Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik mis het speciaal zijn voor iemand net zo veel als sex itself.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik gewoon eens een keer met een 'gewone' vriendin een avond een beetje aan het knuffelen en praten ben voel ik me alweer gelijk voor een hele tijd een stuk beter, dus dat doe ik maar zoveel mogelijk. En je moet gewoon afwachten, maar tegelijketijd je wel openstellen en duidelijk maken dat je niet vies bent van lichamelijk contact. ![]() Het zou je nog verbazen hoeveel mensen dit ook hebben maar niet al te erg laten merken.
||
Citaat:
Intellectuele mensen.....Want me pa is weg voor 4 weken nu nog... En heb nu alweer een vriendin.(sinds Zaterdag) Je weet wel zo'n vakantie wijfje gewoon. Kan me rechterhand ook rusten hahahaha ![]() MJ
|
![]() |
Volgens mij heb je dus een gebrek aan affectie en genegenheid van een mannelijk persoon!
Tja, wat kan je er aan doen?? Een goede vriend zoeken?? Neen, ik zou het echt niet weten! Maar je kan ook affectie en genegenheid zoeken bij iemand anders dan een vriend. Ook een heel goede vriendin kan je soms affectie en genegenheid bieden! Allé, veel succes! Lieve,xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, intellect is natuurlijk wel een vereiste voor mensen waarmee je het langer uit moet houden...op de korte termijn iemand krijgen is ook niet meer dan een bevestiging en een goed alternatief voor je rechterhand. Slimme en aardige vriendinnen heb ik genoeg, dus ik denk dat ik maar moet wachten op diegene die mijn intellect gewoon geil vindt... ![]() |
![]() |
|
Ja ik ken dat gevoel. Het is gewoon de aandacht die je mist... Ik heb 2 maanden geleden een feestje gehad en met een jongen lekker tegen elkaar aan, 2 uur op een grasveldje gelegen, midden in de stad, met een sterrenhemel. Die sfeer die er toen was was echt geweldig en dat mis ik. Gewoon een goed gesprek met iemand die je warmte geeft... Maarja mijn tijd komt wel weer. Nu heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel werken en dan ergens in augustus een week zeilen, laat die sterrenhemels maar komen
![]() Heb gewoon geduld hoe langer je moet wachten, hoe meer waarde je hecht aan de kleinste mooie momenten!
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zo;n behoefte aan een grote jognen die mij lekker kan knuffelen.. en gewoon.. dat lekker tegen elkaar liggen enzo..... ![]() |
![]() |
|
Ik herken dit van een paar jaar geleden. Gewoon warmte van een ander voelen die om je geeft, een arm beschermend om je schouder heen. Helaas heb ik niet echt een advies. Maar ik ben dit gevoel kwijt geraakt nadat ik mijn vriend heb ontmoet. Hij zorgt ervoor dat ik me goed voel zoals jij je wilt voelen.
Misschien dus toch een vriend zoeken. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Dit gevoel komt trouwens op het moment in lichte mate naar boven. Hij is weg voor 2 weken naar Kreta en ik mis 'm. Maar ook gewoon dat ik niet alleen ben, maar iemand heb die me vasthoudt. Wachten is het enige wat ik kan doen en jij waarschijnlijk ook.
|
![]() |
ik was er tijdje niet maar bedankt voor de prachtige reacties, helaas heb ik niet echt knuffelige vrienden. Maar vakantie komt eraan dus vakantievriendje kan het tijdelijk weer even goed maken, dus euhm ik ga maar op zoek
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grappig verhaal op school Frondish | 59 | 08-04-2005 21:47 | |
Seksualiteit |
Waar knap jij op af? kosamlover | 62 | 24-11-2003 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Reden van afwijzing..? Shadina | 50 | 22-09-2003 15:00 | |
Liefde & Relatie |