Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kijk simpelweg naar of ik iets leuks zie...De prijs maakt me neit zo heel veel uit, meestal heb ik het er wel voor over...en de maat lijkt me logisch...En of het wel praktisch is en of ik het ooit wel aantrek (heb tegenwoordig veel te veel dingen die ik toch niet draag)
|
![]() |
Ten eerste let ik er natuurlijk op of ik het wel mooi vind, en of het mij wel zou staan, en of het een beetje te combineren is met de rest van mijn kleding. Daarna kijk ik naar de prijs, want het moet echt niet te duur zijn. Daardoor vallen er eignelijk al een hoop dingen af
![]() Kwaliteit vind ik niet zo heel belangrijk, zolang hetmaar niet binnen een week uit elkaar valt, maar dat ik mij de meeste kleding toch niet het geval.
|
kwaliteit let ik nie zo op, tenzij t echt heel erg duur is, maar dat is meestal niet zo, im probeer meestal ook niet te dure dingen te kopen want dat vind ik zonde. ik koop iets gewoon als het leuk is, en een beetje origineel mag wel, want als de halve school er al mee loopt is het niet zo leuk natuurlijk, tenzij ik het zo'n leuk ding vind dat ik t per se wil hebben...jaja?
||
![]() |
Citaat:
|
Let heel veel op de prijs
![]() koop wel meestal wat duurdere kledingstukken, en dan gewoon minder in mn kast hebben. Ik denk dat je meer plezier hebt van duurdere mooiere dingen dan goedkopere dingen waarvan je 1000 hebt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eerst kijk ik of ik het leuk vind. (Duh) Dan de kwaliteit/prijs verhouding. Daarna of ik het een beetje nodig heb. Daarna of ik het geld er voor over heb. (Voor een heel simpel truitje ga ik naar de h&m, daar ga ik geen 40 euro aan uitgeven.)
Als het kledingstuk door deze keuring heen is, hangt het in mijn kast... ![]()
|
![]() |
Of het goed past, of ik het goed kan combineren met de dingen die ik al heb, of de prijs een beetje redelijk is in verhouding met wat je koopt... (een riem van 40 euro koop ik dan dus niet, hoe leuk ik em ook vind), of de kleur etc. me staat, of het wel hetgene is wat ik op dat moment wil kopen, nah, dat was het wel...
|
Ik kijk altijd eerst of ik het leuk vinden of ik het een beetje kan combineren. Daarna kijk ik naar de prijs, en of die een beetje in verhouding staat met hetgeen wat ik koop. Dan ga ik passen en als het dan ook nog goed zit en leuk staat, koop ik het
![]()
|
![]() |
|
originaliteit staat bij mij wel voorop, ik loop niet graag in standaard dingen waarin de rest van nederland ook rondloopt. 't moet ook wel een beetje bij mij passen, dus ik zal geen catwalk creaties aantrekken.
Merkjes zijn dus geen voorwaarde, maar toch heb ik meer merkkleding dan goedkopere kleding... onderbewuste merkenslet ben ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Precies.. ![]()
|
![]() |
Ik kijk als eerste naar de prijs (nadat ik heb gekeken of ik het er leuk uit vind zien
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
1. eerst kijk ik of het er leuk uit ziet
2. kijken hoe duur het is 3. kijken of het ook leuk staat (of het dus niet alleen leuk staat op die paspop met maat 32) Maar ik kijk ook wel of niet de halve wereld er al mee loopt, want dan hoeft het van mij al niet meer. En ik ga sowieso liever naar de H&M om 5 truitjes van €20 te kopen dan 1 van €100 van een betere kwaliteit, want na 1-2 jaar vind ik mn kleren meestal toch niet leuk meer, dus hoef ik het ook niet langer te dragen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Lifestyle |
Waar let je op bij het kopen van kleding? Verwijderd | 61 | 27-03-2004 12:10 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete somebody13 | 61 | 13-06-2002 17:43 | |
Lifestyle |
kleuren punkyfish | 32 | 22-05-2002 17:54 |