Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2003, 09:20
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Ben ik gewoon ff benieuwd naar...
Laat maar es hore!!!
Oud 26-06-2003, 09:35
Nolita
Nolita is offline
Ik weet niet echt meer wat ik gedroomd heb, maar ik kan me alleen nog herrineren dat het over de hond van de buren ging
Oud 26-06-2003, 09:41
01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
Ik droomde dat ik inelkaar was geslagen door me ex en toen ging ik opeens samen met een vriendin verstoppen in het bos omdat er een enge man achter ons zat..
rare droom...
Oud 26-06-2003, 10:35
MoonWolf
MoonWolf is offline
We hadden een baby katje en een wat oudere, en die verzorgde niemand en toen waren ze weg, en toen kwam de jongste meteen terug, maar die durfde ik niet op te pakken (ik ben niet echt fan van katten ) En toen ging die altijd op mijn bed slapen waar ook een jongen sliep die ik niet ken, maar die had er geen last van zei hij.
Beetje vreemde droom.
Oud 26-06-2003, 11:13
beestje
beestje is offline
ik weet niet meer wat er precies gebeurd is, maar het was iets met mensen uit het "verleden", mijn ex-vriendje, een vriendin van vroeger. Het einde was dat ik met mijn handen in glas was gevallen en allemaal kleine wondjes in mijn hand had

niet echt fijn
Oud 26-06-2003, 11:29
Miracle
Miracle is offline
Over iemand van paardrijden. Echt super eng. Ik weet niet meer precies wat er allemaal was. Maar hij was er en nog een hoop mensen (k weet niet meer of die ook van paardrijden waren). Het gebeurde allemaal in een supermarkt en die man was echt gefreakt (ga ff niet zeggen wat hij allemaal deed).
Die droom kwam denk ik voort uit dat hij gisteravond super irritant zat te doen, door steeds op de lulligste momenten foto's van me te maken (en van anderen). k werd er gewoon kwaad van na een tijdje.
Nee het is niet leuk als iemand een foto van je maakt als je net een hap van een pannenkoek in je mond wilt stoppen of als je zit te kauwen
Oud 26-06-2003, 11:43
zus
zus is offline
De vader van n vriendin (zie ik nooit meer, is gescheiden, maar heeft iets vreselijks gedaan) kwam 8er me aan en riep dat ie me ging uitrekken, ofzow...heel vaag, dit was op dorp. Toen kwam er een vrouw langslopen met een kinderwagen, daar sprong ik in en toen kon ie me nie meer vinden. Heel vaag duss..

Deze droom heb ik heel vaak.
Oud 26-06-2003, 12:17
The0
The0 is offline
Ik werd uit de klas gezet bij muziek (volg het vak niet eens) toen was er een groot plasmascherm waar ik op ging kijken, no clue wat er te zien was. Volgende moment zat ik opeens helemaal in me eentje buiten op een of ander 'area 51' centrale met allemaal van die halfkapotte lampen enzo. Toen ik me daaruit had geworsteld kwam ik bij iemand thuis en die hadden een drugsparty ofzo, toen trok ik het niet meer en heb ik mezelf wakkergemaakt.

Heb er een sport van gemaakt die dingen te onthouden, vandaar
Oud 26-06-2003, 13:17
Verwijderd
In overleg met collega's:

-> DK
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:44
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 14:17:
In overleg met collega's:

-> DK
wat een leuke droom!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:47
Verwijderd
over SARS enzo...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:21
fucking hero
fucking hero is offline
Dat ik boven was, en iemand me wou doodschieten, ik vond het niet erg, maar ik ging naar beneden. Daar in een slaapkamer zag ik die man van de trap af komen, hij wou me echt neerschieten, en ik werd toch wel bang ineens, paniekerig.
toen werd ik wakker van een gescheurde koorstlip.
Vorige week droomde ik dat iedereen me haatte
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:27
WolterB
WolterB is offline
geen, idee
t was iig wel een hele prettige droom, want ik werd heel fijn wakker
Oud 26-06-2003, 14:29
Fortisi
Fortisi is offline
Over slangen die me beten
Over een enorme regenbui in japan ofzo waar ik doorheen liep.
Over een ruimte vol met piano''s die ik allemaal ging bespelen omdat ik ging kijken welke het beste speelde omdat ik iets moest opvoeren.

ik heb ze toevallig net opgezocht:

-Als een slang u bijt, zult u ten onder gaan aan onheil en zullen tegenstanders uw zaken nadelig beïnvloeden
-Dromen dat u een piano ziet voorspelt een blije gebeurtenis.
-Dromen dat u door een regenbui loopt voorspelt dat jeugdigen plezier zullen hebben en dat voorspoed u te wachten staat

Hmm...dat is duidelijk.
Oud 26-06-2003, 14:34
Big Boi
Big Boi is offline
Dat ik in die clip speelde van jakatta - One Fine Day...

Dus eerst liep ik met me vrienden over straat in de regen
Daarna gingen we surfen op het strand en met een stel mooie meiden barbequen op het strand
Daarna gingen we uit met die meiden

Beetje vage droom, maar ik droom wel vaker over dingen zoals hoe mooi het leven eig is enzo
Oud 26-06-2003, 14:42
Gonzo
Gonzo is offline
Goeie sex
Oud 26-06-2003, 14:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
ik droom bijna nooit
Oud 26-06-2003, 14:51
Silver rain
Silver rain is offline
Ik droomde dat er kreeften op de bodem van het aquarium zaten en dat ik bang was voor m'n zus want die deed heel raar en wilde de vissen (en volgens mij mij ook) opeten. Heel vage droom.

Wat nou bleek was dat de volgende dag 2 vissen doodgingen en m'n zus heel verdrietig was (liefdesverdriet). Wat die kreeften nu in m'n droom weten weet ik niet
Oud 26-06-2003, 14:53
saweet-girly
saweet-girly is offline
over mijn boyfriend
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:37
Tandpasta
Tandpasta is offline
Geen idee, want ik vergeet dat altijd.
Oud 26-06-2003, 15:59
Verwijderd
Ik had een hele vage droom dat ik naast een 4-baans treinspoor stond en er in vanuit beide richtingen de treinen vlak langs elkaar reden. Voor mij stond een treinlocomotief stil om de benzine bij te vullen (dat zei de machinist tegen me ) en op het spoor ernaast kwam er een trein aanrijden.
Oo dat moment dacht ik dat dat best wel eens fout kon gaan... En ja hoor, voor ik het wist lag een lang treinstel dwars over het spoor en was de trein voor mij ook geraakt...

De machinist stond er daarna gewoon bij van: "Oh hee shit, mn trein is geraakt..."
En plotseling kwam er van de andere kant een trein, die botste er ook tegenaan (wat ik niet zag, maar opeens lagen er wrakken overal, waaronder auto's )
In die auto's zag ik mensen zitten, die leken dood maar stapten later uit. Ik durfde niet echt naar de wrakken toe te lopen uit angst voor explosiegevaar (ik zag brand onder de motorkap).

Enkele momenten later was het op het spoor ontiechelijk druk met reddingswerkers, voorbijgangers en een paar schoolklassen. Enkele leerlingen zeiden nog: "Nou als je van de wrakken hier een foto maakt, win je gegarandeerd de hoofdprijs op de Kunstbende..."

En ja zo eindigde het...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 18:47
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Over een meisje waar ik verliefd op ben *schaam*

exacte details weet ik niet meer maar ik werd wel vrolijk wakker dus evil zal ze niet geweest zijn
Oud 26-06-2003, 18:52
the exploding boy
the exploding boy is offline
over een vriend van me die steeds dronken was en hele tijd achteruit liep in een lange regenjas

en over een man met een zwart/wit hypnose circel gezicht, zodat ik hem niet aan kon kijken want dan werd ik duizelig
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:36
Dminor
Dminor is offline
Weet ik niet meer goed, het ging over dat ik iets niet goed had gedaan op school ofzo. En m'n vriendin kwam er ook in voor. Meer weet ik niet meer.
Oud 26-06-2003, 19:41
the tourist
the tourist is offline
Ik kwam een vriendin van de basisschool weer tegen. En toen gingen we wandelen door een wijk waar ik wel vaker in kom in mijn dromen, maar in het echt nooit ben geweest (bestaat waarschijnlijk niet eens). En toen kwamen we bij het huis van een meisje uit mijn klas, daar moesten we naar binnen. Haar rode haar had roze uitslag gekregen, en daar waar haar zusjes jaloers op. De rest ben ik vergeten.

Spannend ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 20:44
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik over Final Destination 2

Die had ik dus nooit moeten kijken
Bluh.
Oud 26-06-2003, 20:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Niets...

Ik droom maar zelden, eens per maand ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
N00dles schreef op 26-06-2003 @ 16:59:
Ik had een hele vage droom dat ik naast een 4-baans treinspoor stond en er in vanuit beide richtingen de treinen vlak langs elkaar reden. Voor mij stond een treinlocomotief stil om de benzine bij te vullen (dat zei de machinist tegen me ) en op het spoor ernaast kwam er een trein aanrijden.
Oo dat moment dacht ik dat dat best wel eens fout kon gaan... En ja hoor, voor ik het wist lag een lang treinstel dwars over het spoor en was de trein voor mij ook geraakt...

De machinist stond er daarna gewoon bij van: "Oh hee shit, mn trein is geraakt..."
En plotseling kwam er van de andere kant een trein, die botste er ook tegenaan (wat ik niet zag, maar opeens lagen er wrakken overal, waaronder auto's )
In die auto's zag ik mensen zitten, die leken dood maar stapten later uit. Ik durfde niet echt naar de wrakken toe te lopen uit angst voor explosiegevaar (ik zag brand onder de motorkap).

Enkele momenten later was het op het spoor ontiechelijk druk met reddingswerkers, voorbijgangers en een paar schoolklassen. Enkele leerlingen zeiden nog: "Nou als je van de wrakken hier een foto maakt, win je gegarandeerd de hoofdprijs op de Kunstbende..."

En ja zo eindigde het...

Wat een idiote droom...

Zo'n idiote heb ik nog nooit gehoord.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:11
REIE
REIE is offline
Droomde laatst dat ik 3 straten verder woonde in een huis waar normaal een pompstation staat. Ik moest met de schoolbus mee, terwijl ik nooit met dat ding mee moet. Ingestapt verteld een vriend, die in irl onmogelijk die schoolbus zou nemen, dat ik 2 dingen vergeten ben waaronder het stembiljet van mijn ouders. Ik snel terug naar huis om dat te halen en in de bus merk ik dat ik het stembiljet toch vergeten ben. (typisch...)
Oud 26-06-2003, 21:29
wissie
wissie is offline
Ik heb weinig geslapen vannacht, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik heb gedroomd, maar niet precies meer wat. Het had te maken met mijn familie en huisdieren, die we niet eens hebben
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 05:14
Verwijderd
over een bruiloft van mijn oom en tante die allang getrouwd zijn
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 07:04
Verwijderd
Ik droomde dat we appeltaart gingen bakken onder de engelsles. Leuk he?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 08:26
Secreet
Secreet is offline
Elfjes, de kamer van mijn buurman, een nachtclub en mijn rijles instructeur...ik snap het verband ook nog niet helemaal...
Oud 28-06-2003, 09:24
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
ik had een supervage droom..
we gingen barbeque eten alleen deden we het vlees in de magnetron in plaats van op de barbeque
Oud 28-06-2003, 12:06
Dminor
Dminor is offline
Ik en mijn ouders waren op bezoek bij een stel mannen en vrouwen, zo'n twintig stuks, in een kleine, langwerpige kamer.

