Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt ook nog de lichtfabriek bij de droste fabriek in de buurt...
||
Citaat:
|
uhm.... m'n vriend heeft er vrij slechte ervaringen mee, dus ik waag me er niet aan. Tzal ongetwijfeld leuk zijn,maar om nou in je eentje dan te gaan....
||
Citaat:
![]() ik was zat. ion delirium geweest, inderdaad kinderdisco voordeel is wel dat ze goedkoop bier tappen (1,25 per biertje) ![]()
|
tuurlijk heb ik vriendinnen! Kheb er zat, maar met sommige hoef ik gewoon echt niet uit te gaan, sommige willen niet eens weg. En anderen hebben altijd andere plannen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Owkeetje:
Kater en Murphy's is ABSOLUUT geen aanrader..nahja vind ik dan Stalker is vet, op donderdag avond heb je Hiphop boven Delerium is Kansloos Koning is gezellig als je er mensen kent, de tent op zich is echt kut Patronaat kan leuk zijn, maar dan moet er wel een leuk feest zijn Conclusie: Ik mis de fietsz ![]() |
![]() |
|
Het patronaat ging toch naar de fietsz? Maar dat blijft natuurlijk jammer dan de fietsz zelf weg is. En er is ook helemaal niks voor terug gekomen wat er op lijkt.
En in de lichtfabriek mogen geen feesten meer gegeven worden ![]() ...laat ik het toch maar bij Amsterdam houden qua uitgaan ![]()
|
![]() |
Tijdje terug kon je me altijd op zaterdagavond in de Fietsz vinden. Daarna ben ik in een diepe depressie beland omdat er verder in Haarlem echt niks te vinden is dat een beetje in de buurt van de Fietsz kan komen..
Ik zit tegenwoordig woensdag in het cafeetje van de Egelantier omdat ik daar danslessen heb en daarna blijven we met een groep nog hangen. Soms ga ik daar ook gewoon op vrijdag naar toe om iets te drinken. Nog een aanrader: de nieuwe Toneelschuur. Qua cafeetjes zitten er wel een paar leuke dingen: Studio, de Lift, de Gooth, de Roemer, XO. Als je livemuziek wilt: Patronaat, Irish Pub (wel lekker suf ![]() Verder zijn er een aantal plaatsen waar je gewoon niet wil komen, ook al ken je er veel mensen: Murphy's, Delerium, Koning, Tapuit (ging ik voor de Fietsz nog wel vaak naar toe). Een paar plekken als je wil dansen met een paar vrienden en je je er niet aan stoort als er 8 geile mannen aan je kont likken: Stalker, Sounds. Last but not least, de plek waar je niet dood gevonden wil worden (al is de kans groot dat je er niet heelhuids vandaan komt): Kater.
Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
Verder beland ik -met tegenzin- ook van weer in de Koning om dat ik daar gewoon veel mensen ken. De koning is alleen absoluut niet leuk qua muziek en eigenlijk qua mensen ook niet ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Uitgaan Otis | 98 | 16-04-2005 14:34 | |
Vrije tijd |
gaan jullie ook vaak naar een voetbalwedstrijd ? The President | 218 | 17-02-2004 19:34 | |
Muziek |
Meeting Roxy | 284 | 27-05-2003 22:33 | |
Lifestyle |
de leukste steden in NL muziekvlinder | 35 | 22-04-2003 12:00 | |
Lifestyle |
Brabants Diovai | 80 | 03-03-2003 15:59 |