Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou iig de achtergrond kleur van wit naar dat bruinige zetten, want hij laat nogal traag (iig hier) en dan is die plaatjes om dat wit niet echt... mooi...
verder leuk ontwerp...
||
![]() |
Citaat:
Maar mijn eerste vraag is waarom je niet gewoon op 600bij800 gaat zitten Tom. 640 vind ik iets te safe, en je ontneemt jezelf een heel stukje crea ruimte zoals je nu wel ziet ![]() En nee, flash hoeft niet persee. Ik zat te denken aan dat O-logo geval met de menukeuzes er in, rondgeschreven ofzo of aan de buitenkant. Beetje kompas/zonnewijzer id. zou denk ik ook meer in de algehele stijl passen dan de golflettertjes die je nu hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga dat idee even uitpielen, weldra zal hij te zien zijn denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarre kvin uhm nie echt mooi ofzow...vi het grafisch allemaal een beetje saai en futloos....tis nie egt boeiend om naar te kijken of om vaker terug te komen! duzzz....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 10:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[WEBDESIGN] Kan ik een .png bestand zonder problemen in mijn site gebruiken? Martin | 52 | 01-06-2003 04:00 |