Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb hier zelf niet echt ervaring mee maar ik denk dat als je te hogen eisen gaat stellen niet snel iemand tegen komt die ook gelijk het zelfde voor. zelf ben ik vroeger heeeeeel velegen geweest en daar heb ik nog wel last van maar als je 1 maal een vriend heb en het gaat ooit uit dan is de 2 altijd makkelijk dus mijn antwoort is: Stap gewoon op degene af en ga wat gezelich praten enzo het kan geen kwaat probeer het dan gewoon
||
![]() |
Citaat:
![]() Met alle respect voor jouw ideeen en gevoelens, maar waar jij mee zit daar kan je "in my very human opinion" iets teveel nadruk op leggen. Je kan als het ware te ver gaan. Of ik reageer zo heftig omdat ik in hetzelfde schuitje zit......*denkt goed na*....*kijkt om zich heen*......Neeeeee
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben 18 en zit eigenlijk met hetzelfde. Het vervelende is dat je je dan af gaat vragen waar het dan aan ligt, dat ik nog nooit een vriend heb gehad. Maar ik denk dat het er aan ligt dat de jongens die ik leuk vind, mij nooit leuk vinden en andersom.
Op het moment ben ik wel verliefd op een jongen, maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat hij van mij vindt, dus ik moet nog even afwachten. Het zal er bij mij ook wel door komen, doordat ik zelf nooit wat durf te ondernemen, ik laat hem dan wel duidelijk merken dat ik hem leuk vind, maar hij zal dan uiteindelijk toch stappen moeten ondernemen, omdat ik dat zelf niet durf. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou zeggen, geniet van je vrijheid. Ik had tot september dit jaar ook geen vriendje, nooit gehad, te verlegen (nog steeds) en heb toen 2 maanden 'iets' gehad.. Ik wist niet hoe ik er mee om moest gaan, ik was voor hem het zoveelste vriendinnetje, hij gaf me geen tijd aan de situatie te wennen enz. Nou ja toen maakte hij het uit...ik was meer opgelucht dan verdrietig eigenlijk... Ik had m'n vrijheid weer terug, kon doen en laten wat ik wilde.
Ik heb nu iets van voorlopig hoef ik ook geen relatie, hoe graag ik het daarvoor ook wilde. Ik vroeg me ook af of ik ooit nog wel een vriendje zou krijgen enz. M'n zelfbeeld en zelfvertrouwen is iig gigantisch gegroeid nu. Dus maak je geen zorgen, ooit komt er wel iemand... 'op ieder potje past een dekseltje' dat geloofde ik voorheen nooit, maar nu wel! En er is niks mis met je, je bent 'de ware' gewoon nog niet tegengekomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() uitzondering = persoon die er geen moeite mee heeft, dat ie nog nooit iets heeft gehad met iemand...
|
Verwijderd
|
Mjah
![]() Ik stap ook nooit op iemand af. Dat is heel laf van me ![]() Ik kan het op 1 of andere manier alleen via beelden brengen. (kaartjes, smsjes, mailtjes, msn, whatever) maar IRL durf ik het gewoon niet. En dat brengt soms hele vervelende situaties met zich mee, want dan praat ik mezelf aan dat ik verliefd ben. En dan blijkt zij op 1 of andere schrale manier ook verliefd op mij te zijn. En dan zal je zien dat ik opeens denk dat ik niet meer verliefd ben. Wat dat betreft is dat een teken van bindingsangst denk, en das heel vervelend. En ik denk dat dat bij jou ook een beetje meespeeld? Ennehmz ![]() liefde komt gewoon voorbij gehuppeld |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou je echt geen zorgen maken, zoals ik al vertelde in mijn topic ik had dus tot een paar maanden voordat ik 18 werd ook nooit een vriendje gehad. Eigenlijk heb ik daar nooit mee gezeten; mensen om mij heen die wel een vriendje hadden hadden alleen maar altijd problemen; ze waren verdrietig omdat ze dachten dan hun vriendje hun niet meer leuk vond; ze waren verdrietig omdat ze niet meer wist of ze nog wel echt verliefd waren; ze waren verdrietig omdat.... nou ja er was altijd wel iets en ik had echt zo van nee dat hoef ik echt niet.
Uiteindelijk kwam ik toch DE jongen tegen; en zelfs toen ik vond hem super super leuk maar toch had ik zoiets van wil ik wel een vriendje... uiteindelijk wint je gevoel in zo'n geval. En nu whieh is het nog steeds super leuk. Maar goed... Maak je er echt geen zorgen over; doe je dat dan lijkt alles alleen maar erger en dan wordt alleen maar minder snel iets. Ik heb me er ook echt nooit zorgen over gemaakt; zelfs niet dat ik bijna 18 was voordat ik voor de 1e keer zoende... wat kon mij het nou boeien! Dus maak je echt geen zorgen! Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 10:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben niet hopeloos hoor
ik zou het alleen weleens leuk vinden om een vriendje te hebben maar ik denk dat dat vanzelf wel komt en inderdaad methusale of zoiets ik zou me niet zo druk maken daar houden meisjes juist niet van en ik ben nu ook gelukkig dus maak me helemaal geen zorgen!! en ik was gewoon benieuwd hoe het bij anderen zit vandaar Groetjes Viv ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar serieus, ik ben 21 en heb ook nog nooit een 'relatie' gehad. Wel verkeringen, maar dat noem ik niet serieus. Het heeft zich gewoon nog niet aangediend. Ik ga uit van de filosofie dat je als persoon, als individu compleet en onafhankelijk moet zijn. Een relatie moet niet nodig zijn om je gelukkig te maken. Natuurlijk kan het lullig zijn dat je hele vriendenkring al maanden verkering heeft, maar daar hoef je je niets van aan te trekken. Blijkbaar hebben zij wel die toevalligheid gehad en jij nog niet. Daar is niks mis mee, toch? Er zijn genoeg leuke dingen die je zonder vriendin kunt doen. Bekijk het van de andere kant: in een relatie heb je gezeik, ruzie, je moet verantwoording afleggen aan de ander, etcetera. Dat lijkt me behoorlijk beklemmend (tenzij je natuurlijk een afhankelijke persoonlijkheid bent van nature, hehe ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er stond toevallig een interessant artikel in een krant vandaag (ik weet ff niet welke) over een man van 21 die aan de bar een keer tegen z'n vrienden had gezegd:"Als ik een keer 3 maanden een vriendin heb trouw ik met haar." Dat gaat dus ook gebeuren nu, want hij heeft een vriendin. Vele mensen denken dat het huwelijk op een fiasco uit zal lopen en ik denk dat eigenlijk ook
![]() Wees dus nooit teveel op zoek naar een relatie ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 15...jaja, ik hoor niet hier tot de wanhopige thuis..
Maar --->ik was zo ongeduldig geworden dat ik nooit had gezoend (mijn vrienden zijn al met iemand naar bed geweest enzo). Ik heb me laten gebruiken door een Vieze Marokkaan.. (niet rascistisch bedoeld!) Je moet in ieder geval niet ongeduldig zijn! Je open stellen! Er komen ontzettend veel jongens naar mij toe... Als ze zien dat ik heel gesloten ben, loop ik weg.. Ze denken vaak dat ik erg vreemd doe en dan lopen zij weg. Wees niet onzeker.. Was ik eerst, nu ben ik open en heb een super leuke vriend |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Priorieteiten moet je soms stellen in je leven. Waar ga je voor, relatie/vriendin of heb je iets anders waar je compleet voor wilt gaan? Het laatste in mijn geval. Nog nooit een serieuze relatie gehad vanwege verschillende redenen. Nu op dit moment gewoon omdat ik het niet nodig heb en ook niet wil.
|
![]() |
|
mmm...toch wel redelijk veel mensen die niet echt een relatie hebben gehad. Had ik niet echt verwacht. Dacht altijd dat ik een van de weinige was. Even voor de duidelijkhied. Wel een relatie gehad, maar die duurde maar 3 maanden . En verder..ach weet je. Als er inderdaad op elk potje een deksel past komt er vanzelf wel iemand. Anders ach....ik vind het eerlijk gezegt ook wel lekker om alleen te zijn. Klinkt vreemd, maar ben nu eenmaal een beetje op mijn vrijheid gesteld. En tja...dat is moeilijk combineren met een relatie. En heb nu ook goed naar mijn zin. Dus waarom iets veranderen als iets goed gaat??
|||
Citaat:
Citaat:
Een relatie van 3 maanden kan je opzich wel tevreden mee zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
hmmz
ik herken je gevoel heb nooit ECHT iets goeds gehad met n jongen ik maak me er veel zorgen over.. waar gaat dit heen met mij? ik zie het al voor me een saai bestaan met vrienden die af en toe tijd voor me hebben aangezien ze wel voldoende tijd aan hun vriendje moeten besteden.... k ben door mijn beste vriendin laten vallen omdat ze de tijd liever aan haar vriendje besteedde dat voelt dom en ze liet me nog erger vallen toen ik t na krap n maand uitmaakte met de vriend van haar vriend t voelt gewoon leeg zonder maatje waar je alles mee kunt delen ofzo, iemand alleen van jou op een bijzondere manier.....dat zou ik willlen, maar ik krijg het niet als ik het zo erg wil.....dat is moeilijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
soms voel ik het zo ja andere dagen wat minder.... maar het komt altijd zo weer terug.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang heb jij al geen relatie meer? Verwijderd | 15 | 21-07-2011 10:01 | |
Liefde & Relatie |
16 en nog geen relatie steefieb | 20 | 30-07-2010 17:07 | |
Seksualiteit |
Geen relatie. Wel seks?! LOLA3000 | 56 | 31-08-2006 13:08 | |
Liefde & Relatie |
geen relatie aan kunnen gaan vanwege een bepaald persoon Babette | 5 | 19-04-2004 09:47 | |
Liefde & Relatie |
singles vinden elkaar leuk, maar dame wil geen relatie... Verwijderd | 35 | 30-12-2002 21:55 | |
Liefde & Relatie |
geen relatie maar wel de rest? rabecca | 16 | 06-09-2002 21:26 |