![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor zover ik weet.
||
Citaat:
![]() Ik heb altijd in het midden kramp en op de dag van mijn een na laatste pil!
|
Verwijderd
|
Wanneer je de pil slikt, wordt er wel een slijmvlies gemaakt in de baarmoeder, na drie weken wil dat slijmvlies er meestal wel uit, als je doorslikt zit dat slijmvlies er nog steeds, en het verdwijnt alleen door ongesteld te worden... dus je lichaam kan wel waarnemen of het een slijmvlies heeft dat het kwijt wil of niet.
(Natuurlijk is het lichaam zelf geen denkend iets, maar dat mag duidelijk zijn ![]() Verder heb ik zelf altijd verschillende krampen in de laatste week van mijn pilstrip, omdat m'n lichaam dan de ongesteldheid wil hebben ('Slijmvlies eruit!! Slijmvlies eruit!!!'). Verder... het is warm op dit moment, veel mensen klagen dan over buikpijn. Als het warm is krijgen mensen de gewoonte meer te gaan drinken maar minder te gaan eten, zoiets merk je dan wel aan je maag omdat het voor de maag anders is dan het gewend was. De een merkt zoiets sneller dan de ander. Maar goed, over het algemeen helpt het wel om iets warms op je buik te leggen, warme dingen te drinken en niet te wild gaan sporten tot het voorbij is. Als je niet goed naar de wc kan: drink 's ochtends op nuchtere maag een glas lauw water, dat werkt een beetje laxerend. Zorg dat je goed naar de wc gaat, mensen met vakantie hebben wel eens last van het feit dat ze van ritme moeten wisselen, de een is hier weer gevoeliger voor dan de ander. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() De één heeft hier alleen meer last van dan de ander. Maar nu begrijp ik denk ik ook doorbraakbloedingen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(Buik) vragen Laptop | 3 | 31-08-2010 08:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
opgezwolle buik Kill me Ce soir | 17 | 26-08-2003 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
*buik* BELLEKE | 11 | 19-08-2002 11:59 | |
ARTistiek |
[verhaal] onze buiken Mysterons | 4 | 16-07-2002 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!) dolores_temp | 5 | 16-11-2001 19:55 |