Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wens dat je nu dood neer valt. Zie je, zo makkelijk is het gewoon. Doe es wat origineels, iets wat uitdagend is voor jou (mij een spellingscursus aanbieden ofzo). Maar stop je tijd niet in dodewensen uitdelen op een forum, daar zijn er al genoeg van in de wereld.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je een pil plet dan heb je poeder en kun je het snuiven. het gebeurd ook dikwijls in de psychiatrie dat ze medicatie pletten en opsnuiven (als de verpleging het niet ziet natuurlijk) het is er niet voor gemaakt maar het is wel mogelijk. ik shotte vroeger XTC pillen. gaat niet bij alle XTC pillen (soms lost de pil niet op) omdat het er niet voor gemaakt is maar het effect is wel veel beter. ook bij kalmeerpillen enzo is het effect beter. het gebeurd zoveel dat men pillen plet en opsnuift, ook al is het er niet voor gemaakt...
||
Citaat:
![]() omgezet tot x.... ok ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Anyway, ik vind persoonlijk snuiven de fijnste manier van gebruiken.. (Om eerlijk te zijn vind ik het eigenlijk best kinda scary om pillen te slikken... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vloeibare ghb is geen probleem, poeder speed/ coke/ mdma is ook prima... Bij 't nemen van pillen word ik bijwijze van al para als ik ze nét heb doorgeslikt ![]() ..::Juh::..
||
Citaat:
![]() Btw, worden de fb's strax niet héél pissed-off door al dat gechat van ons? ![]() ![]() *heeft moment van bezinning* ![]()
|
Verwijderd
|
om maar even weer on topic te gaan, ik denk niet dat het zo heel goed zou zijn. Het is sowieso niet goed voor je neus, omdat het er niet voor bedoeld is. In pillen zit ook bindmiddel enzo.
Het is denk ik net zoals met pillen kauwen, dat is ook niet echt heel goed voor je tanden. Gewoon slikken dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -- Ik heb pijn aan me neus! ![]() Zeehond, bloody fist - Shaftman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *trompetterdetet*
||
Citaat:
Maybe was het ook al eerder, maar vanaf die tijd is het mij opgevallen... Nu, jaar later is het helemaal betreurenswaardig wat er van over is (niet van over is) ![]() like deadlock said; 't kan heel snel gaan...
|
![]() |
met pillen snuiven heb ik best veel ervaring heb het zelf ook vaak gedaan en ja experimenteer zelf ook best veel met drugs
het werkt zeker wel sneller maar dat komt ook omdat het veel sneller opgenomen word door je slijm waardoor ook de werking korter is echt goed is het niet voor je neus het brand niet zo hard als pep maar wel 2x zo lang wat ook een nadeel is dat er in een pil ook bindmiddel zit wat dus geen effect heeft dit is ongeveer maar 10% van een pil wat erg goede pillen zijn om te snuiven zijn xfiles hierin zit pure mdma met alleen bindmiddel en werken zeer energiek en voor de mensen die gaan liggen mauwen over neusbotjes wa heb je liever je neusbotje weg wat bijna niemand ziet alleen de mensen met ervaring of je maagwand aan gort |
![]() |
|
Mja dat zou k dus niet doen he.. waarom niet gewoon slikken? Wil niet weten wat voor ranzige smaak je krijgt als je die dinge opsnuift.. En tis wat beter voor je neus he als je ze gewoon slikt, wat meestal ook de bedoeling is van een pil.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sensation White & Black 2005 Mr.Oizo | 125 | 24-07-2005 11:23 | |
Drugs & Alcohol |
Beste drug comi's Warsocket | 75 | 26-04-2004 13:32 | |
Drugs & Alcohol |
thee roken... spaarvarken | 103 | 13-02-2004 15:42 | |