Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dus een hekel aan al die Engelse woorden en aan homo als scheldwoord zijnde.
|
Verwijderd
|
'Als ... zijnde' en 'ik irriteer me aan'. Gewoon fout.
'Dan heb ik zoiets van...'. Wat een gruwelijke kutuitspraak. Echt iets wat anderhalf jaar geleden nog nooit gehoord werd maar ineens populair is omdat een stel domme lullo's op TV er ineens mee begon. Het is namelijk heel inaccuraat. 'Een stukje ...' (bijvoorbeeld: 'een stukje service naar de klant toe'). Argh. Als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan is het wel aan dit soort uitspraken van domme, omhooggevallen managerfiguren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*grijns* dat 'het is jouw feestje' zeg ik altijd om mn ouders te pesten. *vinden ze nie leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind zulke reclames nou net wel weer leuk, omdat die het mooi overdrijven. Net zoals die op de radio: "Det wos leffing!" ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar volgens mij zeg ik het al langer dan 1,5 jaar en heb ik het niet van de tv, maargoed. Ik erger me trouwens wel vaker aan m'n eigen stopwoordjes, maar ik kan er niets aan doen. "weet je wel", "zeg maar", "hoe heet het"... |
![]() |
|
Verwijderd
|
"weet je"
"je moet..." ![]() dat kost duur dat weegt zwaar kennen/kunnen als/dan nouja zoveel dingen eigenlijk.... maar ik zal me er zelf ook wel eens aan schuldig maken.... ik probeer wel vernieuwend te blijven qua stopwoordjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik erger me aan achterbankje voor bagagedrager, breezertjestaal maar bovenal aan mensen die elke zin beginnen met: *gaat over zijn nek* Dus ik zeg.... GADVERDAMME WAT IS DAT ERG ZEG
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Dus ik zeg tegen hem:'Blablablablabla,' zeg ik dus' *kotst* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat kost duur; ja daar heb ik ook een hekel aan... ik heb liever dat iets goedkoop kost ![]() Nee maar dat is inderdaad wel erg lomp. Dat kost duur ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zijn al langsgekomen, maar:
- "(Helemaal) toppie, man!" ![]() - "Ik kon hem al" ipv "ik kende hem al" Dan denk ik altijd: Je kon hem WAT?! - "... de gexte" Ook zo'n domme uitdrukking... Maar ik maak me wel eens schuldig aan dingen als 'relaxed' of 'dan heb ik zoiets van...' |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is rede? HenkMul | 32 | 19-03-2004 09:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 |