Mijn ouders en ik vertelden over mijn capaciteiten omtrent de Franse taal, en de mensen waren er wel blij mee, want ze waren een of andere club voor mensen die Frans wilden spreken.
Oud 28-06-2003, 12:16
posthuman
posthuman is offline
ben het alweer vergeten.
Oud 28-06-2003, 12:47
Fortisi
Fortisi is offline
Over dat ik met een groep onderzoekers in een wijk terechtkwam, daar moesten we iets onderzoeken want het scheen nogal vaag te zijn daar.
Ik sliep die nacht op de oprit van een huis, komen er opeens allemaal witte vrachtwagens langsrijden, mensen op straat lopen.
Komt er een witte hoe-heet-zo'n-ding graafmachine op me af, en ik kon nog net van mij "bed" afstappen want alles werd omhoog getild en weer op de grond gedonderd, want er werd gezocht naar een meisje.
Later zag ik dat meisje, ze bleek het gevolg te zijn van één of ander vaag experiment, leek op een alien, kon niet ademen door haar mond en haar neus was belachelijk klein, ze was groen en ze had bloemkool oren...

En in een andere droom vanacht zat ik te kloten in een speeltuintje, aan een hang-ding, kwam het broertje van een jongen bij mij op school langslopen (hij is in het echt een ettertje) ging ook meehangen, toen was ik opeens zijn soort van moeder, ik zat 'm mee te dragen en te knuffelen enzo blegh, hoe kóm ik erbij

ow, en nog een andere droom, ik zat weer in die vage wijk, maar alles was normaal, ik zat met een paar anderen buiten aan een tafel, doet een vent die erbijzit opeens iets heel vaags, hij stopt het as van zijn joint in zijn drinken(na veel gedoe) en dronk het op, hij deed alsof het heel vies was, maar dat sloeg nergens op want hij kon niet proeven...hoe ik dat wist weet ik niet. maar dit was echt een hele reeks supervage dromen
Oud 28-06-2003, 13:20
Phileine
Phileine is offline
Over het feit dat alle jongens rode onderbroeken droegen. Ja.
Oud 28-06-2003, 13:26
Tandpasta
Tandpasta is offline
Over school, helaas en jammergenoeg.
Oud 28-06-2003, 16:11
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Een vriendin van mij had rijles en ik was er bij en zij moest van haar rij-instructrice per se een roze strik op haar hoofd, want eerder mocht ze niet wegrijden.
Echt heel vreemd, daar ging de hele droom over..
Nouja, laten we zeggen dat gisteravond de alcohol niet zo goed viel
Oud 28-06-2003, 16:12
Saltwater
Saltwater is offline
Dat een meisje dood wou en ze hing ergens aan en werd in de fik gestoken. Ik werd wakker van haar vreselijke gegil
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:20
Verwijderd
kgloof niej dak dat wil weten
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:53
Quiana
Quiana is offline
Geen idee.
Oud 28-06-2003, 21:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat 't carnaval was, en ik was heel raar verkleed. Ja, dromen kunnen vreselijk mooi zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 21:24
Veenbes
Veenbes is offline
Iets over m'n werk en een rood T-shirt.
Oud 28-06-2003, 21:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Secreet schreef op 27-06-2003 @ 09:26:
Elfjes, de kamer van mijn buurman, een nachtclub en mijn rijles instructeur...ik snap het verband ook nog niet helemaal...
Je rijlesinstructeur, die ook lid van de Hell's Angels is, ontvoert je en neemt je mee naar een achterkamertje van een nachtclub, waar je buurman je 'koopt' als slavin en meeneemt naar zijn kamer.

Zoiets?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 21:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Had ik maar eens van die idiote dromen...

Dan beleefde ik nog eens wat.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 23:47
Eva*
Eva* is offline
Ik droomde de afgelopen nacht dat ik zwanger was en moest bevallen en ik op dat moment erg hard aan het zoeken was naar een geschikte verloskundige.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 09:11
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
iets heel doms dat me beste vriendin heroine verslaafd was en bij iedereen een spuit in de arm prikte die voorbij liep en daarom was iedereen verslaafd behalve ik en toen rende ze allemaal met spuiten achter me aan om in me te prikku
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 09:18
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
dat ik op het strand lag in Griekenland ( daar zou ik nu moeten zijn metm ijn nicht, maar ik heb nog school, en zij ligt er wel!!! )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten