn vriend blijft tegen me zeggen dat hij onzeker is over onze relatie omdat ie vind dat ik niks zeg. Hij zegt t idee te hebben dat ik dit allemaal doe voor de leukigheid, en dat als t uitgaat t mij niet zo boeit. Natuurlijk boeit mij dat, ik heb alleen niet de behoefte om het om de 5 minuten te zeggen, en te horen....Is dit raar? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[novelle] Liefde is fret juliettebinoche | 4 | 04-02-2004 05:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Mannen zijn in een relatie minder opofferingsgezind dan vrouwen Koningin van de Nijl | 16 | 10-03-2002 13:51 |