Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
<Verhaalmodus>
We zaten de hele dag al binnen in het huisje van mijn moeder. Ik heb heel af en toe daar het probleem dat ik ademproblemen krijg (mijn moeder heeft 2 katten en het kan er wel eens stoffig zijn). Nu was dat dus weer het geval, dat ik het dus benauwd kreeg. Ik wilde dus naar buiten om een frisse neus te halen en ja, mijn vriendin was bij ons, dus vroeg ik of ze thuis wilde blijven of mee wilde gaan, ik ging toch alleen een frisse neus halen. (het regende vrij hevig buiten, dus dacht zelfs dat het beter was voor haar om binnen te blijven, vooral aangezien ze het Nederlandse weer niet gewend was) Maar ze wilde mee... we liepen een tijdje in die regen, zonder paraplu, alleen onze jassen en we werden dus kletsnat... vond ze niet leuk... echt niet leuk ![]() ![]() Hmmm, volgende keer misschien, als het niet zo hard regent ![]() </verhaalmodus> Ja, dat hierboven dus... wel spijt van ![]() Was dit echt erg meiden? Ow, was overigens wel de enige keer dat ze boos op me werd... niet zo moeilijk ook, als je elkaar niet zo vaak ziet... snif... maar binnenkort zie ik haar weer ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 22:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, geen boze berichten naar mij sturen, zo ben ik niet, heb een vaste relatie (gelukkig) Wat erger is, is met anderen vrijen en vreselijk boos worden op je partner, als die een keer met een ander naar bed gaat. Zelf wel mogen en je partner niet... tja, dat is gewoon jezelf boven die partner zetten en daarmee absoluut fout.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
euhm.. vreemdgaan als je echt nog wel verliefd bent op iemand..
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Tijdens de relatie ergens mee zitten wat niets met de relatie te maken heeft, maar dat niet durven vertellen. Dan blijft dat maar tussen je instaan, terwijl hij niet weet dat er iets aan de hand is. Daardoor is het uiteindelijk ook uitgegaan, maar ik heb het hem een half jaar later alsnog allemaal verteld, toen snapte hij het wat beter geloof ik
![]()
|
hmmz.....ik geloof dat ik het zelf eigluk nie wil weten hoeveel ik wel nie fout heb gedaan in relaties!!! ben vreemdgegaan meerdere keren
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had laatst heel serieus iets, wat hij dus echt in vertrouwen aan mij verteld, maar ik blijf daar mee rondlopen en moest t kwijt. Heb t aan mn moeder verteld. Maar vertel hem dat ook wel weer.. Vind dat ik dat verplicht ben. Maar niet met kleine dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vervelend is hier ook een understatement als ik zo lees wat voor dingen er dan gezegd werden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik heel erg vind is de situatie waarin je overigens relaties, met vrienden dus, eronder lijden. Zo heb ik een goede vriend waar ik vroeger erg veel mee optrok, maar sinds hij aan de vrouw is heeft hij geen oog meer voor zo'n ouwe maten. En dat wordt alom als uitermate asociaal beschouwd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Niet praten - Als er problemen zijn, worden ze niet opgelost omdat jullie ze allebei negeren.
2. Teveel praten - Je kan natuurlijk ook zeuren. Als hij 6 maanden geleden iets fout heeft gedaan moet je dat niet weer op tafel gooien. Daar wordt niemand gelukkig van. 3. De ander teveel claimen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
- Tien keer per dag vragen: "Vind je me niet te dik?".
- Je haar niet kammen, je tanden niet poetsen, niet samen het huis uit gaan, alleen maar computeren. - Ruzie maken om stomme dingen. Zonde. - Niet-praten. Funest.
|
![]() |
ik heb een gewone vriend gehad en we waren eccht dol op elkaar. Met als gevolg dat we steeds meer wilden en een relatie zijn begonnen. Nu hebben we geen contact meer.
Verder vind ik het belagnrijk in een relatie dat je alles was de gene doet accepteer. Ik heb nu een relatie, bijna een jaar, en we weten allebei wat we verwachten van onze relatie. Hierna na streven we. alles wat we verdoen is gewoon acceptatie. en dat lukt... xm |
![]() |
|
![]() |
* Agressie en geweld :-/
* Te veel schelden op elkaar tijdens een ruzie maakt veel kapot ("ben jij nu echt dom of doe je je zo voor, stomme trut!?" en zo van die dingen, nie leuk ![]() * De ander jaloers maken (voor te lachen) terwijl je weet dat ie zo onzeker is.... Een grapje ("hmm lekker wijf daar") moet kunnen maar nie op elke griet die voorbijkomt!) * Claimen (was mijn fout) * Achterdochtig zijn en controleren (was ook mijn fout maar wat wil je als hij vreemdging) * Liegen, ook voor de kleinste dingen... Leugentjes om bestwil moet ik echt nie meer in mijn relatie * De vrienden en familie afkraken van de andere... Het is jouw familie en het zijn jouw vrienden en als je partner er een probleem mee heeft, pech voor hem/haar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Even vraagje: op wat voor manier hou jij van die meid? Wat betekent de relatie voor jou? Waarom denk jij dat jullie elkaar steeds zo in de haren vliegen? Want dit gaat nu dus al heel lang zo, en het hele forum kan meegenieten. Er moet iets zijn tussen jullie, anders hadden jullie elkaar al veel langer geleden de rug toegedraaid. Wat voor gevoel is er, en is dat genoeg denk je?
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #83 Poepkind | 491 | 05-04-2008 18:03 | |
Liefde & Relatie |
De versiertoer Armoed | 81 | 06-11-2007 12:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn leraar en ik missyleeuwarden | 253 | 26-09-2006 09:55 | |
Liefde & Relatie |
Ervaring? Mark Almighty | 87 | 03-03-2006 14:33 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |