Advertentie | |
|
![]() |
|
tja... als je durft zou ik het aan hem vragen eigenlijk... kijken of ie dan nog zo een grote mond heeft
![]() dan kan je hem heel wat problemen geven... Chantage iemand??? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
anyway je hebt denk ik een serieus probleem als je er niet snel wat van zegt dadelijk gaat hij andere kleine meisjes lastig vallen ![]()
||
Citaat:
Ach zo moeilijk is het niet... als je hem ook wel ziet zitten duik je lekker het bed in... foto's maken... of filmpje... dan paar dagen later heb je alles gekopiëeerd en op meerdere plaatsen liggen... dan vraag je hem om een leuke auto... of evt. een som geld, wat je maar leuk vind... en zodoende heeft hij geen opmerkingen meer... en jij bent weer iets rijker ![]() zo moeilijk is het niet... hij durft toch niets als je hem Chanteert ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Pardon? ( hand wegduwen) Meneer Jansen, ik ben niet zo gediend van dergelijke opmerkingen, ik neem aan dat U dat kunt begrijpen?
Beleefd blijven werkt vaak beter dan rot op ouwe viezerik, want dan heb jij ook nog eens het morele gelijk aan jouw kant. Hij is een vies mannetje, jij bent een keurig meisje. Je roept zo geen agressie op, maar hij zal zich juist gaan schamen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ppfhhh die vent spoort dan niet helemaal ofzo.. Ik zou hem een volgende keer in ieder geval beleefd vertellen dat je er niet van gediend bent en dat hij het in het vervolg moet laten.. Met zn vrouw naast hem nog wel! ![]()
||
Citaat:
Nou en, maakt toch niet uit hoe hij er uit ziet?? Hij is getrouwd en heeft kinderen, hij hoort dus niet zulke opmerkingen te maken tegen jou.. Of zie jij hem wel zitten...? Tja dan zou ik zeggen; afblijven, niet happen.. verboden terrein..
||
![]() |
Citaat:
Okee, dus best een lekker ding, en niet te oud. Wel ouder dan jij, maar 35 is nog steeds aantrekkelijk. Een echte relatie ziot er niet in natuurlijk, maar een avontuurtje misschien wel. Stel nou voor dat je er op ingaat. En stel je voor dat jullie sex hebben, regelmatig, lekkere sex, want hij kan wel het een en ander ondertussen. En dan? Kun jij zijn vrouw nog onder ogen komen? Stel voor dat jullie betrapt worden. En als jij echt verliefd word op hem? Kans is zomaar aanwezig. Dat is een one way ticket to heartbreak avenue! Maar ja, zelf weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar anyway, ik vind het nou al moeilijk om zn vrouw onder ogen te komen, ondanks dat er niks is gebeurt. Maar ik heb het gevoel dat ze wel wat vermoed, want ze reageert soms een beetje raar. Mn gevoelens zijn sterkter dan mn gevoel, wat soms vervelende situaties op kan leveren [zoals nu dus]. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
makkelijk is het niet. Ik ken hem als vader van het beste vriendinnetje van mijn zusje. En omdat ik mn zusjes vaak van school haal, zie ik hem ook regelmatig. Ik zag hem net nog, toen ik mn zusje van gym haalde. Tja en weer zei hij wat he; wat heb je een leuke trui aan. Tis dan wel een onschuldige opmerking maar toch.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mss moet je hem eens duidelijk maken dat je niet van zijn opmerkingen gediend bent, alhoewel dat ben je eigenlijk wel stiekem een beetje ![]() Zoek gewoon een leuke, ongetrouwde man van 35 die ook leuk is, ze bestaan hoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wanneer overschrijdt een leraar de grenzen? Verwijderd | 27 | 17-04-2004 12:32 | |
De Kantine |
Flitspalen.. Thomas | 89 | 18-10-2003 10:34 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |
Liefde & Relatie |
Vage Opmerking.... SexyLady | 10 | 10-05-2003 09:54 | |
Liefde & Relatie |
Ouwe koeien uit de gracht halen... -Meisje- | 23 | 19-07-2002 08:42 |