Advertentie | |
|
![]() |
|
ik bedoelde dat ik het natuurlijk wel ga verstoppen maar als ze me pakken kan ik er dan nog met een waarschuwing en confiscatie afkomen?
laten draaien door iem is mss wel goeie tip, maar ik zal em toch in belgie moeten kopen aangezien ik niet meer in nederland kom en de enige hollander die ik nog tegenkom voor ik vertrek zou zich een hartverlamming schrikken ![]() trein doe ik dus niet, denkje dat ze veel van de eurobussen controleren? tis natuurlijk wel het begin van de zomer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon in Frankrijk shit score, waar ik zat, in het Zuiden, hadden ze op de markt 1000'en stoner kraampjes met bongs, vloei, tip, verkuimelaars, alles. Je gaat gewoon naar die stoner dude achter het kraampje en vraagt het aan hem. Die weet wel wat, cker als je zegt dat je uit Nl komt
![]() En op onze camping, was er een nederlandse kok, die dealde ook gewoon in wiet en had daar veel connecties voor echt alles. Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 10:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hey weetje...
Je kunt dit juist het beste in de coffeeshop vragen! Ze willen je echt wel aanraden hoe en wat je het beste kunt nemen om die pijn te verzachten en toch niet toeterstoned te worden. Misschien willen ze wel extra even voor je draaien (als je dat zelf niet kunt op vakantie) |
![]() |
||
Citaat:
lees de draad voor je blaat
||
Citaat:
Zoals al eerder is aangegeven in dit topic zijn ze echt niet zo mild en een doktersverklaring i.c.m. wat onschuldige traantjes helpt echt helemaal niets. Wat een naieve Belgenattitude. Koop gewoon in Frankrijk het spul.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Marihuana als zelfmedicatie. Verwijderd | 16 | 03-09-2009 16:23 | |
Drugs & Alcohol |
Schadelijkheid van drugs De Veroorzaker | 26 | 07-08-2009 10:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |