Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Droomde laatst dat ik 3 straten verder woonde in een huis waar normaal een pompstation staat. Ik moest met de schoolbus mee, terwijl ik nooit met dat ding mee moet. Ingestapt verteld een vriend, die in irl onmogelijk die schoolbus zou nemen, dat ik 2 dingen vergeten ben waaronder het stembiljet van mijn ouders. Ik snel terug naar huis om dat te halen en in de bus merk ik dat ik het stembiljet toch vergeten ben. (typisch...)
|
Ik en mijn ouders waren op bezoek bij een stel mannen en vrouwen, zo'n twintig stuks, in een kleine, langwerpige kamer.
Mijn ouders en ik vertelden over mijn capaciteiten omtrent de Franse taal, en de mensen waren er wel blij mee, want ze waren een of andere club voor mensen die Frans wilden spreken.
|
Over dat ik met een groep onderzoekers in een wijk terechtkwam, daar moesten we iets onderzoeken want het scheen nogal vaag te zijn daar.
Ik sliep die nacht op de oprit van een huis, komen er opeens allemaal witte vrachtwagens langsrijden, mensen op straat lopen. Komt er een witte hoe-heet-zo'n-ding graafmachine op me af, en ik kon nog net van mij "bed" afstappen want alles werd omhoog getild en weer op de grond gedonderd, want er werd gezocht naar een meisje. Later zag ik dat meisje, ze bleek het gevolg te zijn van één of ander vaag experiment, leek op een alien, kon niet ademen door haar mond en haar neus was belachelijk klein, ze was groen en ze had bloemkool oren... ![]() En in een andere droom vanacht zat ik te kloten in een speeltuintje, aan een hang-ding, kwam het broertje van een jongen bij mij op school langslopen (hij is in het echt een ettertje) ging ook meehangen, toen was ik opeens zijn soort van moeder, ik zat 'm mee te dragen en te knuffelen enzo ![]() ![]() ow, en nog een andere droom, ik zat weer in die vage wijk, maar alles was normaal, ik zat met een paar anderen buiten aan een tafel, doet een vent die erbijzit opeens iets heel vaags, hij stopt het as van zijn joint in zijn drinken(na veel gedoe) en dronk het op, hij deed alsof het heel vies was, maar dat sloeg nergens op want hij kon niet proeven...hoe ik dat wist weet ik niet. maar dit was echt een hele reeks supervage dromen ![]()
|
Een vriendin van mij had rijles en ik was er bij en zij moest van haar rij-instructrice per se een roze strik op haar hoofd, want eerder mocht ze niet wegrijden.
Echt heel vreemd, daar ging de hele droom over.. ![]() Nouja, laten we zeggen dat gisteravond de alcohol niet zo goed viel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoiets? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Skypen is niet saai! #1070 Verwijderd | 500 | 05-08-2010 22:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 17-08-2008 08:54 | |
De Kantine |
Waar heb jij vannacht over gedroomd? hasseltboy | 59 | 05-12-2005 16:26 | |
De Kantine |
heb jij wel is gedroomd over het forum van scholieren? hahaha G.T.C. | 65 | 25-06-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Enquetetje Droomvlucht | 175 | 11-08-2002 20:18 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |