Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens het maatschappijleerboek waar ik volgend jaar met 4vwo uit ga werken, luisteren alle gothics naar harde heksenmuziek en schminken zij zich zwart om zo beter aan te sluiten bij het donker? is dat soms niet zo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en tja...het schijnt dat goths (en zeker ook andere mensen) die muziek waarderen...kan toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn dochter is inderdaad een tijdje onder behandeling geweest bij het riagg, maar die mensen gaven toch niets om haar zei ze, dan was ze thuis nog beter af. nou zo slecht had ze het hier toch niet! maar goed, ik merkte ook wel dat ze steeds depressiever werd toen ze naar die muziek ging luisteren, daarom vraag ik het ook, als je van die muziek depressief word, waarom luisteren mensen daar dan naar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is vrij simpel ..Gothic is kut ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo ja; VOLUME KNOP
|
Index / Muziek / harde muziek
Post reactie Gebruikersnaam: WelcomeHome [uitloggen] Icoontje: geen icoontje vB Code [help] standaard geavanceerd GROOTTEklein groot KLEURwit lichtblauw blauw donkerblauw oranje-rood rood donkerrood groen donkergroen roze paars indigo sluit huidige tag sluit alle tags
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Muziek |
Hoe belangrijk is muziek in jouw leven? Shadow-sword | 46 | 08-05-2006 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Harde muziek 's nachts: psychose? Hayden | 2 | 13-03-2005 23:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Onderbuurman en zijn muziek Verwijderd | 17 | 13-11-2004 14:15 | |
Muziek |
Stelling: Harde muziek maakt onze ziel kapot Riconoscente | 92 | 14-07-2003 16:19 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 |