Advertentie | |
|
![]() |
|
Ontloop je hem of ontloop je ruzies?
Ik heb zo onderhand wel genoeg gelezen om te denken dat het niet jouw schuld is. Als jij beschrijft hoe die ruzies ontstaan heb ik altijd het idee dat hij je gewoon opzoekt om ruzie te maken, maakt niet uit waarover. Hij maakt de ruzies, jij maakt de opmerkingen. Natuurlijk komen sommige dingen (weinig dingen eigenlijk in jouw geval) van twee kanten. Maar hij is de ouder en hij zou beter moeten weten. Moet jij je dan schuldig voelen? Jij bent de puber, hij niet! En jij mag je zo gedragen, echt waar. ![]() Bovendien: ik vind het erg logisch dat je eens een scherpe opmerking maakt als hij ruzie uitlokt. Wat verwacht hij dan? Niets mis mee hoor...
|
Ik word ook dagelijks uitgescholden door mn vader (in zijn ogen doe ik niets goed)
![]() ![]() Wat ik zou doen in jou situatie? Ik zou hem gewoon negeren, en zo min mogelijk aan hem denken |
![]() |
||
Citaat:
dat lijkt me misschien wel goed om te zeggen; als jullie niet normaal tegen mij kunnen doen denk dat maar niet dat ik op je oude dag je nog gezelschap ga houden. rot maar in je eentje weg, zielige mensen. maar dat kan je ook niet doen natuurlijk....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu met deze situatie aan? Sjoukie | 13 | 04-02-2004 23:04 | |
Software & Hardware |
Virus in System32 Droomvlucht | 6 | 13-08-2003 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hiermee? twim | 8 | 31-12-2002 16:18 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een bijzonder geval ? Wat moet ik hiermee ? keffie | 14 | 08-09-2002 19:29 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 | |
Liefde & Relatie |
wat moet k hiermee?? sweetgoth | 5 | 08-02-2002 18:39 |