Advertentie | |
|
![]() |
|
pcanywhere van symantec is wel zo'n soort proggie, maar ik weet nie of je ook echt een pc kunt overnemen, volges mij is het meer een tool voor netwerkbeheerders om te debuggen enzo.
wat jij nodig hebt is denk ik een trojan. Kun je echt iemand helemaal mee gek maken: muis overnemen instellingen wijzigen, bestanden verplaatsen of zewlfs deleten etc!! check www.astalavista.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg ook niet dat VNC dat is.. VNC is een tweede optie.. Eerste optie is die functie in XP ![]() |
![]() |
|
![]() |
je hebt ook nog Remote administrator die werkt snel en effectief
|
Kijk da proggie van WinXP schiet ook nie op he, kon 5 keer van boven naar beneden lopen om voor elkaar te krijgen dat ik die pc over kon nemen. Neem gewoon PC Anywhere. Wachtwoordje intikken inloggen klaar, monitor op je scherm en begin maar met doen wat je wilt op die andere computer. Kan je je broertje ook nog mee voor de gek houden dat er een hacker op zijn computer zit.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, het is niet veilig. Zelfs met een pass erop is het nog heel makkelijk om erin te komen. Er zijn namelijk een stel gasten die een tool hebben ontwikkeld waarmee je zonder de pass toegang krijgt ![]() |
![]() |
|
ik zette die optie derbij omdat ik niet wist of jij voor de grap iemands computer wou overnemen (of omdat je hem/haar nie mag) of dat je gewoon serieus zo'n programma wilde gebruiken, dan kun je idd het beste pcanywhere van kazaa halen of zo
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Netwerk probleem met 2 NIC's. Koning | 1 | 14-10-2009 22:49 | |
Software & Hardware |
Internetconnectie onbetrouwbaar Verwijderd | 13 | 11-08-2009 20:55 | |
Games |
Mario Kart DS Captain N | 169 | 07-09-2006 21:58 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Browser] MSIE: blazefind search tool verwijderen SuperS | 8 | 25-05-2004 23:14 |