Advertentie | |
|
![]() |
|
Of t gebruiken is weet ik niet. Maar deze jongen heeft blijkbaar geen zin in vastigheid.
Vraag hem of je iets fout hebt gedaan (dat heb je niet maar hij zal je dan waarschijnlijk wel vertellen wat er is). Ik zou ook graag willen weten wat er aan de hand is als ik jou was. Maar je moet niet hopen op een relatie met hem want dat zit er waarschijnlijk niet in. Probeer erachter te komen wat er aan de hand is en ga daarna verder, geen hand vol maar n land vol.... |
![]() |
|
![]() |
thx voor jullie reacties
ik weet het niet maar ja jullie hebben gelijk dat ik hem gewoon moet vragen... soms denk ik echt van, als ik bij hem ben en zijn mailtjes krijg enzo dat hij me wel echt leuk vind, maar als het dan zoals nu gaat en hij laat niks van zich horen denk ik inderdaad ook eerder dat hij me gebruikt misschien is gebruiken niet het goede woord maar toch waarom ben ik ook zo stom om verliefd op hem te worden en hem vervolgens ook te vertrouwen (want tis ook een goede vriend van me aan het worden, maar misschien is dat van zijn kant ook wel fake ofzo)
||
Citaat:
en tja ook bij verliefdheid moet je proberen je koppie er bij te houden.
|
![]() |
Ik ben ook 1x stapelverleifd op een jongen geweest..
En ook gezoend enzo... Ik had toen ook van anderen horen zeggen dat hij vreemdging enzo, maar ik wilde het niet horen... Uiteindelijk vond ik hem in bed met mijn beste vriendin... Ik zeg niet dat het bij jou ook zo is.. Maar.. Hecht je niet gelijk aan hem zoals ik het deed.... Succes XxX Rebecca
||
![]() |
Citaat:
ik kan mijn verhaal bij hem kwijt en als ik bij hem ben is het echt gezellig en lachen we veel en dan voel ik me wel om me gemak bij hem ondanks het feit dat ik hem niet helemaal vertrouw...
|
![]() |
Het is moeilijk tussen 2 vuren in te zitten he?
Mijn vriend zit nu vast, en hij woont aan de andere kant van Brabant... Ik kan hem soms ook niet vertrouwen.. Maar ook wij zijn al 6 jaar dikke vrienden.. En nu is daar ook zo'n beetje verliefdheid bij komen kijken.. En dan is het moeilijk om alles op te geven.. Ik zit nu met diezelfde vraag op het forum.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. En jij denk ik ook niet meer....<Of wel? (Ik denk: aan de ene kant wil je hem dolgraag als vriend, maar aan de andere kant twijfel je of dat wel zo'n goed idee is)
||
![]() |
Citaat:
ik heb ook veel ruzie met mijn ma over hem en daardoor ga ik nog erger twijfelen of tie het wel waard is maar ja mijn verliefd gaat niet zomaar weg al weet ik dat het misschien anders moet sterkte meis!
|
![]() |
Ik mag mijn vriend van mijn ouders ook niet zien...
En mijn verliefdheid gaat ook inderdaad niet zomaar over.. Ook al denk ik soms dat het een risico zal zijn dat ik me vroeg of laat met hem mee laat sleuren.... Lees mijn verhaal maar eens bij - mijn vriend zit vast...- dan is alles misschien wat duidelijker...
|
Ik zou het even aankijken, want als hij jij ECHT leuk vindt dan zoekt hij heus nog wel contact en zo niet... Dan weet je genoeg!
Maar het is (in mijn ogen) niet de ideale vriend, want als je weet dat hij al is vreemd gegaan ga je toch twijfelen en dat is niet goed in een relatie (je moet elkaar door en door vertrouwen) Maar je moet het dus helemaal zelf weten, maar ik zeg wel: doe voorzichtig, want je wil vast niet gekwetst worden! |
![]() |
|
![]() |
heej allemaal
hij heeft nog wel wat van zich laten horen een lief mailtje en ik had net besloten voordat ik dat mailtje las als ik niks hoor dan ga ik er niet mee door kweet nog steeds niet wat ik wil kijk wel hoe het gata van de week als ik hem zie thx allemaal
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat denken jullie hiervan (vakkenkeuze sprint vwo) moniquejuh | 26 | 26-06-2006 08:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Chemtrails, wat denk jij er van? grandmommy | 9 | 16-12-2004 10:53 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Wat denken jullie hier van? Bananeneter | 4 | 29-09-2003 19:13 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie?? Verwijderd | 9 | 07-08-2002 12:59 | |
Liefde & Relatie |
Wat denken jullie hiervan? stefanietje | 11 | 10-06-2002 16:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat denken jullie hier nou van??? stefanietje | 13 | 05-04-2002 16:13 |