Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2003, 13:45
Verwijderd
A State Of Nothing Left

(Hij is nog niet functioneel, slechts ter impressie)

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 13:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2003, 14:01
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
aardig begin tom
maar zou je met die logo o niet juist een soort leuke menunavigatie ding kunnen maken? Ik roep maar iets. Hij staat daar (voor mij) nu maar een beetje storend op de achtergrond te staan ...

keep us informed
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 14-06-2003 @ 15:01:
aardig begin tom
maar zou je met die logo o niet juist een soort leuke menunavigatie ding kunnen maken? Ik roep maar iets. Hij staat daar (voor mij) nu maar een beetje storend op de achtergrond te staan ...

keep us informed
Wat bedoel je met menunavigatie ding?

Met interfaces hanteer ik altijd boven/links een knoppenbalk en een "informatievlak".

Of je bedoelt in flash een flitsend/technisch hoogstaand interactief geval in het logo verwerkt?

Ik wou het juist een beetje statisch/standaard houden om de navigatie een beetje te besparen, ik denk dat als ik er een ingewikkeld menu in ga verwerken dat de logica er vanaf gaat en omdat ik me ook nog wil houden aan dat 640x480 ding, houd ik misschien weinig ruimte over voor informatie.

Wat suggereer jij?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 15:12
mazterr
mazterr is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 14-06-2003 @ 15:28:
Wat bedoel je met menunavigatie ding?

Met interfaces hanteer ik altijd boven/links een knoppenbalk en een "informatievlak".

Of je bedoelt in flash een flitsend/technisch hoogstaand interactief geval in het logo verwerkt?

Ik wou het juist een beetje statisch/standaard houden om de navigatie een beetje te besparen, ik denk dat als ik er een ingewikkeld menu in ga verwerken dat de logica er vanaf gaat en omdat ik me ook nog wil houden aan dat 640x480 ding, houd ik misschien weinig ruimte over voor informatie.

Wat suggereer jij?
remake met flash, ik zou je ideen kunne geven.. check mijn site bijvoorbeeld even http://www.rufus.tk
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
mazterr schreef op 14-06-2003 @ 16:12:
remake met flash, ik zou je ideen kunne geven.. check mijn site bijvoorbeeld even http://www.rufus.tk
Sorry, ik vind het een van de slechtste sites die ik ooit gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:12
-niels-
-niels- is offline
ik zou iig de achtergrond kleur van wit naar dat bruinige zetten, want hij laat nogal traag (iig hier) en dan is die plaatjes om dat wit niet echt... mooi...

verder leuk ontwerp...
Oud 14-06-2003, 18:39
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
mazterr schreef op 14-06-2003 @ 16:12:
euhm nou nee dat was niet echt mijn bedoeling..

Maar mijn eerste vraag is waarom je niet gewoon op 600bij800 gaat zitten Tom. 640 vind ik iets te safe, en je ontneemt jezelf een heel stukje crea ruimte zoals je nu wel ziet
En nee, flash hoeft niet persee.
Ik zat te denken aan dat O-logo geval met de menukeuzes er in, rondgeschreven ofzo of aan de buitenkant. Beetje kompas/zonnewijzer id. zou denk ik ook meer in de algehele stijl passen dan de golflettertjes die je nu hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 14-06-2003 @ 19:39:
euhm nou nee dat was niet echt mijn bedoeling..

Maar mijn eerste vraag is waarom je niet gewoon op 600bij800 gaat zitten Tom. 640 vind ik iets te safe, en je ontneemt jezelf een heel stukje crea ruimte zoals je nu wel ziet
En nee, flash hoeft niet persee.
Ik zat te denken aan dat O-logo geval met de menukeuzes er in, rondgeschreven ofzo of aan de buitenkant. Beetje kompas/zonnewijzer id. zou denk ik ook meer in de algehele stijl passen dan de golflettertjes die je nu hebt.
De hoofdzakelijke reden was dat hij toegankelijk moet zijn met de meeste resoluties; als je op 800 X 600 zit, dan zit je met een 800 X 600 schermresolutie buiten de randjes.

Ik ga dat idee even uitpielen, weldra zal hij te zien zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:43
Verwijderd
(Ik had aanzienlijk niet zo'n zin)

Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:00
p-chez
p-chez is offline
Ik vind 't er wel cool uitzien.

Alhoewel ik niet zo'n fan ben van dat soort pop-up-scherm-sites.
Oud 15-06-2003, 12:41
Yohst
Yohst is offline
Erg mooi, precies mijn stijl. Mooi licht, duidelijk, en overzichtelijk.
Oud 15-06-2003, 15:42
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 14-06-2003 @ 20:35:
De hoofdzakelijke reden was dat hij toegankelijk moet zijn met de meeste resoluties; als je op 800 X 600 zit, dan zit je met een 800 X 600 schermresolutie buiten de randjes.

Ik ga dat idee even uitpielen, weldra zal hij te zien zijn denk ik.
en daarom maak je ene site voor een 800 x 600 resolutie dus ook 780 x 430

maarre kvin uhm nie echt mooi ofzow...vi het grafisch allemaal een beetje saai en futloos....tis nie egt boeiend om naar te kijken of om vaker terug te komen! duzzz....
Oud 15-06-2003, 16:03
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 15-06-2003 @ 16:42:

u haalt me de woorden uit de mond
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:25
Verwijderd
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 15-06-2003 @ 16:42:

maarre kvin uhm nie echt mooi ofzow...vi het grafisch allemaal een beetje saai en futloos....tis nie egt boeiend om naar te kijken of om vaker terug te komen! duzzz....
Ergens ben ik hier bevooroordeeld, ik denk nml dat jij design niet goed weet te combineren met het straatje in kwestie. ASONL is een band waarvan de website in stijl moet overeenkomen met wat ze spelen, nu heb ik daar erg mijn best op gedaan en ben daar tot op een zekere hoogte erg in geslaagd. Een website heeft namelijk, net als elk ander product, een doelgroep waarmee je rekening mee moet houden. Dat jij de website niet uitnodigend vindt om op terug te komen, wil dus absoluut niet zeggen dat hij saai of futteloos is. Jij vindt dat misschien, maar wellicht ben je trendy artwork gewend, het soort wat vloekende kleuren combineert met navolgende-epilepsie animaties. Dat soort websites sluiten eerder aan bij de "standaard" hardstyle muzikant of Quake 3 clan, maar niet bij een band als deze.

Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 10:39
Verwijderd
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 15-06-2003 @ 17:03:
u haalt me de woorden uit de mond
430 is 50 minder breed dan 480, maar ik snap je punt. Ik was al eerder tot de logische ingeving gekomen; bekijk voor eventueel bewijs de resolutie van het plaatje wat ik postte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten