Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 19:36
fimmes
fimmes is offline
Het zit zo, als ik sex heb met mijn vriend of als mezelf bevredig dan denk ik altijd aan de meest gruwelijke verkrachtingen en bizarre SM.... als ik daar aan denk is het voor mij veel makkelijker om klaar te komen.......toch ziek eigenlijk? want in de realiteit lijkt het me natuurlijk niet fijn maar in me gedachtes vind ik het vreselijk opwindend, ik heb gewoon een zieke geest denk ik.......... mare ben ik nu de enige die van die ook over dit soort dingen fantaseerd of ben ik gewoon echt ziek?!?
Oud 08-07-2003, 20:17
fimmes
fimmes is offline
By the way, me vriendin heeft dit geschreven.......anders denken jullie ook weer: euh? een jongen die sex heeft met ze vriend? nee zo ziek is het nog net niet
Oud 08-07-2003, 20:21
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
fimmes schreef op 08-07-2003 @ 20:36:
Het zit zo, als ik sex heb met mijn vriend of als mezelf bevredig dan denk ik altijd aan de meest gruwelijke verkrachtingen en bizarre SM.... als ik daar aan denk is het voor mij veel makkelijker om klaar te komen.......toch ziek eigenlijk? want in de realiteit lijkt het me natuurlijk niet fijn maar in me gedachtes vind ik het vreselijk opwindend, ik heb gewoon een zieke geest denk ik.......... mare ben ik nu de enige die van die ook over dit soort dingen fantaseerd of ben ik gewoon echt ziek?!?
Je bent niet ziek en je bent ook volstrekt niet de enige die hierover fantaseert. Het zijn ook uitsluitend fantasiéen en meer niet, dus er is geen enkele reden om je zorgen te maken.
Oud 08-07-2003, 20:24
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
laat ik het zow zeggen ik moet daar juist niet aan denken!!!! lijkt me ook vreselijk om verkr8 te worden dus die gedachte is voor mij alles behalve opwindend!!!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:26
italianboy
italianboy is offline
nee, hor; heb t ook wel ns gehad..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:31
Verwijderd
Ik fantaseer regelmatig over SM als dat zo uitkomt en dat kan vrij hard zijn, maar dat zou ik écht niet willen uitvoeren (nouja, de harde dingen ervan niet). Je bent dus zeker niet de enige. Aan verkrachtingen denk ik trouwens niet, en tijdens de sex met m'n vriend denk ik alleen aan de sex met m'n vriend die ik op dat moment aan het hebben ben.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:31
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 22:30:
Bij mij valt het wel mee: ik fantaseer aleen over mijn bejaarde vriendjes.

is dit een kreet tot aandacht?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:45
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 22:42:
Ja, en zo te zien is het gelukt.

Wat heeft iedereen toch tegen me vanavond?
ik heb niks tegen jou, ik merk gewoon aan je posts dat je wil dat mensen doorvragen over wat en hoe en dat ze dan 30 x zeggen; ahh wat zielig..

Ik kan daar nooit zo goed tegen, medelijden wekken. Wat er met je gebeurd is is heel erg, en als mensen je tegemoet komen is dat fijn; het druist alleen in tegen mijn gevoelens over zoiets.

even goede forum"vrienden"

I am not your enemy
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:47
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
fimmes schreef op 08-07-2003 @ 21:17:
By the way, me vriendin heeft dit geschreven.......anders denken jullie ook weer: euh? een jongen die sex heeft met ze vriend? nee zo ziek is het nog net niet
wat is er mis met homo's??
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:49
Verwijderd
Ach. Zolang je de daad maar niet bij het woord voegt wanneer je ontdekt hebt dat je het geil vindt om haar te vermoorden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
italianboy schreef op 08-07-2003 @ 22:45:
ik heb niks tegen jou, ik merk gewoon aan je posts dat je wil dat mensen doorvragen over wat en hoe en dat ze dan 30 x zeggen; ahh wat zielig..

Ik kan daar nooit zo goed tegen, medelijden wekken. Wat er met je gebeurd is is heel erg, en als mensen je tegemoet komen is dat fijn; het druist alleen in tegen mijn gevoelens over zoiets.
Nee joh, ik wil juist geen medelijden! Was gewoon sarcasme
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:51
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb ook weleens gefantaseerd over extreme dingen, zeker als ik masturbeer. Tijdens de sex fantaseer ik niet, heel af en toe als ik niet zo supergeil ben, dan gaat t makkelijk
Oud 08-07-2003, 22:53
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 08-07-2003 @ 22:47:
wat is er mis met homo's??
Ik wou net zeggen..... :-\

Of moet ik beginnen als "ik ben blij dat mensen die homoseksualiteit ziek vinden zelf geen homo zijn, want met dat soort lui wil ik niet geassocieerd worden"?? Neuh, doe maar niet, dat zou te flauw zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:53
Fallon
Fallon is offline
Go ModuM!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:34
laajn
laajn is offline
Citaat:
fimmes schreef op 08-07-2003 @ 20:36:

nee hoor heb ik ook vaak
en ik zou ze ook nooit willen uitvoeren (wie wil er nu verkr8 worden)
maar het toch vind ik het op dat moment opwindend
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:42
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Zulke gedachtes zijn helemaal niet raar/vreemd.
Het zijn gewoon fantasien en die heeft iedereen.
Oud 10-07-2003, 10:20
Magdalena
Magdalena is offline
komt heel vaak voor, dus je bent niet de enige.
ik blijk vrij dominant over te komen en ben ook vaak degene die initiatieven neemt, maar ik vind het fijner om juist heel erg onderdanig te zijn en fantaseer hier dan ook wel over. Soms ook tijdens seks met mijn vriend ja, of ik zorg er gewoon voor dat de seks wat meer op mijn fantasie neerkomt.
Heel veel meisjes blijken fantasieën te hebben die te maken hebben met verkrachtingen, hoewel geen van allen het natuurlijk echt uit zou willen voeren. Ik zou me er geen zorgen over maken.
Oud 13-07-2003, 13:53
S. Swaenenburgh
S. Swaenenburgh is offline
Ik fantaseer juist over John van Loen die naakt op een bakfiets rondrijdt, met een naakte Peter van Vossen en Finidi George achterin...

Om het uit te stellen..snap je?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:37
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
S. Swaenenburgh schreef op 13-07-2003 @ 14:53:
Ik fantaseer juist over John van Loen die naakt op een bakfiets rondrijdt, met een naakte Peter van Vossen en Finidi George achterin...

Om het uit te stellen..snap je?
uhh, k zou ze zoiezo voorin denken, maar goed.

Regels voor berichten