Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 13:52
Verwijderd
Ik heb laatst een stel vrienden opgezocht die ik kende van voor ik verhuisde. Een van die meiden vond ik altijd erg leuk en vond mij ook wel aardig.

Toen ik haar zag zat ik al weer in de zevende hemel. We zeiden elkaar echter praktisch niets omdat we niet wisten wat we moesten zeggen.

Na veel trillen en stotteren heb ik uiteindelijk haar verteld dat ik haar leuk aardig lief etc vind (niet op zo'n manier natuurlijk )

Ze vond me een aardige gozer maar kende me niet meer zo goed. Ze wou me best wel leren kennen maar kon me niets beloven. Ze wou best wel dat ik weer een keertje langs kwam maar dan wel wat vrienden erbij omdat ze dr anders een beetje oncomfortabel voelde.

Ik vind MSN een goede uitvinding, don't get me wrong, maar het is redelijk gevoelloos. Nu ben ik wat sites afgegaan, en met wat sparen kan ik haar een bos rode rozen, en beertje en een mooi kaartje sturen. Het moet echter wel via een vriend(in) van haar omdat de ouders een winkel hebben en al het gedoe er omheen.

Nu vroeg ik me af of ik het wel moet doen omdat ik anders te veel push..... please help..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 13:57
Koit
Koit is offline
Nee ik zou die dingen niet sturen. Ook al is het heel goed bedoeld, komt het denk ik toch nooit zo goed over als jij het bedoelt. Ik zou dan toch een keer bij haar langs gaan, het liefst alleen of course. Maar je kan natuurlijk altijd gewoon iets gezelligs met vrienden gaan doen en haar dan meevragen, dan kan daar altijd wat uit groeien.
Oud 02-07-2003, 14:40
Verwijderd
Ik zou het liever niet willen, dan lijkt het net of er veel van je verwacht word (zo is het niet bedoeld, maar zo voelt het (voor mij iig) wel). Als je verliefd bent, is het natuurlijk wel heel leuk om het van diegene te krijgen. Zou dus ff wachten, nog, tot je iig zeker weet dat ze je leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:15
Verwijderd
Ze geeft al aan dat ze je liever in gezelschap ontmoet omdat ze zich anders misschien niet op haar gemak voelt. Dan zou ik zéker niet aankomen met een roos of iets dergelijks, want dan laat je haar zich alleen maar opgelaten voelen in gezelschap. Ik denk dat dat een totaal averechts effect zal hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:19
Ireentje
Ireentje is offline
ja, gewoon even wachten totdat (als) jullie wat hebben. Dan is zoiets ook meer op zijn plaats.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:26
Verwijderd
Niet sturen... Zoiets komt in mijn ogen een beetje dringend over. Laat het eerst rustig begaan, ze zegt zelf ook dat ze je wel wil ontmoeten met andere mensen eromheen en je wil leren kennen.. Ga dan niet je gevoelens voor haar aan haar opleggen, terwijl zij niet weet wat ze er mee moet... Laat haar eerst haar gevoelens ontdekken door jou beter te leren kennen. Wanneer het dan klikt, kan je die rozen wel sturen, maar niet wanneer alles nog onzeker is... ik ben bang dat je het daarmee dan verpest...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:02
BCR
BCR is offline
Jup, ik ben het eens met de bovenstaande posts: niet sturen.
Oud 02-07-2003, 17:03
Phileine
Phileine is offline
Als een meisje "je niks kan beloven" vindt ze je niet echt leuk. Als ze je echt leuk zou vinden had ze dat op een andere manier laten zien. Acties ondernemen zouden alleen maar meer druk op de ketel zetten.
Oud 02-07-2003, 17:11
AtHell
AtHell is offline
Doe maar niet, het is gewoon echt té kansloos.
Oud 02-07-2003, 17:51
Laïs
Laïs is offline
Niet sturen.
Oud 02-07-2003, 18:11
Verwijderd
Athell bedankt voor deze positieve reactie... maar tja het is duidelijk... tx
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:33
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik zou het niet doen.
Doe gewoon rustig aan, leer haar kennen, spreek wat af, dan merk je vanzelf wat ze van je vindt. Je moet haar vooral niet te veel 'pushen', dat kan bij sommige mensen juist averechts werken namelijk.
Oud 03-07-2003, 11:40
Verwijderd
Ik wou er gewoon een teken geven dat het "real" is.... Maar ik zal het dan maar achterhouden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:48
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 03-07-2003 @ 12:40:
Ik wou er gewoon een teken geven dat het "real" is.... Maar ik zal het dan maar achterhouden
Dat teken dat het 'real' is kan voor haar net iets té 'real' zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:42
Faery
Faery is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 02-07-2003 @ 19:11:
Athell bedankt voor deze positieve reactie... maar tja het is duidelijk... tx
Ja, niet om het een of ander hoor, maar ik zou me werkelijk dood lachen. Een bos rozen, een beertje...
Oud 03-07-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 04-07-2003 @ 00:42:
Ja, niet om het een of ander hoor, maar ik zou me werkelijk dood lachen. Een bos rozen, een beertje...
op zich heeft het wel wat,... alleen dat beerje en die rozen tja wat moet je daar over zeggen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
Faery schreef op 03-07-2003 @ 13:42:
jij bent dan ook een jongen en die krijgen doorgaans geen rozen of beertjes...

maar goed, ik zou zoiets ook niet graag willen ontvangen via de post, om de simpele reden dat ik dan gezeur in m'n omgeving krijg. Iedereen wil weten van wie het is enzo, terwijl ik (wanneer ik nog wil aftasten of ik iemand wel of niet leuk vind) dat niet gelijk van het dak af wil schreeuwen. Kijk, als je allang met elkaar hebt is het anders, maar als het om de situatie gaat die jij beschrijft... nee, liever niet, al is het erg lief bedoeld.
Oud 03-07-2003, 12:56
Faery
Faery is offline
Citaat:
linda85 schreef op 03-07-2003 @ 13:54:
jij bent dan ook een jongen en die krijgen doorgaans geen rozen of beertjes...

Het ging ook om het hele concept. Rozen en een beertje versturen/ontvangen via de post. Cliché, kansloos en erg onpersoonlijk.

Ik vind dat ik als meisje me net zo dood zou lachen .
Oud 03-07-2003, 19:54
Verwijderd
Tja ze woont niet in mijn directe leef omgeving en ik kan ook niet elke dag naar haar toe vanwege mn baantjes...

Dus ik dacht ik doe toch maar íets.. maar toch iets te veel blijkbaar...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 20:07
Fleur
Fleur is offline
Ahhh ik vind het een lief idee en het is zeker goed bedoeld, maar ik zou het zoals de meesten al hebben gezegd NIET DOEN.

Is niet nodig, het helpt haar niet en jou ook niet.
Geef haar die tijd en ruimte waar ze om vraagt, jij hebt al gezegd wat je voelt en nu kun je alleen maar afwachten...

en duimen
Oud 03-07-2003, 20:09
Verwijderd
Een bos rode rozen symboliseert eeuwige liefde, dus ik denk dat je een beetje hard van stapel loopt.
Als je graag iets liefs wil doen, stuur dan een lief kaartje oid...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:53
Verwijderd
Ik zie haar over 7 dagen.....

We hadden afgesproken meer met elkaar te praten. Hopelijk komt dan het moment dat ik rode rozen mag sturen dichterbij

Maar ja.... het is echt een supermeid... Maar als ik het rustig aan moet doen doe ik het rustig aan.. easy as that.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten