Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, eigenlijk niet. Er zijn wel wat mensen (weinig, maar er zijn er wel) die ik gewoon echt absoluut niet kan uitstaan, maar ik heb nog nooit (eerlijk) iemand dood gewenst.
Er zijn gewoon geen mensen die ik zo erg haat dat ik niet gelukkig kan zijn MET hen op deze wereld ![]()
|
Verwijderd
|
ik wens mensen wel eens de dood toe ja, maar ik geloof niet dat ik dat dan meen, want als ik me dan ga bedenken wat ik zou doen wanneer die persoon nu dood neer zou vallen, geloof ik niet dat ik dat zou willen. Hoewel sommige mensen, waaronder mijn zusje, een uitzondering zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
zo niet. stel, dat jij en/of je familie en vrienden bij die helft zouden horen. denk je er dan nog zo over?
||
Citaat:
|
De dood... Het onvermijdelijk en definitief einde van mijn aanwezigheid op deze wereld (en wat mij betreft ook daarbuiten). Dit betekent dat ik heel goed besef dat het hier en nu moet gebeuren. Nu moet ik werken aan mijn geluk en dat van mijn omgeving. Ik draag daar verantwoordelijkheid voor. Ik bedoel hiermee dat ik niet passief mag zijn voor wat betreft ontwikkelingen rond mijn eigen geluk en dat van anderen. Als je kans ziet 'verschil te maken' dan moet je dat ook doen!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk maar eens aan luchtvervuiling, of het wegkappen van de bossen, of aan de werkeloosheid. Allemaal voorbeelden van de mensheid die door haar enorme omvang enkel de Aarde danwel (al dan niet indirect) zichzelf kwaad doet. De wereld zou stukken mooier en leefbaarder zijn als er minder mensen zouden zijn. En wat die helften betreft, da's een nonargument, meid. Als je zo redeneert dan zou je tegen een willekeurig iemand in dit topic die iemand anders doodwenst kunnen zeggen, "En wat nou als die 'iemand' eens een familielid/vriend zou zijn?" Lijkt me logisch dat ik mijn vrienden niet bij die ene helft wens. >:] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij, een Fortuynist zijnde, zou al helemaal alles moeten weten wat het recht van de sterkste betreft. Egoïsme hangt aan de rechtse kant van de politiek. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Aangezien iemand doodbidden die daar niet gevoelig voor is, een ondeugdelijk middel is, is het niet strafbaar, dus ik mag mijn gang gaan.
( koperen cent-arrest) Nou valt nog te bezien hoe absoluut ondeugdelijk het is. Suiker is ook geen dodelijk gif, maar kan voor diabeten heel gevaarlijk zijn. Als ik weet dat iemand suikerziekte heeft, en ik doe expres suiker in de thee inplaats van een zoetje, heb ik weldegelijk een moord op mijn geweten. Maar nu het doodwensen. Als ik een surinaamse bushtovenaar ben, en ik ga iemand vertellen dat ik hem zal beheksen, dan kan die persoon mij zo erg geloven dat hij van angst een hartaanval krijgt en doodgaat. Ga ik de bak in voor moord. Als ik het niet vertel niet, en als ik het dreigement uit aan aan nuchtere kaaskop, is het ook toeval en niet strafbaar. Leuk he, dat strafrecht.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
De aanslag van 11 september goedkeuren omdat er anders teveel mensen zouden zijn is niet alleen wrang, maar ook dom. Samenleven lijkt mij namelijk toch een betere optie dan elkaar uitmoorden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met M/V aangaan met "homo/biseksueel verleden" SimplyABoy19 | 147 | 16-05-2005 23:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood Verwijderd | 483 | 02-12-2004 20:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 19:33 | |
Drugs & Alcohol |
Pillen snuiven. Griller | 54 | 06-01-2004 21:46 | |
De Kantine |
Aan welke woord heb jij een hekel ? MORTICIA | 128 | 29-08-2002 20:07 |