![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat ligt er echt heel erg aan, het ene meisje groeit na de eerste menstruatie vrijwel niet meer (zie mijn zus
![]() ![]() Gemiddeld zou 30 cm best wel kunnen kloppen... Maar goed, dat is slechts een schatting natuurlijk. Wanneer ze 16 is zal ze nauwelijks nog in lengte groeien, alleen in de breedte (soms worden de heupen dan nog breder) en in de borsten (die blijven ongeveer tot haar 21ste groeien). |
![]() |
|
Ik groei bijvoorbeeld nog ongeveer 2 centimeter, maar heb totaal geen borsten (nou ja, sinds kort valt er opeens wel een lichte welving te zien op mijn borstkas). Het verschilt dus van persoon tot persoon en gemiddelden zeggen eigenlijk niets.
||
Zoals de meesten hier al zeggen is het bij iedereen verschillend wanneer en hoeveel iemand groeit. De dag dat ze voor het eerst ongesteld werd zegt ontzettend weinig over hoeveel ze nog zou groeien, omdat de volgorde hiervan wisselt per persoon.
Ikzelf groeide op m'n 15e m'n laatste 2 centimeters en daarna begon ik meer 'in de breedte' te groeien. Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben sinds ik drie jaar geleden voor et eerst ongesteld was nog iets van 10 cm gegroeid!.....maar ik denk da je op je 16e wel een heel end uitgegroeid bent....er kunnen hoogstens nog een cm of 2,3 bijkomen (volgens mij dan he)
|
huisartsen en doktoren zijn ook niet altijd even goed in wat ze doen! een papiertje is daarom ook geen verzekering op een goede doktor of huisarts...
maar ff ontopic...ik denk dat je vriendin nog iets van 5/10 cm zal groeien...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
tenminste, volgens mij weet ik wie jij bent (ccc?) en ben je toch niet verschrikkelijk lang ofzo?
||
Citaat:
Nou et lijkt me dat ze ongeveer 170+193=363 363:2 181,5 Mja, zon 1,75 wordt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij zal vast ook nog wel groeien ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De gemiddelde maat borsten blondiejzz | 153 | 23-02-2017 14:15 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Verwijderd | 500 | 08-05-2006 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Hij woont zo ver weg..... :( Pyriet | 58 | 01-09-2004 01:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 |