Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja een eetstoornis, een standaard definitie is er niet voor. Bij ieder persoon is het anders. Maar wat ik een aantal belangrijke kenmerken vind zijn :iemand is de hele dag met eten en kalorieën bezig, eten is een obsessie geworden, het niet eten of zeer onregelmatig eten, zich altijd te dik vinden, terwijl dat niet zo is, en ga zo nog maar ff door . . .
Op de site van SABN vind je erg uitgebreide info hierover www.sabn.nl Nog een vraagje waarom wil je dit weten ???
||
![]() |
Citaat:
(www.sabn.nl inderdaad)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, wat ik er onder versta...? Gewoon het ziektebeeld wat vaststaat (zoals gene boven mij al zei). En ik vind het k*tziektes, maar dat lijkt me duidelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder voor iedereen: ga niet even uitproberen hoe het nou is om je vinger in je keel te steken. Je lichaam is hier niet opgebouwd, dat is dus niet de bedoeling. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je doet het 1 keer en komt er achter hoe vreselijk makkelijk het is. oh ik MOET nu vreten, nou boeien, doe je dat toch, je steekt zo weer je vinger in je keel, ok doet beetje pijn in je keel, maarja dat verdien ik ook wel. verder, dit is een goede site voor alle info over eetstoornissen: www.sabn.nl
||
Citaat:
|
![]() |
ja... probeer het nooit.
je doet het 1 keer en komt er achter hoe vreselijk makkelijk het is. oh ik MOET nu vreten, nou boeien, doe je dat toch, je steekt zo weer je vinger in je keel, ok doet beetje pijn in je keel, maarja dat verdien ik ook wel. Daar heb ik mazzel aan. Ik kan daar niet van kosten. Ik wil het niet, maar wilde eens voelen wat die vriendin voelde. Gelukkig kan ik niet kotsen hoe diep ik ook ga, maar er zijn jammer genoeg mensen die het met gemak doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Houden van jezelf (eetstoornis) Yana | 43 | 27-01-2006 18:23 | |
Psychologie |
Eetstoornis cultuurgebonden? Alieke | 12 | 06-11-2003 18:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |