Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kan je niet samen met een vriend(in) gaan als je gaat winkelen ed? Vaak ben je je dan minder bewust van je omgeving ed, omdat je dan ook iemand hebt om tegen te praten ed. En bedenk je dat mensen vaak niet half zoveel geïnteresseerd zijn in jou als je denkt.
|
![]() |
Meestal ga ik ook met vrienden ja, dan heb ik er minder last van.
Ik heb het alleen veel erger als ik alleen loop, dan heb ik echt het gevoel dat ik open sta aan gevaren en al. Wil op sommige momenten dan gewoon dat ik weer safe op mijn kamer zat. Gisteren ook..ik zat met drie vrienden in de bus, zij moesten er halverwege uit. Ik wou eigenlijk nog effe de stad in..maar het alleen lopen streed me zo tegen dat ik toch direkt naar huis gegaan was. Ik zie er niet opvallend uit of zo. Maar ik voel me gewoon altijd bekeken. En ik kan niet er tegen als ik niet weet wat die dan over mij denken. Ik ben steeds half para dat ze bijv. zeggen: kijk die..bla bla en dan iets negatiefs over mij zeggen. Omdat ik zelf onzeker ben over mijn uiterlijk wil ik wel bevesting dat ik er goed uit zie. Maar als ik over straat loop krijg je die niet omdat vreemden dat niet tegen je zeggen. En dan denk ik steeds..aah hij vind me vast dik of zo. Ik ben echt teveel gefocused op hoe ik over kom. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Ik herken het wel als ik alleen én doelloos door de stad loop, maar dat is misschien wat anders dan wat jij bedoeld. Als ik alleen in de stad ben en echt een doel heb (dus bijv. dat ik helemaal naar de stad ben gegaan om naar die winkels te gaan) ben ik echt gefocused op 'de weg naar die winkels'. Maar wanneer ik daar een beetje rondslenter zonder echt te weten wat ik daar doe, dan -om jou ff te quoten- "heb ik echt het gevoel dat ik open sta aan gevaren en al."
Als ik me goed herinner wordt er morgen in 'Je zal het maar hebben' aandacht besteedt aan fobieën, ook 'pleinvrees' zou (volgens de AVRO-gids) een onderdeel worden van het programma. Misschien wel interessant en nuttig om ernaar te kijken. Het komt op ned 2, rond een uur of 22.00, maar dat moet je even voor de zekerheid in de tv-gids opzoeken, want laatst werd het plotseling om 21.30 uitgezonden en vorige week was het weer om 22.00. :/ / Bye |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |
Psychologie |
vreselijk bang voor dromen heavyukkie | 18 | 23-01-2006 21:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school: ekki | 10 | 22-02-2002 16:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kan iemand mij helpen aan een wereldliteratuurverslag | 3 | 08-06-2001 19:26 |