Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plaatje doet me weinig, anime-style tekeningen kunnen veel meer stijl hebben dan dit. En voor een 'tag' is dat 'RUFUS' véél te groot en lomp. Is het trouwens zelf getekend of slechts overgepend in Illustrator oid? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ah! Come on! Dit noem je ARTISTIEK? Wat zit er een goede gedachte achter je tekening!..., oh nee!!, deze komt rechtstreeks uit je pik.
Echt heel leuk dat je dit kan maken hoor, en het ziet er wel leuk uit, ik kan het zeker niet. Maar plaats dit alsjeblieft niet onder een forum dat artistiek heet. Voor je het weet gaan we strips als rooie oortjes nog artistieke werken noemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat verder strips en painttekeningen maken* En treehugger en artmaster, het hoeft niet perse een gedachte te bevatten of kunstzinnig te zijn hoor. Alles wat creatief is of in die richting komt, mag hier gepost worden. (Wat niet wegneemt dat jullie geen kritiek mogen geven) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo staat het er ook duidelijk als je dit forum op komt, het woordje art, staat GROOT gemaakt, snap je? Dan mag ik toch verwachten dat ik hier iets in die richting, of iets wat daar echt mee te maken heeft, te zien krijg. Dit past beter onder het kopje "leuk" of "leuk geprobeerd" (ok serieus dan: "creatief", want er is een duidelijk verschil tussen artistiek en creatief)...maar niet onder een kopje waaronder het woordje art toch duidelijk naar voren gehaald wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
manga/anime SiemdeCyper | 36 | 28-08-2006 00:53 | |
ARTistiek |
[Tekening » Anime] Flowtje | 13 | 18-08-2003 22:08 | |
ARTistiek |
[TEKENINGETJES] eerste 2 echte serieuze pogingen tot tekenen.. Verwijderd | 6 | 17-02-2003 22:39 | |
ARTistiek |
[krehfiks/tekening] Anime-style Ce-El-Wan | 18 | 04-12-2002 18:08 | |
ARTistiek |
[tekening] For nostalgy's sake Nate | 24 | 03-11-2002 22:30 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |