Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmm kentekens intikken voor de gemeente kun je op de computer thuis doen. je krijgt dan 20 bladzijdes met allemaal kentekens en tijden en die moet je in een proggi intypen. het betaalt best goed omdat ze vinden dat je even goed werkt als een oud iemand en dat je daarom niet minder hoeft te krijgen alleen omdat je jonger bent. je moet dan langs de gemeente gaan en dan naar tellingen vragen
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat doe ik weleens, verdient tussen de 7 en 9 euro per uur. Tijden zelf indelen is er niet bij, en het komt vrij vaak voor dat je 6 uur (s ochtends) moet beginnen. En het ligt eraan of je in een groepje komt. Als het niet druk is (en dus geen ruk te doen is) ga je alleen, is het druk, dan wel in een gropeje, maar vaak heb je het dan te druk om te praten enzo.
|
![]() |
|
ej, dat kentekens typen oid lijkt me wel wat.
krijg je dan een lijst ofzo, en moet je dat overtypen? (ik kan namelijk redelijk snel typen dus het lijkt me wel wat ja...) ik moet dus naar mijn gemeente gaan, en vragen of ze mensen nodig hebben om kentekens over te typen?! ![]()
|
Ja, serieus. Een kennis van mij heeft dat eens op de Maasboulevard in Rotterdam gedaan, verdiende nog best aardig. Al sta je natuurlijk behoorlijk voor lul met je bloknootje op de stoep.
![]() ps. Drumster, jouw avatar is het vleermuisje op het bord van het Spookslot in de Efteling. Hoe kom je daaraan als ik vragen mag? ![]()
|
Tuurlijk mag je dat vragen candystriped. Ik heb hem gewoon opgezocht bij een zoekmachine. Weet dus niet precies waar vandaan. Van "Google Afbeeldingen".
Zijn er nog meer mensen die zulk soort werk hebben. Kentekens intypen doen ze niet bij mijn gemeente (of hebben ze niet nodig) maar zoiets leek me wel een goed baantje. Weet iemand anders nog zoiets? Greetz!
|
Offtopic: Wat grappig! Ik heb dat plaatje namelijk gemaakt, het is een tranparant gifje van een vleermuisje dat terug te vinden is op een bord bij het Spookslot in de Efteling.
Ik heb het gebruikt toen het Spookslot 25 jaar bestond in mei, ter decoratie van mijn Eftelingsite! *grijns* Wel heel apart om 'm hier zo tegen te komen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen Verwijderd | 137 | 30-05-2008 09:42 | |
De Kantine |
het .stel.je.voor.topic. Miss.Jazz. | 74 | 25-02-2007 16:35 | |
Lifestyle |
Hoe denk jij dat jouw leven er over 15 jaar uitziet? Verwijderd | 173 | 22-05-2006 23:19 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Werk, Geld & Recht |
de werksituatie ashiana | 8 | 03-03-2005 16:03 |