Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je hebt telefoon, sms, msn, mail etc. dus je kan elkaar echt wel op de hoogte houden in de tussentijd en wat Maarten zegt, die onregelmatige, hevigere porties krijg je wel, maar dat heeft echt wel wat hoor (vind ik dan ![]()
|
owja ik herken het....heel erg....voeg me toe aan msn ofzo dan kunnen we erover praten....
destina1984@hotmail.com
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoe goed leer je elkaar nou werkelijk kennen? IN hoeverre is een normale relatie van 2 jaar te vergelijken met een LAT-relatie van 2 jaar...zou je dan niet bijna 10 jaar een LAT-relatie moet hebben om dezelfde 'band' te krijgen? Ik weet niet of iemand begrijpt wat ik bedoel maar goed ![]()
||
Citaat:
maar als ik er ooit aan begin wil ik het niet ZO Ik zou reiskosten ALTIJD willen delen en als 1 van de 2 blut is, ja pech dan maar even sparen.......
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inderdaad: waarom zouden ze heftig zijn? Verder zit je nog met vertrouwen. Kansen genoeg om vreemd te gaan ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Jij bent constant blut omdat die lul van jou verwacht dat je altijd maar naar hem toe komt, jullie hebben verder altijd problemen omdat meneer blijkbaar te dom is om als verantwoordelijke volwassene met geld om te gaan.. hmm, nou dat gaat inderdaad kei goed meis! ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat Sithan zegt, zo is het dus, tenminste zo zou het voor mij zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat denk je van een telefoon?? bellen is ook een optie om met elkaar te praten, of wat denk je van msn, mailen, brieven....je hebt tegenwoordig zoveel dingen om met elkaar te communiceren... mijn vriend woont ook 125 km verderop en ik zie m 1x in de week of 1x in de 2 weken, ik begin er nu ook wel beetje moeite mee te krijgen dat het soms weinig is ( 9 maanden verkering) maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ik m minder goed zou kennen dan wanneer ik een gewone vriend zou hebben (en daarmee bedoel ik die dan dicht bij huis woont) we bellen minstens 1 uur per dag (het is wel duur maar je moet het er maar voor over hebben) we hebben vroeger heel veel gemsnt en we schrijven elkaar af en toe brieven of kaartjes.... nee ik ben het er niet mee eens dat je elkaar zo minder goed kan leren kennen....BULLSHIT ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wel eens ben ik die spanning...ik kan niet wachten tot ik me vriend zie...dit weekend slaan we ook weer over en volgende week vrijdag zie ik m pas weer, ik verheug me er nu al op.....ook al is het soms frustie elkaar zo weinig zien, maar het houdt het wel spannend....en de eerste keer sex weer met elkaar is geweldig!!!!! hahahah EEN VERRE RELATIE HEEFT NIET ALLEEN MAAR NADELEN MENSEN!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 12:16. |
![]() |
||
Citaat:
IN hoeverre is een normale relatie van 2 jaar te vergelijken met een LAT-relatie van 2 jaar...zou je dan niet bijna 10 jaar een LAT-relatie moet hebben om dezelfde 'band' te krijgen? Ik verheug me er ook nog altijd op om mijn vriend te zien en de sex is ook nog steeds geweldig. Maar toch denk ik dat je elkaar dan anders kent, je ziet elkaar maar weinig dus er ontstaan ook minder irritaties en tsja ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ik vind het iig ook anders dan als je elkaar heel vaak ziet.
||
Citaat:
Ik woon vlakbij rotterdam en hij vlakbij leiden, ik wil het met hem aanhouden, that's one thing. Maar hoe ik het vol ga houden?? Ik zit nu echt even in een dip, maar toen ik deze reacties zag beurde het me wel even op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
mag ik je toevoegen dan kunnen we er over praten op msn, ![]() alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
voeg me maar toe hoor er is nog 1 plaatsje over in mn lijst erik |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Goed excuus voor blijven slapen bij vriendje? Guinie | 19 | 18-11-2010 12:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied, #52 Verwijderd | 500 | 07-01-2007 20:24 | |
Liefde & Relatie |
verliefd, maar woont ver weg! Jets | 14 | 23-03-2004 12:11 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen...1st als gewone vriend! lieve | 14 | 13-05-2003 10:35 | |
Liefde & Relatie |
help juudjuh | 3 | 25-10-2002 10:49 | |
Liefde & Relatie |
4 uur reizen!!! Starrie | 76 | 17-10-2002 20:46 |