![]() |
|
Verwijderd
|
Ik fantaseer regelmatig over SM als dat zo uitkomt en dat kan vrij hard zijn, maar dat zou ik écht niet willen uitvoeren (nouja, de harde dingen ervan niet). Je bent dus zeker niet de enige
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan daar nooit zo goed tegen, medelijden wekken. Wat er met je gebeurd is is heel erg, en als mensen je tegemoet komen is dat fijn; het druist alleen in tegen mijn gevoelens over zoiets. even goede forum"vrienden" I am not your enemy |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of moet ik beginnen als "ik ben blij dat mensen die homoseksualiteit ziek vinden zelf geen homo zijn, want met dat soort lui wil ik niet geassocieerd worden"?? Neuh, doe maar niet, dat zou te flauw zijn... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee hoor heb ik ook vaak en ik zou ze ook nooit willen uitvoeren (wie wil er nu verkr8 worden) maar het toch vind ik het op dat moment opwindend |
![]() |
|
![]() |
komt heel vaak voor, dus je bent niet de enige.
ik blijk vrij dominant over te komen en ben ook vaak degene die initiatieven neemt, maar ik vind het fijner om juist heel erg onderdanig te zijn en fantaseer hier dan ook wel over. Soms ook tijdens seks met mijn vriend ja, of ik zorg er gewoon voor dat de seks wat meer op mijn fantasie neerkomt. Heel veel meisjes blijken fantasieën te hebben die te maken hebben met verkrachtingen, hoewel geen van allen het natuurlijk echt uit zou willen voeren. Ik zou me er geen zorgen over maken.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de ontmaagdende jongens poesiefox | 19 | 13-05-2003 19:19 |