Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je school is wettelijk verplicht om ontruimingsoefeningen te houden. Vraag eens een keer aan de rector of jullie een keer kunnen oefenen. Als het goed is, is er ook een speciaal team van docenten bij jullie op school die een training heeft gevolgd voor zulke situaties. Je moet eens proberen of iemand het aan kan kaarten in de medezeggenschapsraad.
|
![]() |
Wij dachten vorig jaar brandoefening te hebben, iedereen deed heel relax buiten gekomen was er overal politie... bleek het een bommelding te zijn. Welliswaar een valse. Wij hebben op school dus eigenlijk ook nooit brandoefening al zou het wel moeten! Binnenkort krijgen we er waarschijnlijk 1, ik wacht wel af.
|
![]() |
|
Wij hebben jaarlijks een brandoefening en dan gaan 6 VWO'ers als controleurs optreden...was wel lachen dit jaar, aangezien ik in 6 VWO zit...een regel: niet de hoofdtrap af...4 leraren (
![]()
|
![]() |
bij ons weet je ook altijd op voorhand wanneer de brandoefening precies gebeurt. is heel erg stom. alle leerkrachten zeggen dus al int begin van de les dat iedereen nu alvast maar de ramen moet sluiten en zo.. achterlijk gewoon..
|
brandoefening sux!
het idee erachter is wel aardig maar als er brand uitbreekt volgt toch niemand die routes en bij ons moet je bij zo'n grasveldje pal ernaast gaan verzamelen/melden. maarja.. als de hele school in fik vliegt ga ik me niet melden op het grasveld pal naast het gebouw. ik pak wel me fiets en ga naar huis ![]() |
![]() |
|
Heb 'k ook wel 's gehad op m'n middelbare school.
Alleen was die aangekondigd, dus iedereen liep lekker rustig en druk pratend naar buiten, sommige nog ff naar plee, een paar moesten eerst een sigaretje draaien. En buiten moest dan de mentor zien dat ie z'n klas bij elkaar compleet kreeg. Alleen waren sommige weer naar binnen gegaan om spullen te jatten, we moesten namelijk alles laten liggen binnen. Dus echt 'n succes was 't niet.
|
![]() |
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rollenspel (ch4) - Recovery fizzle-fluffy | 33 | 08-10-2009 14:06 | |